Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Правові аспекти організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти"

Опис документу:
Презентація "Правові аспекти організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти" розкриває зміст Положення про дистанційне навчання: Наказ МОН від 25.04.2013 № 466. Дистанційна освіта - це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірньою, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Правові аспекти організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти Архипова Людмила Дмитрівна, вчитель фізики ФНВК ,,ЗОШ І-ІІ...
Слайд № 1

Правові аспекти організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти Архипова Людмила Дмитрівна, вчитель фізики ФНВК ,,ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 – ЦВПВ ,,Гарт”

Людина, яка відчула вітер змін, має будувати не щит від вітру, а вітряк Стівен Кінг
Слайд № 2

Людина, яка відчула вітер змін, має будувати не щит від вітру, а вітряк Стівен Кінг

Дистанційне навчання  — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (...
Слайд № 3

Дистанційне навчання  — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає, до тих, хто навчається.

Основні форми здобуття освіти
Слайд № 4

Основні форми здобуття освіти

Дистанційна освіта Дистанційна освіта - це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірньою, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за...
Слайд № 5

Дистанційна освіта Дистанційна освіта - це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірньою, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.

Положення про дистанційне навчання застосування дистанційної форми як окремої форми навчання; використання технологій дистанційного навчання для за...
Слайд № 6

Положення про дистанційне навчання застосування дистанційної форми як окремої форми навчання; використання технологій дистанційного навчання для забезпечення навчання в різних формах. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 “Про затвердження Положення про дистанційне навчання”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 р. за № 703/23235 Дистанційне навчання реалізовується шляхом:

Положення про дистанційне навчання Наказ МОН від 25.04.2013 № 466 Про затвердження Положення про дистанційне навчання У документі висвітлено усі но...
Слайд № 7

Положення про дистанційне навчання Наказ МОН від 25.04.2013 № 466 Про затвердження Положення про дистанційне навчання У документі висвітлено усі нормативно-правові аспекти організації процесу дистанційного навчання

Дистанційна форма навчання у ЗНЗ, ПТНЗ запроваджується відповідно до рішення педагогічної ради, погодженого з органом управління освітою, у сфері у...
Слайд № 8

Дистанційна форма навчання у ЗНЗ, ПТНЗ запроваджується відповідно до рішення педагогічної ради, погодженого з органом управління освітою, у сфері управління якого перебуває відповідний навчальний заклад (далі - орган управління освітою) (для навчальних закладів комунальної та державної форми власності), та за наявності кадрового і системотехнічного забезпечення, визначеного ЗНЗ згідно з розділом V цього Положення.» Запровадження дистанційної форми навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Наказ МОН від 25.04.2013 № 466 Про затвердження Положення про дистанційне навчання

Кваліфікація вчителя загальноосвітнього закладу для проведення дистанційного навчання 5.2. Педагогічні, науково-педагогічні працівники та методисти...
Слайд № 9

Кваліфікація вчителя загальноосвітнього закладу для проведення дистанційного навчання 5.2. Педагогічні, науково-педагогічні працівники та методисти навчальних закладів, в яких організована дистанційна форма навчання, повинні підвищувати свою кваліфікацію щодо організації та володіння технологіями дистанційного навчання (не рідше одного разу на 5 років та обсягом не менше 108 академічних годин). Кваліфікація працівників, які підвищували свою кваліфікацію, має бути підтверджена документом про підвищення кваліфікації за тематикою дистанційного навчання. Наказ МОН від 25.04.2013 № 466 Про затвердження Положення про дистанційне навчання

Обладнання для можливості запровадження дистанційного навчання у загальноосвітніх закладах 5.3. Апаратні засоби (персональні комп’ютери, мережеве о...
Слайд № 10

Обладнання для можливості запровадження дистанційного навчання у загальноосвітніх закладах 5.3. Апаратні засоби (персональні комп’ютери, мережеве обладнання, джерела безперебійного живлення, сервери, обладнання для відеоконференц-зв’язку тощо), що забезпечують розроблення і використання веб-ресурсів навчального призначення, управління навчальним процесом та необхідні види навчальної взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання у синхронному і асинхронному режимах; Інформаційно-комунікаційне забезпечення із пропускною здатністю каналів, що надає всім суб’єктам дистанційного навчання навчального закладу цілодобовий доступ до веб-ресурсів і веб-сервісів для реалізації навчального процесу у синхронному та асинхронному режимах;

Обладнання для можливості запровадження дистанційного навчання 5.3 Перелік веб-ресурсів навчальних дисциплін (програм), необхідних для забезпечення...
Слайд № 11

