Презентація. Річард Бах. "Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон".

Зарубіжна література

Для кого: 8 Клас

10.05.2020

1376

167

0

Опис документу:
Для зручного спілкування з аудиторією учнів у межах навчальної програми пропоную презентацію за твором Річарда Баха "Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон". Сподіваюсь, що текстовий, ілюстративний контент полегшить роботу над твором, зробить доступною його аналітику.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Аналіз твору Річарда Дейвіса Баха «Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон» автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua
Слайд № 1

Аналіз твору Річарда Дейвіса Баха «Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон» автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

«Скільки цікавого в нас попереду! Не товктись на місці поміж рибальських човнів — а знати, нащо ти живеш у цім світі! Ми подолаємо свою неміч, ми с...
Слайд № 2

«Скільки цікавого в нас попереду! Не товктись на місці поміж рибальських човнів — а знати, нащо ти живеш у цім світі! Ми подолаємо свою неміч, ми станемо іншими сильними, розумними! Ми будемо вільні! Ми навчимося літати!» Р.Д.Бах автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

«Ця книга Річарда Баха має подвійний вплив. Вона дарує мені відчуття польоту та повертає мені молодість». Рей Бредбері *1970 р.-написана повість *1...
Слайд № 3

«Ця книга Річарда Баха має подвійний вплив. Вона дарує мені відчуття польоту та повертає мені молодість». Рей Бредбері *1970 р.-написана повість *1970-надрукована в журналі * 1973 р.- знятий фільм автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Як розповідав сам Річард Бах, одного разу гуляючи по туманному узбережжю каліфорнійського каналу Бельмонт Шор, він почув голос, який сказав: «Чайка...
Слайд № 4

Як розповідав сам Річард Бах, одного разу гуляючи по туманному узбережжю каліфорнійського каналу Бельмонт Шор, він почув голос, який сказав: «Чайка на ім'я Джонатан Лівінгстон», потім Бахові сталося видіння, яке промайнуло у його голові у вигляді кінофільму. Підкорившись цьому голосу, він поквапився додому, щоб записати все те, що він побачив. Але видіння було коротким, а продовження не сталося. Бах намагався закінчити історію, але у нього нічого не виходило до тих пір, доки через вісім років він не побачив продовження. Історія написання: істина-рекламний трюк? автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Композиція повісті автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua
Слайд № 5

Композиція повісті автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Композиція повісті - автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua
Слайд № 6

Композиція повісті - автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Система образів автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua
Слайд № 7

Система образів автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Тема Герой Чайка Джонатан Лівінгстон автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua
Слайд № 8

Тема Герой Чайка Джонатан Лівінгстон автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Центральний конфлікт автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua Між сірою Зграєю та геніальним вигнанцем
Слайд № 9

Центральний конфлікт автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua Між сірою Зграєю та геніальним вигнанцем

Життя —не процес вдоволення власних потреб їжею, боротьбою за владу в Зграї, жити — це не боятися робити щось нове, розвиватися, самовдосконалювати...
Слайд № 10

Життя —не процес вдоволення власних потреб їжею, боротьбою за владу в Зграї, жити — це не боятися робити щось нове, розвиватися, самовдосконалюватися, не стояти на місті, постійно йти вперед та жити за власним розсудом та бажанням, а не за тими правилами, які диктує нам суспільство. Ідея твору автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

? це твір малої форми; в основі сюжету — розповідь, історія; ? наявність моралі; головний художній прийом — алегорія; ? два зміста: (I — текстовий ...
Слайд № 11

? це твір малої форми; в основі сюжету — розповідь, історія; ? наявність моралі; головний художній прийом — алегорія; ? два зміста: (I — текстовий — побудований на прямому розумінні фраз, які створюють текст (спроби Чайки опанувати фігури вищого пілотажу, досягти досконалості в польоті та передати свої знання учням), II — символічний — побудований на символічних значеннях окремих слів.); ? образи мало індивідуалізовані; ? події не визначені ні хронологічно, ні територіально: всі польоти проходять над якимось морем, тут і зараз; ? сюжет прямолінійний: не забігає наперед, щоб створити драматичне напруження, ні повертається назад, щоб повідомити додаткові деталі; ? автор зупиняється лише на важливих, головних моментах, не відволікаючись на дрібниці та описи. Але переповісти його дуже важко, бо філософський зміст дуже глибокий і має бути розгаданий читачем, і кожен може зрозуміти його по-своєму. Повість-притча автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

…ти літаєш для того, щоб їсти. Я просто, що мені треба, — це скласти крила, так, щоб у польоті ворушити самими кінчиками! Короткі крила! клятви — д...
Слайд № 12

…ти літаєш для того, щоб їсти. Я просто, що мені треба, — це скласти крила, так, щоб у польоті ворушити самими кінчиками! Короткі крила! клятви — для чайок, що згодні бути звичайними чайками. А той, хто хоч раз торкнувся вершини пізнання, не може зв’язувати себе такими обітницями. Джонатан став першою чайкою на землі, що опанувала фігурні польоти. …ми вкинуті до цього світу, щоб їсти і лишатися живими, поки зможемо. Цитатна «хвиля» автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

І єдине, що його смутило, — це не самотність, а те, що чайки відмовилися повірити в чарівну красу польоту Всі вони жили заради того, щоб досягати н...
Слайд № 13

І єдине, що його смутило, — це не самотність, а те, що чайки відмовилися повірити в чарівну красу польоту Всі вони жили заради того, щоб досягати нових висот у головній справі свого життя — у польоті. Не навчишся нічого — і наступний світ не буде нічим різнитися від попереднього, і в ньому тебе чекатимуть ті самі перешкоди і свинцевий тягар незнання. …нам справді є для чого жити — щоб учитися, відкривати нове, бути вільними! тільки нудьга, страх і злість скорочують життя Небеса — не місце і не час. Небеса — це досконалість. Цитатна «хвиля» автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Ти будеш готовий до того, щоб полетіти вище, пізнати доброту і любов. був природженим учителем, і найкращим виявом любові стала для нього можливіст...
Слайд № 14

Ти будеш готовий до того, щоб полетіти вище, пізнати доброту і любов. був природженим учителем, і найкращим виявом любові стала для нього можливість передати свої знання тій чайці, яка чекає слушної нагоди, аби пізнати щось нове. …дивна ідея — літати заради того, щоб відчути радість польоту …політ ідей може бути так само реальним, як політ вітру і політ птаха. Цитатна «хвиля» автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Розірвіть ланцюги, що сковують вашу думку, і ви розірвете пута своєї тілесної оболонки... Єдиний справедливий закон — це шлях до свободи Ти просто ...
Слайд № 15

Розірвіть ланцюги, що сковують вашу думку, і ви розірвете пута своєї тілесної оболонки... Єдиний справедливий закон — це шлях до свободи Ти просто повинен бачити кожну чайку такою, яка вона є насправді, бачити в усіх добро і допомагати їм, аби вони й самі змогли побачити свою істинну сутність. Ось що я називаю любов’ю Цитатна «хвиля» автор: З.М.Гаркуша, уч. Новобузької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 z.gurkusha@yandex.ua

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.