" Прибирання шафи "

Виховна робота

Для кого: 1 Клас

09.06.2020

317

1

0

Опис документу:
Розроблено для дітей з вадами слуху. Сюжетно рольова гра з побутової праці. Попередня робота: екскурсія в пральню, спостереження за працею прачки та кастелянки; перегляд мультфільмів, бесіда. Дітям дуже сподобалась гра.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Побутова праця

Гра «Прибирання шафи»

Мета: вчити розуміти та вірно виконувати дії: склади, поклади, повісь, попрасуй, почисти та звітувати про виконане.

  • формувати у процесі гри практичні вміння та навички необхідні під час прибирання;

  • розвивати звязну мову, вміння працювати за завданням;

  • виховувати працелюбність, охайність.

Обладнання: лялька, ляльковий одяг, набір меблів, праска, одежна щітка.

Хід гри:

  1. Привітання.

  • Ми прийшли в гості до ляльки Алли. Привітайтесь.

  • Добрий день, лялька Алла!

  • Лялька хоче почути як ви промовляєте звук «Л»

  1. Фонетична зарядка .

ЛА – ЛА – ЛА;

Алла дівчинка мала;

ЛИ – ЛИ – ЛИ;

В гості ми прийшли;

  1. Знайомство з кімнатою ляльки Алли.

  • Це кімната ляльки Алли. Що є у кімнаті?

  • У кімнаті є стіл, стілець, шафа . . . . . . . .

  • Що є на столі?

  • На столі є квіти.

  • На дворі є квіти?

  • Так на дворі є квіти.

  • Чому зараз багато квітів? Яка пора року?

  • Пора року весна.

  • Яка сьогодні погода?

  • Сьогодні тепло.

  1. Розділення одягу на весняний та зимовий.

  • Який на тобі одяг?

  • Светр, штани.

  • Светр, штани – це весняний одяг.

  • Яка пора року була?

  • Була пора року зима.

  • Згадайте, що ми одягали взимку?

  • Куртки, шапки, шарфи.

  • Куртки, шапки – це зимовий одяг.

  • Зараз подивимось який у ляльки Алли одяг. Станіслав відкрий шафу.

  • Порядок є у шафі?

  • Порядку немає.

  • Допоможемо ляльці зробити порядок?

  • Так допоможемо.

  • Розділимо одяг на зимовий і весняний.

  • Куртка – це зимовий одяг.

  • Сорочка – це весняний одяг.

(діти по черзі дістають одяг з шафи, називають його і підкладають до карточок зимовий та весняний одяг).

  • Що ми зробили?

  • Ми розділили одяг.

  1. Прибирання зимового одягу у шафу.

  • Зимовий одяг треба прибрати на полицю у шафу.

  • Склади куртку.

  • Поклади на полицю.

  • Я поклав на полицю куртку (шапку, шарф . . . . . )

  1. Фізична хвилина.

  1. Прибирання весняного одягу у шафу.

  • Весняний одяг будемо вішати у шафу.

  • Що ще?

  • Для чого потрібна праска?

  • Прасувати одяг.

  • Богдан попрасуй сорочку. Прасувати треба охайно, праска гаряча.

  • Що робить Богдан?

  • Богдан прасує сорочку.

  • Повісь сорочку на вішалку.

  • Я повісив сорочку на вішалку.

  • Повісь у шафу.

  • Я повісив у шафу.

  • Станіслав попрасуй плаття.

  • Повісь у шафу.

  • Що ще?

  • Брюки .

  • Брюки чисті чи брудні?

  • Брудні.

  • Що треба зробити?

  • Почистити щіткою.

  • Сашко почисть брюки.

  • Що робить Сашко?

  • Сашко чистить брюки.

  • Повісь у шафу.

  • Я повісив брюки у шафу.

  1. Підсумок.

  • Лялька Алла каже вам « Дякую». Чому? Що ми робили?

  • Ми допомогли ляльці прибрати у шафі.

  • Попрощайтеся з лялькою.

  • До побачення, лялька Алла!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили