і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація з теми "Повторення"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
1.Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами відокремлене означення: А Степ оповитий тишею дихав пахощами росяних трав. Б Налита сонцем ...
Слайд № 1

1.Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами відокремлене означення: А Степ оповитий тишею дихав пахощами росяних трав. Б Налита сонцем і вітрами хлюпоче веслами весна. В Місячним сяйвом залиті мріють сади. Г Гудуть з вітрами до світання дощем оплакані сади. Д Я небесами пійманий тремчу.

1.Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами відокремлене означення: А Степ оповитий тишею дихав пахощами росяних трав. Б Налита сонцем ...
Слайд № 2

1.Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами відокремлене означення: А Степ оповитий тишею дихав пахощами росяних трав. Б Налита сонцем і вітрами хлюпоче веслами весна. В Місячним сяйвом залиті мріють сади. Г Гудуть з вітрами до світання дощем оплакані сади. Д Я небесами пійманий тремчу.

2.Позначте речення, у якому перед ЯК потрібно поставити кому (розділові знаки пропущено): А Весь світ знає Довженка як великого кінорежисера. Б Пал...
Слайд № 3

2.Позначте речення, у якому перед ЯК потрібно поставити кому (розділові знаки пропущено): А Весь світ знає Довженка як великого кінорежисера. Б Палаючий Будапешт був перед нами як на долоні. В Уночі хоч як тріщить а вдень проти сонечка плющить. Г Діти як квіти поливай то ростимуть. Д Сосюра як справжній лірик різноманітний у своїх переживаннях

2.Позначте речення, у якому перед ЯК потрібно поставити кому (розділові знаки пропущено): А Весь світ знає Довженка як великого кінорежисера. Б Пал...
Слайд № 4

2.Позначте речення, у якому перед ЯК потрібно поставити кому (розділові знаки пропущено): А Весь світ знає Довженка як великого кінорежисера. Б Палаючий Будапешт був перед нами як на долоні. В Уночі хоч як тріщить а вдень проти сонечка плющить. Г Діти як квіти поливай то ростимуть. Д Сосюра як справжній лірик різноманітний у своїх переживаннях

3.Позначте речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущено): А Чарами віє від необмеженого синього простору. Б З другої хати доносилас...
Слайд № 5

3.Позначте речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущено): А Чарами віє від необмеженого синього простору. Б З другої хати доносилася сумна журлива пісня. В Ранковий легкий вітер розганяв залишки туману. Г Все приймало незвичайний веселий характер. Д Густий осінній туман встає над лісом вечірньою добою.

3.Позначте речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущено): А Чарами віє від необмеженого синього простору. Б З другої хати доносилас...
Слайд № 6

3.Позначте речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущено): А Чарами віє від необмеженого синього простору. Б З другої хати доносилася сумна журлива пісня. В Ранковий легкий вітер розганяв залишки туману. Г Все приймало незвичайний веселий характер. Д Густий осінній туман встає над лісом вечірньою добою.

4. Позначте ТРИ речення з уточнюючим членом, у якому перед сполучником ПОТРІБНО поставити кому (розділові знаки пропущено): А Хамелеон або деревна ...
Слайд № 7

4. Позначте ТРИ речення з уточнюючим членом, у якому перед сполучником ПОТРІБНО поставити кому (розділові знаки пропущено): А Хамелеон або деревна ящірка Африки добре пристосований до життя на деревах. Б Гуси чи лебеді в небі пливуть там угорі наді мною? В Таку тикву саджають щоб із неї виросла посудина на зразок глека або невеликої амфори. Г Довге життя випало Дорошенчисі або Чабанисі як частіше називають ще її. Д Найкрасивіша рослина українських водойм біле латаття або водяна лілія. Е Хвилі колосків то вганялись півкругом у ліс то забігали вузькою річкою або сагою глибоко в діброву.

4. Позначте ТРИ речення з уточнюючим членом, у якому перед сполучником ПОТРІБНО поставити кому (розділові знаки пропущено): А Хамелеон або деревна ...
Слайд № 8

4. Позначте ТРИ речення з уточнюючим членом, у якому перед сполучником ПОТРІБНО поставити кому (розділові знаки пропущено): А Хамелеон або деревна ящірка Африки добре пристосований до життя на деревах. Б Гуси чи лебеді в небі пливуть там угорі наді мною? В Таку тикву саджають щоб із неї виросла посудина на зразок глека або невеликої амфори. Г Довге життя випало Дорошенчисі або Чабанисі як частіше називають ще її. Д Найкрасивіша рослина українських водойм біле латаття або водяна лілія. Е Хвилі колосків то вганялись півкругом у ліс то забігали вузькою річкою або сагою глибоко в діброву.

5. Позначте речення з вираженою одиничним дієприслівником обставиною, що не відокремлюється: А Згуртувавшись (?) хоч наспіваємось. Б Краще вмерти (...
Слайд № 9

5. Позначте речення з вираженою одиничним дієприслівником обставиною, що не відокремлюється: А Згуртувавшись (?) хоч наспіваємось. Б Краще вмерти (?) стоячи, як жити на колінах. В Попрацювавши (?) можна й відпочити. Г Спотикаючись (?) вчаться вище ноги піднімати. Д Подумавши (?) він дав відповідь.

