Прийоми викладання, наклеювання та вирізування, їх послідовність у навчанні дітей аплікації.

Опис документу:
Заняття з аплікації починаються з другої молодшої групи. В цій групі показ способу викладання і наклеювання дуже важливий. Показ викладання демонструвати так, щоб усі бачили ( застосовувати фланелеграф чи мольберт).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Прийоми викладання, наклеювання та вирізування, їх послідовність у навчанні дітей аплікації.

Заняття з аплікації починаються з другої молодшої групи. В цій групі показ способу викладання і наклеювання дуже важливий. Показ викладання демонструвати так, щоб усі бачили ( застосовувати фланелеграф чи мольберт).

Оволодіння технікою наклеювання залежить від поступового розвитку рухів. Засвоєння навиків залежить від багатократних вправ. Навички наклеювання засвоюються дітьми із великими труднощами, тому сам процес треба розділити на декілька простих дій і показувати дітям поступово. Важливим моментом у навчанні дітей на занятті є показ способу викладання та наклеювання. Процес викладання треба показувати так, щоб було добре видно всім дітям, для цього використовують фланелеграф. На фланелеграфі вихователь розкладує фігурки так як вони будуть розташовані на аркуші паперу, тоді діти повторюють ці дії на столі. Перш за все фігурка кладеться на підкладку білою стороною до верху і намазується клеєм. Набираємо клей, зайвий залишаємо на краях розетки. Фігурку притримуємо пальцями лівої руки, а клей наносимо від середини до країв форми. Коли фігурка намазана, пензлика кладемо і двома руками кладуть на потрібне місце. Зверху притискаємо серветкою. Найбільш складна техніка оволодіння ножицями при вирізуванніВирізувати діти починають із середньої групи. В цій групі дітей вчать предметній, сюжетній та декоративній аплікації, дотримуючись принципу послідовного ускладнення – від простого до складного з більшою кількістю деталей і форм. Тому основна увага направлена на засвоєння техніки роботи з ножицями, використовуючи показ прийому вирізування (інформаційно - рецептивний метод). На перших заняттях показують як тримати ножиці.

Розрізання: спочатку діти розрізують папір на смужки, прямокутники.

Вирізування округлих форм - цей прийом самий важкий. Весь показ вирізання супроводжується словесним поясненням, вказівками, запитаннями, як виконати аплікацію. Слід направити увагу дітей на те, якщо у квадратика зрізати куточки,(треба повертати бум агу у руках) то вийде

круг. Цей прийом самий важкий для дітей. Для передачі образності, виразності у роботі необхідно використовувати художнє слово (загадки, вірші, прислів’я). Також вихователь допомагає індивідуально дітям у яких не виходить вирізування.

Старша група: - демонстрація вирізування на кожному занятті не потрібна, тільки коли щось нове чи складне. Вводиться симетричне вирізуванняважливо звернути увагу дітей на те, що діти складають папір пополам і вирізують тільки половину форми, та метод обривання (пухнасте) вихователь показує що це робиться без ножиці шляхом обривання.

Мол група – наклеюємо готові предметні картинки.

Сер. група – сюжетні картинки (в ІІ півріччі)

Старша група – наклеюють сюжет. (У ІІ півріччі вирізають самі)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.