Презентація "Застосування різних способів розкладання на множники"

Опис документу:
Компетентний – це той, хто володіє необхідною інформацією, вміє застосовувати набуті знання і досвід Компетенція - це готовність застосовувати знання, вміння і навички для фахового розв'язання проблеми

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Застосування різних способів розкладання на множники
Слайд № 1

Застосування різних способів розкладання на множники

Урок – ділова гра “Компетентність”  Компетентний – це той, хто володіє необхідною інформацією, вміє застосовувати набуті знання і досвід Компетенці...
Слайд № 2

Урок – ділова гра “Компетентність”  Компетентний – це той, хто володіє необхідною інформацією, вміє застосовувати набуті знання і досвід Компетенція - це готовність застосовувати знання, вміння і навички для фахового розв'язання проблеми

Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом, далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед, але майстром своєї справи має стати к...
Слайд № 3

Далеко не кожен стане вченим, письменником, артистом, далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед, але майстром своєї справи має стати кожен. В.О. Сухомлинський

Способи розкладання на множники:
Слайд № 4

Способи розкладання на множники:

Розкладання на множники Перетворення виразів Розв”язування рівнянь Доведення тотожностей Доведення подільності Обчислення виразів Знаходження найбі...
Слайд № 5

Розкладання на множники Перетворення виразів Розв”язування рівнянь Доведення тотожностей Доведення подільності Обчислення виразів Знаходження найбільшого значення Знаходження найменшого значення Спрощення виразів

І етап Усні вправи 1. Укажіть номер правильної відповіді 1. а2 + 4ав + 4в2 2. 3а2 – 3в2 3. –а2 +2ав –в2 4. 3а2 – 6ав +3в2 5. а3 + 8в3 1. 3(а-в)2 2....
Слайд № 6

І етап Усні вправи 1. Укажіть номер правильної відповіді 1. а2 + 4ав + 4в2 2. 3а2 – 3в2 3. –а2 +2ав –в2 4. 3а2 – 6ав +3в2 5. а3 + 8в3 1. 3(а-в)2 2. (а + 2в)2 3. 3(а – в)(а + в) 4. –( а - в)2 5. (а + 2в)(а2 -2ав + 4в2)

2.“Знайди помилку!” 1. а3 + 8в3 = ( а – 2в)( а2+ 2ав + 4в2) 2. х2 + 10ху3 + 5у3 = ( х + 5у3)2 3. 9а2 – 3ав4 + в8 = ( 3а – в4)2 4. 16а2 + 48ав + 36в...
Слайд № 7

2.“Знайди помилку!” 1. а3 + 8в3 = ( а – 2в)( а2+ 2ав + 4в2) 2. х2 + 10ху3 + 5у3 = ( х + 5у3)2 3. 9а2 – 3ав4 + в8 = ( 3а – в4)2 4. 16а2 + 48ав + 36в2 = (4а – 6в)2      

3. З поданих рівностей вибрати правильні 1. 100х2 - у4 = (10х – у)( 10х + у) 2. 4х6 – 121у2 = (2х3 – 11у)(2х3+ 11у) 3.1 + 125а3 = (1 + 5а)( 1 – 10а...
Слайд № 8

3. З поданих рівностей вибрати правильні 1. 100х2 - у4 = (10х – у)( 10х + у) 2. 4х6 – 121у2 = (2х3 – 11у)(2х3+ 11у) 3.1 + 125а3 = (1 + 5а)( 1 – 10а + 25а2) 4. Х6 – 8у9 = (х2 – 2у3)(х4+2х2у3+4у6)

ІІ етап “Дивись, не помились!” 1.Розв”яжи рівняння 1.а) 3у – 12у3 = 0 2.б) х2+8х +16-5(х+4) =0 3.в) х2+18х+17=0
Слайд № 9

ІІ етап “Дивись, не помились!” 1.Розв”яжи рівняння 1.а) 3у – 12у3 = 0 2.б) х2+8х +16-5(х+4) =0 3.в) х2+18х+17=0

“Дивись, не помились!” Розв”яжи рівняння (розв”язання) 3у – 12у3 = 0 3у(1 -4у2)=0 3у(1-2у)(1+2у)=0 у=0; 1-2у=0;1+2у=0 у=0; у=1/2; у=-1/2 х2+8х +16 ...
Слайд № 10

“Дивись, не помились!” Розв”яжи рівняння (розв”язання) 3у – 12у3 = 0 3у(1 -4у2)=0 3у(1-2у)(1+2у)=0 у=0; 1-2у=0;1+2у=0 у=0; у=1/2; у=-1/2 х2+8х +16 - 5(х+4) =0 (х-4)2-5(х+4)=0 (х+4)(х+4-5)=0 (х+4)(х-1)=0 х=-4; х=1

“Дивись, не помились!” Розв”яжи рівняння (розв”язання) х2+18х+17=0 х2+18+81-64=0 (х+9)2-64=0 (х+9-8)(х+9+8)=0 (х+1)(х+17)=0 х=-1; х=-17
Слайд № 11

“Дивись, не помились!” Розв”яжи рівняння (розв”язання) х2+18х+17=0 х2+18+81-64=0 (х+9)2-64=0 (х+9-8)(х+9+8)=0 (х+1)(х+17)=0 х=-1; х=-17

2. Довести,що х2-4х +8 набуває додатних значень. Знайти найменше значення виразу.
Слайд № 12

2. Довести,що х2-4х +8 набуває додатних значень. Знайти найменше значення виразу.

2. Довести,що х2-4х +8 набуває додатних значень. Знайти найменше значення виразу. х2-4х +8 = х2-4х+4+4= =(х-2)2+4
Слайд № 13

2. Довести,що х2-4х +8 набуває додатних значень. Знайти найменше значення виразу. х2-4х +8 = х2-4х+4+4= =(х-2)2+4

3.Довести тотожність: 1). (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1)+1=а8 2).Х2+2Х-у2+2у=(х+у)(х-у+2)
Слайд № 14

3.Довести тотожність: 1). (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1)+1=а8 2).Х2+2Х-у2+2у=(х+у)(х-у+2)

Довести тотожність: (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1)+1=а8 Х2+2Х-у2+2у=(х+у)(х-у+2) (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1)+1=а8 (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1) +1=а8 (а2-1)(а2+1)(а4+1...
Слайд № 15

Довести тотожність: (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1)+1=а8 Х2+2Х-у2+2у=(х+у)(х-у+2) (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1)+1=а8 (а-1)(а+1)(а2+1)(а4+1) +1=а8 (а2-1)(а2+1)(а4+1) +1=а8 (а4-1)(а4+1) +1=а8 (а8-1)+1=а8 а8=а8 тотожність вірна х2+2х-у2+2у= =(х+у)(х-у+2); х2-у2+2(х+у)= =(х-у)(х+у)+2(х+у)= =(х+у)(х-у+2) тотожність вірна

Підсумок уроку Прикрашення “ДЕРЕВА КОМПЕТЕНТНОСТІ”
Слайд № 16

Підсумок уроку Прикрашення “ДЕРЕВА КОМПЕТЕНТНОСТІ”

Домашнє завдання № 809(в), 813(б), 817(в), 822(а). Скласти кросворд.
Слайд № 17

Домашнє завдання № 809(в), 813(б), 817(в), 822(а). Скласти кросворд.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.