Обладнання для можливості запровадження дистанційного навчання 5.3 Перелік веб-ресурсів навчальних дисциплін (програм), необхідних для забезпечення дистанційного навчання, визначається навчальним закладом залежно від профілю навчальної дисципліни. Для забезпечення дистанційного навчання учнів, вихованців, студентів, слухачів навчальний заклад може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси, що підлягають перевірці у цьому навчальному закладі. Наказ МОН від 25.04.2013 № 466 Про затвердження Положення про дистанційне навчання

Навчання дитини за дистанційною формою навчання у ЗНЗ 2.4.  Рішення щодо навчання учня (вихованця) за дистанційною формою приймається педагогічною ...
Слайд № 12

Навчання дитини за дистанційною формою навчання у ЗНЗ 2.4.  Рішення щодо навчання учня (вихованця) за дистанційною формою приймається педагогічною радою та оформлюється наказом керівника ЗНЗ. Наказ МОН від 25.04.2013 № 466 Про затвердження Положення про дистанційне навчання

Оцінювання знань дитини дистанційного навчання у ЗНЗ 3.9. Контрольні заходи з навчальної дисципліни (предмета) при здійсненні підготовки фахівців з...
Слайд № 13

Оцінювання знань дитини дистанційного навчання у ЗНЗ 3.9. Контрольні заходи з навчальної дисципліни (предмета) при здійсненні підготовки фахівців за дистанційною формою навчання у ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО включають проміжний (тематичний, модульний), підсумковий та інші визначені ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО контролі знань, умінь та навичок, набутих студентом, учнем (вихованцем), слухачем у процесі навчання. Усі контрольні заходи у ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ, ЗПО можуть здійснюватись відповідно до рішення навчального закладу дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку за умови забезпечення аутентифікації того, хто навчається, або очно.

Оцінювання знань дитини дистанційного навчання у ЗНЗ 52. Облік  навчальних  досягнень  учнів (вихованців) протягом навчального року здійснюється у ...
Слайд № 14

Оцінювання знань дитини дистанційного навчання у ЗНЗ 52. Облік  навчальних  досягнень  учнів (вихованців) протягом навчального року здійснюється у класних журналах,  інструкції  про ведення   яких   (z0472-15)  затверджуються  МОН.  Результати навчальної діяльності за рік заносяться до особових справ учнів. Постанова Кабміну від 27 серпня 2010 р. N 778 Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад

Заборонено під час дистанційного навчання За відсутність учня не можна ставити двійку ‒ у клітинці журналу має бути «н». Ставити двійку, якщо учень...
Слайд № 15

Заборонено під час дистанційного навчання За відсутність учня не можна ставити двійку ‒ у клітинці журналу має бути «н». Ставити двійку, якщо учень не виконав завдання через технічні проблеми. Змушувати учнів вмикати відеокамери. Фотографувати учнів під час уроку. Давати дітям увесь матеріал на самостійне опрацювання.

Дозволено під час дистанційного навчання Учень та вчитель мають право на кілька хвилин відлучитися з онлайн-уроку. Причину не обов’язково вказувати...
Слайд № 16

Дозволено під час дистанційного навчання Учень та вчитель мають право на кілька хвилин відлучитися з онлайн-уроку. Причину не обов’язково вказувати, досить просто написати про це у чаті. Батьки можуть отримати пояснення від школи, чому вчитель з окремого предмету не вичитує дітям всі уроки. Учитель форму викладання обирає самостійно, дотримуючись розкладу, Однак виконання програми є обов’язком учителя.

Обов’язки батьків під час дистанційного навчання Згідно із українським законодавством, батьки також відповідають за освіту дітей і повинні докладат...
Слайд № 17

Обов’язки батьків під час дистанційного навчання Згідно із українським законодавством, батьки також відповідають за освіту дітей і повинні докладати зусилля, аби дитина отримала доступ до освіти. Згідно з інструкціями МОН, якщо дитина не вчилася без поважної причини понад десять днів, то про це мають бути поінформовані відповідні служби у справах дітей. Учитель форму викладання обирає самостійно, дотримуючись розкладу, Однак виконання програми є обов’язком учителя.

Пам’ятайте Свідома та відповідальна робота вчителя під час дистанційного навчання напряму відобразиться на роботі учня. Взаємодія в процесі дистанц...
Слайд № 18

Пам’ятайте Свідома та відповідальна робота вчителя під час дистанційного навчання напряму відобразиться на роботі учня. Взаємодія в процесі дистанційної освіти між учителем та учнем може бути побудована по різному, але головне, щоб обидві сторони освітнього процесу отримали максимальний результат та задоволення. В освітньому середовищі, і не тільки, будь-яку проблему можна вирішити шляхом діалогу. Високий локус контролю та рівня цілеспрямованості,  вміння ефективно планувати свою діяльність спрацюють на якісний результат дистанційного навчання в умовах карантину.

Використані джерела https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#Text Положення про дистанційне навчання Інтернет-ресурси:
Слайд № 19

Використані джерела https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#Text Положення про дистанційне навчання Інтернет-ресурси:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.