і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

ПРЕЗЕНТАЦІЯ "СУЇЦИД В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ"

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZD892381
За публікацію цієї методичної розробки Богуш Ольга Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №ZD892381
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

СУЇЦИД В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ Підготувала практичний психолог Микільської ЗОШ І-ІІІст Богуш Ольга Михайлівна

Слайд № 2

Майже кожен, хто серйозно думає про самогубство, так чи інакше дає зрозуміти оточуючим про свій намір. Самогубство не виникає раптово, імпульсивно, непередбачувано або неминуче. Воно є останньою краплею в чаші терпіння. Ті, хто мають намір здійснити суїцид, від 70% до 75% тим чи іншим чином розкривають свої прагнення. Іноді це бувають ледь вловимі натяки. Але в більшості випадків загрози є легко впізнаваними.

Слайд № 3

Суїцидальна поведінка – це прояв суїцидальної активності – думки, наміри, висловлювання, погрози, спроби замаху.

Слайд № 4

Самогубство, суїцид (від лат. sui caedere — вбивати) — навмисне позбавлення себе життя, як правило, самостійне і добровільне.

Слайд № 5

ПРИЧИНИ САМОГУБСТВА Однією з найважливіших причин самогубств у підлітків вважається відсутність впевненості у собі. Спусковим гачком для підліткового суїциду часто стає подібний вчинок молодіжного кумира, героя книг або фільмів, близьких друзів чи коханих. Підлітки часто розглядають суїцидальні спроби як своєрідну, але підконтрольну дорослим гру, залишаючись в глибині душі впевненими, що ті не дозволять їм довести суїцид до кінця

Слайд № 6

Група ризику підлітків, схильних до суїциду:     Відмінники, т. як до них пред'являють підвищені вимоги. До того ж ці діти рідко бувають прийняті в соціальній групі однолітків, що також може призвести до суїцидальної результату.     Діти, які різко знижують успіхи в навчальній діяльності, природно викликаючи тим самим здивування і обурення батьків і вчителів.   Діти, до яких оточуючі пред'являють завищені вимоги, а вони в силу суб'єктивних причин не можуть їх виконати.     Діти з підвищеною тривожністю та схильністю до депресій (в основному це діти з родовими травмами, правопівсферні і ті, у яких в роду або найближчому оточенні були випадки або спроби самогубства), особливо в пубертаті (періоді статевого дозрівання).

Слайд № 7

Статистика Кількість самогубств в Україні збільшилася у 3 рази. Кожен 12 підліток у віці 13-15 років робить спробу самогубства. Дівчата намагаються покінчити з собою у 4 рази частіше, ніж юнаки. Найчастіше самогубства скоюють навесні (квітень) та взимку (різдвяні свята)

Слайд № 8

Причини суїцидальної поведінки дітей та підлітків Сімейні конфлікти з батьками. Загроза втрати близької людини ( кохання без взаємності). Несправедливе ставлення, звинувачення. Почуття провини, сорому, ображеного самолюбства. Бажання привернути до себе увагу. Депресивні стани.  Бажання покарати кривдника. Почуття безнадійності.  Боязнь ганьби, глузувань або приниження.  Страх покарання. Переживання образи,самотності, відчуженості і нерозуміння. Конфлікти з друзями, педагогами.

Слайд № 9

Слайд № 10

Характерные черты суицидальных личностей:      Настойчивые или повторные мысли о самоубийстве.      Депрессивное настроение, часто с потерей аппетита, жизненной активности, проблемы со сном.     Может присутствовать зависимость от наркотиков или алкоголя.    Чувство изоляции, отверженности; их депрессия может быть вызвана уходом из семьи и лишением систем поддержки.     Ощущение безнадежности и беспомощности. В такой момент угроза суицида может быть первым сильным чувством.    Неспособность общаться с другими людьми из-за чувства безысходности и мыслей о самоубийстве.      Они считают, что лучше не станет «никогда». Их речь и мысли полны обобщений и фатальны: «жизнь ужасна», «всем все равно».      Они обладают туннельным видением, т. е. неспособностью увидеть то положительное, что могло бы быть приемлемо для них. Они видят      только один выход из сложившейся ситуации.     Они амбивалентны – хотят умереть, и в то же время, некоторым образом, хотят жить.

Слайд № 11

Вербальные (речевые) ключи:      Непосредственные заявления типа «Я подумываю о самоубийстве», или «Было бы лучше умереть», или «Я не хочу больше жить».      Косвенные высказывания, например: «Вам не придется больше обо мне беспокоиться», или «Мне все надоело», или «Они пожалеют, когда я уйду».     Намек на смерть или шутки по этому поводу. Многозначительное прощание с другими людьми.

Слайд № 12

Поведенческие ключи:      Отчаяние и плач.      Повторное прослушивание грустной музыки и песен.      Нехватка жизненной активности.      Изменение суточного ритма (бодрствование ночью и сон днем).      Повышение или потеря аппетита.      Вялость и апатия.      Неспособность сконцентрироваться и принимать решения, смятение.      Уход от обычной социальной активности, замкнутость.      Приведение в порядок своих дел.      Отказ от личных вещей.      Стремление к рискованным действиям, например, безрассудное хождение по карнизам.      Суицидальные попытки в прошлом.      Чувство вины, упрек в свой адрес, ощущение бесполезности и низкая самооценка.      Потеря интереса к увлечениям, спорту или школе.      Не соблюдение правил личной гигиены и ухода за внешностью.      Скудные планы на будущее.      Стремление к тому, чтобы их оставили в покое, что вызывает раздражение со стороны других людей.

Слайд № 13

ЧТО МОЖЕТ УДЕРЖАТЬ Установите заботливые взаимоотношения с ребенком Будьте внимательным слушателем Будьте искренними в общении, спокойно и доходчиво спрашивайте о тревожащей ситуации Помогите определить источник психического дискомфорта Вселяйте надежду, что все проблемы можно решить конструктивно Помогите ребенку осознать его личностные ресурсы Окажите поддержку в успешной реализации ребенка в настоящем и помогите определить перспективу на будущее.

Слайд № 14

Рекомендации родителям:   Несмотря ни на что, сохраняйте положительное представление о своём ребёнке. Организуйте свой быт так, чтобы никто в семье ни чувствовал себя «жертвой», отказываясь от своей личной жизни. Не ограждайте ребёнка от обязанностей и проблем. Решайте все проблемы вместе с ним. Не ограничивайте ребёнка в общении со сверстниками. Чаще разговаривайте с ребёнком. Помните, что ни телевизор, ни компьютер не заменят ему вас. Помните, что когда-нибудь ребёнок повзрослеет и ему придётся жить самостоятельно. Готовьте его к будущей жизни, говорите о ней. Следите за своей внешностью и поведением. Ребёнок должен гордиться вами

Слайд № 15

Слайд № 16

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
В презентацію вставлено відеоматеріал по проблемі підліткового суїциду,але, на жаль, його неможливо було додати
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Психологія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7786
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    ZD892381
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZD892381
За публікацію цієї методичної розробки Богуш Ольга Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №ZD892381
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти