і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація "Твір Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита» — роман-міф"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Твір Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита» — роман-міф. Трансформація міфічних мотивів; поєд­нання реальності та фантастики
Слайд № 1

Твір Михайла Булгаков «Майстер і Маргарита» — роман-міф. Трансформація міфічних мотивів; поєд­нання реальності та фантастики

Таємниця життя незбагненна, але ми не можемо відмовитися від спокуси все ж таки пізнати її та зрозуміти. Й. В. Гете
Слайд № 2

Таємниця життя незбагненна, але ми не можемо відмовитися від спокуси все ж таки пізнати її та зрозуміти. Й. В. Гете

Вирішення проблемного питання Який жанр твору М. Булгакова «Майстер і Маргарита»?
Слайд № 3

Вирішення проблемного питання Який жанр твору М. Булгакова «Майстер і Маргарита»?

Евристична бесіда Чому заарештували Єшуа? Як змінюється ставлення Понтія Пилата до в’язня? Чому прокуратор, який уже збирався відпустити Єшуа, усе ...
Слайд № 4

Евристична бесіда Чому заарештували Єшуа? Як змінюється ставлення Понтія Пилата до в’язня? Чому прокуратор, який уже збирався відпустити Єшуа, усе ж таки не робить цього? Чому первосвященик Каїфа вважає Єшуа більш небезпечним злочинцем, ніж Варраввана? Хто з близьких по духу людей знаходиться поруч із Єшуа під час його страти? Яка доля Юди? Чому з ним так учинили? Який моральний шлях проходить Понтій Пилат на сторінках роману?

Складання порівняльної «анкети» Єшуа та Воланда Критерій Єшуа Воланд Портрет Вік Місце проживання Рідня Заняття Думки про головне зло людської особ...
Слайд № 5

Складання порівняльної «анкети» Єшуа та Воланда Критерій Єшуа Воланд Портрет Вік Місце проживання Рідня Заняття Думки про головне зло людської особистості Висновки

Робота з таблицею “Реальне й фантастичне в романі «Майстер і Маргарита» Реальне Фантастичне
Слайд № 6

Робота з таблицею “Реальне й фантастичне в романі «Майстер і Маргарита» Реальне Фантастичне

Домашнє завдання Повторити зміст розділів «московської» частини роману. Уміти характеризувати героїв та ситуації. Підготувати інсценівки (з «москов...
Слайд № 7

Домашнє завдання Повторити зміст розділів «московської» частини роману. Уміти характеризувати героїв та ситуації. Підготувати інсценівки (з «московської частини).

«Мікрофон» Продовжте речення: Проблеми роману «Майстер і Маргарита» близькі нашому часові тим...  
Слайд № 8

«Мікрофон» Продовжте речення: Проблеми роману «Майстер і Маргарита» близькі нашому часові тим...  

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Допомогти учням осмислити ідейно-художні осо¬бливості твору, новаторський підхід письменника до вирішення філософсько-етичних проблем; розвивати навички аналізу художнього твору, художніх образів, усне мовлення, уміння виділяти головне й деталі, висловлювати свої враження та думки, обґрунтовувати їх; виховувати прагнення до добра й гуманізму.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
395 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти