Презентація з громадянської освіти на тему: "Комунікація, інформація, мас-медіа"

Опис документу:
Матеріали допоможуть вчителю візуалізувати інформацію за першою темою РОЗДІЛУ 5 "СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАСМЕДІА" інтегрованого курсу "Громадянська освіта". Презентація містить QR-коди з зашифрованим посиланням на гру "Медіазнайко", онлайн гру, яка допоможе учням цікаво та інтерактивно вивчити новий матеріал за цією темою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Мас    -   медіа
Слайд № 1

Мас    -   медіа

Комунікація – це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами.
Слайд № 2

Комунікація – це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами.

ВИДИ КОМУНІКАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНА ГРУПОВА МАСОВА
Слайд № 3

ВИДИ КОМУНІКАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНА ГРУПОВА МАСОВА

Інформація – відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як значущі.
Слайд № 4

Інформація – відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як значущі.

МЕДІА - (від латин. media у значенні «передавач», «посередник») - канали та інструменти, що використовуються, щоб зберігати, передавати й подавати ...
Слайд № 5

МЕДІА - (від латин. media у значенні «передавач», «посередник») - канали та інструменти, що використовуються, щоб зберігати, передавати й подавати інформацію. Які медіа ви знаєте?

Слайд № 6

Слайд № 7

   
Слайд № 8

   

Слайд № 9

МЕДІАТЕКСТ - (від латин. media textus – засоби, посередники, тканина, сув’язь) – повідомлення, текст будь-якого медійного виду й жанру.
Слайд № 10

МЕДІАТЕКСТ - (від латин. media textus – засоби, посередники, тканина, сув’язь) – повідомлення, текст будь-якого медійного виду й жанру.

МЕСЕДЖ – найважливіша ідея, яку реципієнт має сприйняти із публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного тво...
Слайд № 11

МЕСЕДЖ – найважливіша ідея, яку реципієнт має сприйняти із публікації, блогу, інтерв’ю, репортажу, ток-шоу, фільму, літературного або музичного твору, реклами.

ГРОШІ (БАНКНОТИ) - МЕДІА 1. Роздивіться банкноти різних держав. Опишіть, що зображено на кожній з них. 2. Які символи використовують на банкнотах? ...
Слайд № 12

ГРОШІ (БАНКНОТИ) - МЕДІА 1. Роздивіться банкноти різних держав. Опишіть, що зображено на кожній з них. 2. Які символи використовують на банкнотах? 3. Чим пишається кожна країна? 4. Чи можна пов’язати характер певних зображень із рівнем демократії у тій чи іншій країні?

ФУНКЦІЇ МАС-МЕДІА В СУСПІЛЬСТВІ Основні функції ІНФОРМАЦІЙНА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ОСВІТНЯ УПРАВЛІНСЬКА КОМУНІКАТИВНА МАРКЕТИНГОВА
Слайд № 13

ФУНКЦІЇ МАС-МЕДІА В СУСПІЛЬСТВІ Основні функції ІНФОРМАЦІЙНА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ОСВІТНЯ УПРАВЛІНСЬКА КОМУНІКАТИВНА МАРКЕТИНГОВА

ЗАЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ І ВИКОНАЙТЕ ТЕМУ 1 Кому належить вислів “Людина вкусила собаку” ? Що може бути новиною для певної аудиторії? Якою має бути но...
Слайд № 14

ЗАЙДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ І ВИКОНАЙТЕ ТЕМУ 1 Кому належить вислів “Людина вкусила собаку” ? Що може бути новиною для певної аудиторії? Якою має бути новина? На які питання має відповідати новина? Як має бути розказана новина?

РЕКЛАМА (від фр. – викрикувати) – поширення інформації про когось або щось із метою створення популярності.
Слайд № 15

РЕКЛАМА (від фр. – викрикувати) – поширення інформації про когось або щось із метою створення популярності.

ВИДИ РЕКЛАМИ КОМЕРЦІЙНА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИЧНА АНТИРЕКЛАМА КОНТРРЕКЛАМА
Слайд № 16

ВИДИ РЕКЛАМИ КОМЕРЦІЙНА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИЧНА АНТИРЕКЛАМА КОНТРРЕКЛАМА

ФОРМИ РЕКЛАМИ ІНФОРМАЦІЙНА ПЕРЕКОНЛИВА НАГАДУВАЛЬНА
Слайд № 17

ФОРМИ РЕКЛАМИ ІНФОРМАЦІЙНА ПЕРЕКОНЛИВА НАГАДУВАЛЬНА

Які пропонують товари або послуги? До якого історичного періоду належить ця реклама? Чому ви так вважаєте? Який потенційний споживач (його соціальн...
Слайд № 18

Які пропонують товари або послуги? До якого історичного періоду належить ця реклама? Чому ви так вважаєте? Який потенційний споживач (його соціальний стан)? Поясніть, чому ви так вважаєте. Які ідеї формує реклама і на яких стереотипах вона заснована? Яку інформацію про суспільство можемо дістати з реклами? Який історичний контекст цієї реклами? Які елементи реклами (художній, інформативний) допомагають нам дійти такого висновку? Як цей висновок співвідноситься з іншими джерелами? Чи здалась вам цікавою ця реклама? Чому? Що в ній привабливого або відразливого для вас? СХЕМА АНАЛІЗУ РЕКЛАМИ

Мас-медіа є невід’ємною частиною становлення особистості та життя соціуму. Їх безпосереднім завданням є передача інформації широкому загалу, проте ...
Слайд № 19

Мас-медіа є невід’ємною частиною становлення особистості та життя соціуму. Їх безпосереднім завданням є передача інформації широкому загалу, проте перелік їхніх функцій у суспільстві є значно ширшим. Можна стверджувати, що сьогодні мас-медіа є творцями світу. Складовою мас-медіа є реклама, яка інформує аудиторію з метою продати певний продукт. ВИСНОВКИ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ГРА «МЕДІАЗНАЙКО» ТЕМА 2 – історія ЗМІ
Слайд № 20

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ГРА «МЕДІАЗНАЙКО» ТЕМА 2 – історія ЗМІ

ЗАВЕСТИ МЕДІАЩОДЕННИК (ПАПЕРОВИЙ АБО ЦИФРОВИЙ) ТВ Радіо Соц. мережі Онлайн ресурси Друковані видання Книги Фільми Інші медіа Разом СР 30хв 10 хв 1 ...
Слайд № 21

ЗАВЕСТИ МЕДІАЩОДЕННИК (ПАПЕРОВИЙ АБО ЦИФРОВИЙ) ТВ Радіо Соц. мережі Онлайн ресурси Друковані видання Книги Фільми Інші медіа Разом СР 30хв 10 хв 1 год 30 хв 5 хв 2 год 1,5 год 15 хв 6 год ЧТ ПТ СБ ВС ПН ВТ ⅀

ДОДАТКИ ДЛЯ ЦИФРОВОГО ЩОДЕННИКА
Слайд № 22

ДОДАТКИ ДЛЯ ЦИФРОВОГО ЩОДЕННИКА

РОЗМІСТІТЬ У ПОРЯДКУ ЗРОСТАННЯ ВИДИ МАС-МЕДІА, ЯКІ ВИ НАЙЧАСТІШЕ ВИКОРИСТОВУЄТЕ
Слайд № 23

РОЗМІСТІТЬ У ПОРЯДКУ ЗРОСТАННЯ ВИДИ МАС-МЕДІА, ЯКІ ВИ НАЙЧАСТІШЕ ВИКОРИСТОВУЄТЕ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
Схожі матеріали

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00