5. Позначте речення з вираженою одиничним дієприслівником обставиною, що не відокремлюється: А Згуртувавшись (?) хоч наспіваємось. Б Краще вмерти (...
Слайд № 10

5. Позначте речення з вираженою одиничним дієприслівником обставиною, що не відокремлюється: А Згуртувавшись (?) хоч наспіваємось. Б Краще вмерти (?) стоячи, як жити на колінах. В Попрацювавши (?) можна й відпочити. Г Спотикаючись (?) вчаться вище ноги піднімати. Д Подумавши (?) він дав відповідь.

6. Непоширену обставину НЕ треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущені) А Не піймавши не кажи що злодій. Б Рушниця в його рука...
Слайд № 11

6. Непоширену обставину НЕ треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущені) А Не піймавши не кажи що злодій. Б Рушниця в його руках стріляла не хиблячи. В Посеред плеса вода мов сказившись починала хлюпати й кружляти. Г Хлопці прокинувшись нагодували й напоїли коней. Д Не зрозумівши студентка запитала ще раз.

6. Непоширену обставину НЕ треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущені) А Не піймавши не кажи що злодій. Б Рушниця в його рука...
Слайд № 12

6. Непоширену обставину НЕ треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущені) А Не піймавши не кажи що злодій. Б Рушниця в його руках стріляла не хиблячи. В Посеред плеса вода мов сказившись починала хлюпати й кружляти. Г Хлопці прокинувшись нагодували й напоїли коней. Д Не зрозумівши студентка запитала ще раз.

7. Позначте речення з відокремленим означенням: А Вона вже не чула нічого, крім голосу власного серця. Б Дніпро тече повільно, величаво, розливаючи...
Слайд № 13

7. Позначте речення з відокремленим означенням: А Вона вже не чула нічого, крім голосу власного серця. Б Дніпро тече повільно, величаво, розливаючись безліччю рукавів. В На світі жив хлопчина кучерявий - допитливий, непогамовний, жвавий. Г Дозволь мені, мій вечоровий світе, упасти зерням в рідній борозні.

7. Позначте речення з відокремленим означенням: А Вона вже не чула нічого, крім голосу власного серця. Б Дніпро тече повільно, величаво, розливаючи...
Слайд № 14

7. Позначте речення з відокремленим означенням: А Вона вже не чула нічого, крім голосу власного серця. Б Дніпро тече повільно, величаво, розливаючись безліччю рукавів. В На світі жив хлопчина кучерявий - допитливий, непогамовний, жвавий. Г Дозволь мені, мій вечоровий світе, упасти зерням в рідній борозні.

8. Перед однорідними членами речення потрібно ставити двокрапку, а після них – тире в реченні (розділові знаки пропущено): А І стежка у росах і тих...
Слайд № 15

8. Перед однорідними членами речення потрібно ставити двокрапку, а після них – тире в реченні (розділові знаки пропущено): А І стежка у росах і тиха діброва то все моя рідна співуча земля. Б Усе постава непорушна тоненькі ніжки розвилки рогів на його голівці усе було сама довершеність і краса. В Все забуваєм скруту і нужду і те здається що й забути годі. Г Мерещились мені здаля ліси поля квітучі площі уся утрачена земля що за життя мені дорожча. Д Усе ніби поменшало і звузилось і дорога і стежка в березі і круча над Россю.

8. Перед однорідними членами речення потрібно ставити двокрапку, а після них – тире в реченні (розділові знаки пропущено): А І стежка у росах і тих...
Слайд № 16

8. Перед однорідними членами речення потрібно ставити двокрапку, а після них – тире в реченні (розділові знаки пропущено): А І стежка у росах і тиха діброва то все моя рідна співуча земля. Б Усе постава непорушна тоненькі ніжки розвилки рогів на його голівці усе було сама довершеність і краса. В Все забуваєм скруту і нужду і те здається що й забути годі. Г Мерещились мені здаля ліси поля квітучі площі уся утрачена земля що за життя мені дорожча. Д Усе ніби поменшало і звузилось і дорога і стежка в березі і круча над Россю.

9.Позначте речення, у якому немає відокремленого додатка (розділові знаки пропущено) А Багатьох поетів наприклад Є.Маланюка і Олега Ольжича можна н...
Слайд № 17

9.Позначте речення, у якому немає відокремленого додатка (розділові знаки пропущено) А Багатьох поетів наприклад Є.Маланюка і Олега Ольжича можна назвати справжніми інтелектуалами. Б Замість тополь край шляху виросли металеві щогли. В Шматочки мармуру на вулицях Помпеї колись служили замість ліхтарів. Г Багатьох дослідників цікавило господарство Кам’янської Січі особливо металургійний комплекс. Д На відміну від інших отаманів Кость Гордієнко був сподвижником Мазепи.

