Презентація: "Особливості роботи з дітьми з ЗПР"

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

11.07.2019

4282

362

0

Опис документу:
ЗМІСТ: 1 Визначення ЗПР (затримки психічного розвитку) 2 Особливості психічних процесів дітей із ЗПР 3 Особливості роботи з дітьми із ЗПР Корекційна робота з дітьми з ЗПР повинна активізувати психічні процеси, покращувати процеси сприйняття, розвивати словесно-логічні операції, формувати довільну психічну активність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Особливості роботи з дітьми з затримкою психічного розвитку
Слайд № 1

Особливості роботи з дітьми з затримкою психічного розвитку

Зміст Визначення ЗПР (затримки психічного розвитку) Особливості психічних процесів дітей із ЗПР Особливості роботи з дітьми із ЗПР
Слайд № 2

Зміст Визначення ЗПР (затримки психічного розвитку) Особливості психічних процесів дітей із ЗПР Особливості роботи з дітьми із ЗПР

Визначення ЗПР Затримка психічного розвитку характеризується нерівномірним формуванням процесів пізнавальної діяльності, обумовлене недорозвиненням...
Слайд № 3

Визначення ЗПР Затримка психічного розвитку характеризується нерівномірним формуванням процесів пізнавальної діяльності, обумовлене недорозвиненням мовлення і мислення, а також присутністю розладів в емоційно-вольовій сфері.

Особливості психічних процесів дітей із ЗПР При затримці психічного розвитку найбільш недосконалим є недостатність "передумов" мислення (К. Ясперс)...
Слайд № 4

Особливості психічних процесів дітей із ЗПР При затримці психічного розвитку найбільш недосконалим є недостатність "передумов" мислення (К. Ясперс): пам'яті, уваги, просторового гнозису, інших вищих кіркових функцій, темпу, перемикання психічних процесів.

Особливості роботи з дітьми із ЗПР 1. Комплектування груп з меншою кількістю дітей.
Слайд № 5

Особливості роботи з дітьми із ЗПР 1. Комплектування груп з меншою кількістю дітей.

2. Через підвищену стомлюваність, необхідна на заняттях часта зміна видів діяльності.
Слайд № 6

2. Через підвищену стомлюваність, необхідна на заняттях часта зміна видів діяльності.

3. Через недостатню сформованості мотиваційної сторони психічної діяльності, необхідно не просто придумати сюрпризний момент, а й підібрати проблем...
Слайд № 7

3. Через недостатню сформованості мотиваційної сторони психічної діяльності, необхідно не просто придумати сюрпризний момент, а й підібрати проблемну ситуацію, яка буде стимулювати і зацікавить дитину з ЗПР.

4. У зв'язку з відставанням всіх видів пам'яті і нестійкістю уваги, необхідно на кожному індивідуальному та підгруповому занятті проводити ігри на ...
Слайд № 8

4. У зв'язку з відставанням всіх видів пам'яті і нестійкістю уваги, необхідно на кожному індивідуальному та підгруповому занятті проводити ігри на розвиток пам'яті та уваги.

5. Через обмеженість смислової сторони мовленнєвої діяльності, необхідно уникати довгих речень і незрозумілих складних слів.
Слайд № 9

5. Через обмеженість смислової сторони мовленнєвої діяльності, необхідно уникати довгих речень і незрозумілих складних слів.

6. Через труднощі переходу від наочних форм мислення до словесно-логічних, необхідно нову інформацію супроводжувати картинками, а на закріпленні ма...
Слайд № 10

6. Через труднощі переходу від наочних форм мислення до словесно-логічних, необхідно нову інформацію супроводжувати картинками, а на закріпленні матеріалу, використовувати тільки слова, вже знайомі дітям. КОРОВА КОРОВА

7. Не варто лаяти і карати дітей з ЗПР, в період, коли вони виявляють агресію, упертість, тривожність. Необхідно заспокоїти дитину і зрозуміти прич...
Слайд № 11

7. Не варто лаяти і карати дітей з ЗПР, в період, коли вони виявляють агресію, упертість, тривожність. Необхідно заспокоїти дитину і зрозуміти причину такої поведінки, можливо вона просто втомилася і пора змінити її діяльність.

8. Діти з ЗПР зазнають труднощів в адаптації до нових умов, тому необхідно забезпечити для дітей умови доброзичливості і психологічної безпеки.
Слайд № 12

8. Діти з ЗПР зазнають труднощів в адаптації до нових умов, тому необхідно забезпечити для дітей умови доброзичливості і психологічної безпеки.

ВИСНОВКИ Корекційна робота з дітьми з ЗПР повинна активізувати психічні процеси, покращувати процеси сприйняття, розвивати словесно-логічні операці...
Слайд № 13

ВИСНОВКИ Корекційна робота з дітьми з ЗПР повинна активізувати психічні процеси, покращувати процеси сприйняття, розвивати словесно-логічні операції, формувати довільну психічну активність. План корекційно-розвивальних заходів повинен бути спрямований на формування інтелектуально-емоційних операцій. Формування загальної здібності до навчання дітей з ЗПР в умовах дошкільного закладу відбувається в процесі всіх видів діяльності. У процесі корекційно-педагогічної роботи з дітьми з ЗПР в більшості випадків легше коригувати недоліки в знаннях в формі загальних уявлень і елементів інтелектуальних умінь і набагато важче в сфері саморегуляції: їх важче вчити програмувати діяльність, важче вдається формувати перенесення засвоєних умінь і навичок в нові умови.

Використані джерела «Віконечко». Програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / за ред. проф. Т...
Слайд № 14

Використані джерела «Віконечко». Програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / за ред. проф. Т.В. Сак. – 2012. – 238 с. Диагностика и коррекция задержки психического развития детей старшего дошкольного возраста: Учебно-методическое пособие / Г. В. Фадина. — Балашов: «Николаев», 2004. — 68 с. Малюнки взяті з інтернета.

Дякую за увагу=)
Слайд № 15

Дякую за увагу=)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.