Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Презентація "Збільшення і зменшення числа в кілька разів"

Математика

Для кого: 2 Клас

21.04.2021

281

15

0

Опис документу:
Зменшення і збільшення числа в кілька разів. Обчислення виразів за допомогою дії ділення. Обчислення задач за допомогою дії ділення. Виконання вправ з виразами. Виконання завдань. (Ольга Козак- 2 клас).....
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«Збільшення і зменшення числа в кілька разів»
Слайд № 1

«Збільшення і зменшення числа в кілька разів»

Слайд № 2

Скільки трикутників у верхньому ряду? У нижньому? Як можна порівняти кількість трикутників у обох рядах? У верхньому 2, а у нижньому 4 рази по 2 У ...
Слайд № 3

Скільки трикутників у верхньому ряду? У нижньому? Як можна порівняти кількість трикутників у обох рядах? У верхньому 2, а у нижньому 4 рази по 2 У нижньому у 4 рази більше ніж у верхньому, або у верхньому у рази менше ніж у нижньому. Якщо 2 трикутники збільшити у 4 рази, то вийде 8 2х4=8 Якщо 8 трикутників зменшити у 4 рази, то вийде 2 8:2=4

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

2·3=6 9:3=3 12+3=15 12-3=9 Зошит с.46, № 1
Слайд № 7

2·3=6 9:3=3 12+3=15 12-3=9 Зошит с.46, № 1

1)90-62=28(авт.) – на другій автостоянці; 2)62-28=34(авт.) Відповідь: на 34 автівки менше на другій автостоянці. Запиши с.101, №5
Слайд № 8

1)90-62=28(авт.) – на другій автостоянці; 2)62-28=34(авт.) Відповідь: на 34 автівки менше на другій автостоянці. Запиши с.101, №5

Слайд № 9

6·3=18(грн) – вартість м’ячиків; 18-3=15(грн) Відповідь: 15 гривень мав Назар. Запиши №7(с.101)
Слайд № 10

6·3=18(грн) – вартість м’ячиків; 18-3=15(грн) Відповідь: 15 гривень мав Назар. Запиши №7(с.101)

27-12 15 15-8 7 7 трихколісних велосипедів залишилося. Зошит с.47
Слайд № 11

27-12 15 15-8 7 7 трихколісних велосипедів залишилося. Зошит с.47

Д/З Зошит с.47 №4,5
Слайд № 12

Д/З Зошит с.47 №4,5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.