"Діти з порушенням психофізичного розвитку у закладі освіти, їх особливості. Визначення сутності понять "дитина з особливими освітніми потребами", "дитина з порушенням психофізичного розвитку", "корекція"."
Опис презентації:
Ця презентація розкриває ключові питання інклюзивної освіти, зосереджуючись на дітях із порушеннями психофізичного розвитку.
Основні акценти:
🔹 Пояснення термінів:
Хто така дитина з особливими освітніми потребами (ООП)?
Кого ми називаємо дитиною з порушенням психофізичного розвитку?
Що таке корекція і яку роль вона відіграє у навчанні та розвитку таких дітей?
🔹 Основні особливості розвитку дітей із психофізичними порушеннями:
Специфіка сприйняття, уваги, пам’яті, мислення та емоційної сфери.
Вплив особливостей на навчання та поведінку в освітньому середовищі.
🔹 Завдання педагогів у роботі з дітьми з ООП:
Створення безпечного, підтримуючого середовища.
Індивідуалізація підходів у навчанні.
Співпраця з батьками та фахівцями (асистентами вчителя, психологами, логопедами).
🔹 Роль корекційних занять:
Підтримка розвитку комунікативних навичок.
Розвиток самостійності й адаптаційних умінь.
Подолання труднощів у навчанні та соціалізації.
🔹 Приклади ефективних методів корекційно-розвиткової роботи.
Презентація включає:
✅ Чітко структуровану теоретичну частину.
✅ Практичні приклади для кращого розуміння.
✅ Схеми та наочні матеріали для спрощення сприйняття інформації.
✅ Рекомендації для педагогів-початківців та досвідчених фахівців.
Ця презентація стане в пригоді:
🌟 Вчителям початкових класів.
🌟 Асистентам учителів.
🌟 Студентам педагогічних спеціальностей.
🌟 Усіма, хто працює з дітьми з ООП у закладах освіти.