9.Позначте речення, у якому немає відокремленого додатка (розділові знаки пропущено) А Багатьох поетів наприклад Є.Маланюка і Олега Ольжича можна н...
Слайд № 18

9.Позначте речення, у якому немає відокремленого додатка (розділові знаки пропущено) А Багатьох поетів наприклад Є.Маланюка і Олега Ольжича можна назвати справжніми інтелектуалами. Б Замість тополь край шляху виросли металеві щогли. В Шматочки мармуру на вулицях Помпеї колись служили замість ліхтарів. Г Багатьох дослідників цікавило господарство Кам’янської Січі особливо металургійний комплекс. Д На відміну від інших отаманів Кость Гордієнко був сподвижником Мазепи.

10. Позначте речення з дієприкметниковим зворотом, що НЕ відокремлюється комами (розділові знаки пропущено): А За вікном тьмяніє небо зорями вишите...
Слайд № 19

10. Позначте речення з дієприкметниковим зворотом, що НЕ відокремлюється комами (розділові знаки пропущено): А За вікном тьмяніє небо зорями вишите. Б Небо чудово блищало все засіяне зорями. В Над луками залитими квітневою повінню холонув оранжевий вечір. Г Широке рівне плесо віддзеркалювало срібні кучері залитих сяєвом хмар.

А За вікном тьмяніє небо зорями вишите. Б Небо чудово блищало все засіяне зорями. В Над луками залитими квітневою повінню холонув оранжевий вечір. ...
Слайд № 20

А За вікном тьмяніє небо зорями вишите. Б Небо чудово блищало все засіяне зорями. В Над луками залитими квітневою повінню холонув оранжевий вечір. Г Широке рівне плесо віддзеркалювало срібні кучері залитих сяєвом хмар. Д Наляканий громовицею кінь тихенько заіржав. 10. Позначте речення з дієприкметниковим зворотом, що НЕ відокремлюється комами (розділові знаки пропущено):

11. Правильно поставлено розділові знаки у реченні А   Отут серед цвіту, здається: що якби людина навчилася мудрості в дерев, то не була б ворогом ...
Слайд № 21

11. Правильно поставлено розділові знаки у реченні А   Отут серед цвіту, здається: що якби людина навчилася мудрості в дерев, то не була б ворогом самій собі й природі. Б   Сонце вже котилося на захід, над полями здіймалася легка пара, у небі, як листя осики, тріпотіли крильцями жайворонки, зеленим соком пашіли трави, - у які причепурилися горбки. В   Уявімо що світ, який нас оточує - це поле, а слова, які називають предмети навколишнього світу - рослини на цьому полі. Г   Проміння ламалося в хвилі, блищало, миготіло, рябіло наче хто сипонув на воду блискучими іскрами. Д   Високо поросло розкішне дерево вгору, укриваючи холодком зелену землю, на котрій, чіпляючись колосками за гілки, буяє розкішна рослина.

А   Отут серед цвіту, здається: що якби людина навчилася мудрості в дерев, то не була б ворогом самій собі й природі. Б   Сонце вже котилося на зах...
Слайд № 22

А   Отут серед цвіту, здається: що якби людина навчилася мудрості в дерев, то не була б ворогом самій собі й природі. Б   Сонце вже котилося на захід, над полями здіймалася легка пара, у небі, як листя осики, тріпотіли крильцями жайворонки, зеленим соком пашіли трави, - у які причепурилися горбки. В   Уявімо що світ, який нас оточує, - це поле, а слова, які називають предмети навколишнього світу, - рослини на цьому полі. Г   Проміння ламалося в хвилі, блищало, миготіло, рябіло, наче хто сипонув на воду блискучими іскрами. Д   Високо поросло розкішне дерево вгору, укриваючи холодком зелену землю, на котрій, чіпляючись колосками за гілки, буяє розкішна рослина 11. Правильно поставлено розділові знаки у реченні

12. У якій схемі правильно розставлені розділові знаки. А А: “П(!?)”. Б “П(!?)”,- а. В “П,-а,-п (!?)”. Г “П,(!?)-а.-п (!?)”. Д”П,(!?)-а: -П(!?)”.
Слайд № 23

12. У якій схемі правильно розставлені розділові знаки. А А: “П(!?)”. Б “П(!?)”,- а. В “П,-а,-п (!?)”. Г “П,(!?)-а.-п (!?)”. Д”П,(!?)-а: -П(!?)”.

12. У якій схемі правильно розставлені розділові знаки. А А: “П(!?)”. Б “П(!?)”,- а. В “П,-а,-п (!?)”. Г “П,(!?)-а.-п (!?)”. Д”П,(!?)-а: -П(!?)”.
Слайд № 24

12. У якій схемі правильно розставлені розділові знаки. А А: “П(!?)”. Б “П(!?)”,- а. В “П,-а,-п (!?)”. Г “П,(!?)-а.-п (!?)”. Д”П,(!?)-а: -П(!?)”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Тестові завдання з теми "Повторення вивченого", які можна використати для підготовки до ЗНО. Алгоритм роботи такий: спочатку учні самостійно виконують кожне тестове завдання, потім бачать правильний варіант відповіді. Після перевірки важливо прокоментувати завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти