Презентація з математики на тему "Складання таблиці ділення на 2"

Опис документу:
Презентація використовувалася під час дистанційного навчання. Відповідає змісту підручника. Пояснення нового матеріалу яскраво ілюстроване. Кожне завдання містить додаткові запитання та пояснення, правила.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
За підручником Н.О.Будної, М.В.Беденко «Математика», 2 клас № 539-№556 Підготувала вчитель початкових класів школи І-ІІІ ступенів №286 міста Києва ...
Слайд № 1

За підручником Н.О.Будної, М.В.Беденко «Математика», 2 клас № 539-№556 Підготувала вчитель початкових класів школи І-ІІІ ступенів №286 міста Києва Шабатіна Ірина Миколаївна Дистанційне навчання Складання таблиці ділення на 2. Назва чисел при ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини та на вміщення

Перевірка домашнього завдання 2 · 6 = 12 ( р.) – всього. Відповідь: 12 ріжків.
Слайд № 2

Перевірка домашнього завдання 2 · 6 = 12 ( р.) – всього. Відповідь: 12 ріжків.

Пригадайте ! Дія ділення обернена до дії множення. Щоб знайти невідомий множник, ми добуток ділимо на відомий множник. 2 · 3 = 6 6 : 2 = 3 6 : 3 = ...
Слайд № 3

Пригадайте ! Дія ділення обернена до дії множення. Щоб знайти невідомий множник, ми добуток ділимо на відомий множник. 2 · 3 = 6 6 : 2 = 3 6 : 3 = 2 Ці правила ми використовуємо при вивченні таблиць ділення.

Назви чисел при дії ділення 6 : 2 = 3 Ділене Дільник Частка Пригадайте !
Слайд № 4

Назви чисел при дії ділення 6 : 2 = 3 Ділене Дільник Частка Пригадайте !

Математичний диктант 1. Перший множник 2, другий 4.Знайдіть добуток. 2. Суму чисел 2 і 3 збільшити в 2 рази. 3. Різницю чисел 10 і 3 збільшити в 2 ...
Слайд № 5

Математичний диктант 1. Перший множник 2, другий 4.Знайдіть добуток. 2. Суму чисел 2 і 3 збільшити в 2 рази. 3. Різницю чисел 10 і 3 збільшити в 2 рази. 4. Я задумала число, помножила його на 2 і в мене вийшло 14. Яке число я задумала? 5. Добуток чисел 2 і 4 збільшити в 2 рази. 6. Знайдіть невідомий множник, якщо добуток дорівнює 18, а відомий множник 2. Перевірка: Мд. 8, 10, 14, 7, 16, 9.

Робота за підручником
Слайд № 6

Робота за підручником

8 прикладів учні записали порівно в 2 стовпчики. Скільки прикладів в кожному стовпчику? № 541
Слайд № 7

8 прикладів учні записали порівно в 2 стовпчики. Скільки прикладів в кожному стовпчику? № 541

Робота за підручником 18 : 2 + 16 = 45 – 2 · 5 = 14 : 2 – 6 = 29 + 8 : 2 = 2 · 8 – 15 = 58 + 6 : 2 = 12 : 2 + 25 = 35 – 16 : 2 = Робота за підручни...
Слайд № 8

Робота за підручником 18 : 2 + 16 = 45 – 2 · 5 = 14 : 2 – 6 = 29 + 8 : 2 = 2 · 8 – 15 = 58 + 6 : 2 = 12 : 2 + 25 = 35 – 16 : 2 = Робота за підручником № 541 25 35 1 33 27 31 61 1

Задача на вміщення Задача на ділення на рівні частини № 549 Кожній = одній = 1 ? ? груп ? м’ячів
Слайд № 9

Задача на вміщення Задача на ділення на рівні частини № 549 Кожній = одній = 1 ? ? груп ? м’ячів

Завдання на повторення 10 : 2 = 5 (п.) 10 : 2 = 5 (кр.) – зробила лівою ногою. - Яку відстань Оля подолала? 2 · 10 = 20 (дм) - відстань.
Слайд № 10

Завдання на повторення 10 : 2 = 5 (п.) 10 : 2 = 5 (кр.) – зробила лівою ногою. - Яку відстань Оля подолала? 2 · 10 = 20 (дм) - відстань.

Завдання на повторення CD 18 : 2 = 9 дм
Слайд № 11

Завдання на повторення CD 18 : 2 = 9 дм

Завдання на повторення 88 - 12 76 - 12 64 - 12 52 - 12 40 - 12 28 - 12 16 - 12 4
Слайд № 12

Завдання на повторення 88 - 12 76 - 12 64 - 12 52 - 12 40 - 12 28 - 12 16 - 12 4

Домашнє завдання 16 : 2 = 8 (к.) 16 : 2 = 8 (л.) – коштує одне весло.
Слайд № 13

Домашнє завдання 16 : 2 = 8 (к.) 16 : 2 = 8 (л.) – коштує одне весло.

Дякую за урок! Мої успіхи
Слайд № 14

Дякую за урок! Мої успіхи

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.