Презентація на тему"Координатна площина"

Опис документу:
У II віці н.е. відомий древньогрецький астроном Клавдій Птоломей вже користувався довготою і широтою в якості географічних координат Більш ніж за 100 років до н.е грецький вчений Гіппарх запропонував опоясати на мапі земну кулю паралелями и меридіанами та ввести зараз добре відомі географічні координати: широту та довготу і позначити їх числами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
МАТЕМАТИКА 6 клас
Слайд № 1

МАТЕМАТИКА 6 клас

1 2 3 4 5 6 8 7 9 10 а в с d е f к l m n Ті, хто в дитинстві грав у морській бій, пам’ятають , що кожна клітинка на ігровому полі визначалась двома...
Слайд № 2

1 2 3 4 5 6 8 7 9 10 а в с d е f к l m n Ті, хто в дитинстві грав у морській бій, пам’ятають , що кожна клітинка на ігровому полі визначалась двома координатами - буквою та цифрою аналогично у шахматах

У II віці н.е. відомий древньогрецький астроном Клавдій Птоломей вже користувався довготою і широтою в якості географічних координат.
Слайд № 3

У II віці н.е. відомий древньогрецький астроном Клавдій Птоломей вже користувався довготою і широтою в якості географічних координат.

Рене Декарт (1596-1650) французький філософ, математик. Метою Декарта було опис природи за допомогою математичних законів. Автор координатної площи...
Слайд № 4

Рене Декарт (1596-1650) французький філософ, математик. Метою Декарта було опис природи за допомогою математичних законів. Автор координатної площини, тому її часто називають декартовою системою координат.

Більш ніж за 100 років до н.е грецький вчений Гіппарх запропонував опоясати на мапі земну кулю паралелями и меридіанами та ввести зараз добре відом...
Слайд № 5

Більш ніж за 100 років до н.е грецький вчений Гіппарх запропонував опоясати на мапі земну кулю паралелями и меридіанами та ввести зараз добре відомі географічні координати: широту та довготу і позначити їх числами.

Вісь абсцис В і с ь о р д и н а т 0 Початок відліку ІІ чверть ( - ; + ) І чверть ( + ; + ) ІІІ чверть ( - ; - ) ІV чверть ( + ; - )
Слайд № 6

Вісь абсцис В і с ь о р д и н а т 0 Початок відліку ІІ чверть ( - ; + ) І чверть ( + ; + ) ІІІ чверть ( - ; - ) ІV чверть ( + ; - )

Алгоритм визначення координат точки А(х;у) в прямокутній системі координат На координатній площині знайти точку А. Через т. А провести пряму, перпе...
Слайд № 7

Алгоритм визначення координат точки А(х;у) в прямокутній системі координат На координатній площині знайти точку А. Через т. А провести пряму, перпендикулярну вісі абсцис. Точка перетину утвореної прямої і вісі х і є першою координатою. Через т. А провести пряму, перпендикулярну вісі ординат. Точка перетину утвореної прямої і вісі у є другою координатою т.A. А ( х ; у)

Алгоритм побудови точки А(х;у) в прямокутній системі координат На вісі абсцис знайти точку х. Через неї провести пряму, перпендикулярну вісі абсцис...
Слайд № 8

Алгоритм побудови точки А(х;у) в прямокутній системі координат На вісі абсцис знайти точку х. Через неї провести пряму, перпендикулярну вісі абсцис. На вісі ординат знайти точку у. Через неї провести пряму, перпендикулярну вісі ординат. Точка перетину проведених прямих і є шукана точка A з координатами ( х ; у ) А ( -3 ; 3) А(x;y) y x

А(4;2) А(1;1)
Слайд № 9

А(4;2) А(1;1)

К(2;3) М(-4;-2) Р(5;-3) Позначте точку К(2;3) Позначте точку М(-4;-2) Позначте точку Р(5;-3)
Слайд № 10

К(2;3) М(-4;-2) Р(5;-3) Позначте точку К(2;3) Позначте точку М(-4;-2) Позначте точку Р(5;-3)

Накресліть в зошиті систему координат, взявши одиничний відрізок довжиною 1 см. Відмітьте точки: А(4;3) В (-3;4) С(1;0) D(0;3) E(-3;-2) F(5;-4)
Слайд № 11

Накресліть в зошиті систему координат, взявши одиничний відрізок довжиною 1 см. Відмітьте точки: А(4;3) В (-3;4) С(1;0) D(0;3) E(-3;-2) F(5;-4)

B(-3;4) A(4;3) D(0;3) F(5;-4) C(1;0) E(-3;-2)
Слайд № 12

B(-3;4) A(4;3) D(0;3) F(5;-4) C(1;0) E(-3;-2)

Накресліть в зошиті систему координат, взявши за одиничний відрізок 1 клітинку. Відмітьте точки: 1 (0;4) (2;7) (4;4) (6;5) 2 (5;2) (8;3) (5;-2) (8;...
Слайд № 13

Накресліть в зошиті систему координат, взявши за одиничний відрізок 1 клітинку. Відмітьте точки: 1 (0;4) (2;7) (4;4) (6;5) 2 (5;2) (8;3) (5;-2) (8;-2) 3 (5;-4) (2;-5) (-1;-4) (-4;-2) 4 (-1;-2) (-4;3) (-1;2) (-2;5) 5 (0;4)

Слайд № 14

Побудуйте малюнок по точкам 1 (2;2) (2;5) (3;5) (5;3) (5;2) (6;1) 2 (6;2) (7;1) (7;2) (8;2) (3;7) (2;7) 3 (3;8) (1;9) (3;10) (1;11) (2;13) (0;13) 4...
Слайд № 15

Побудуйте малюнок по точкам 1 (2;2) (2;5) (3;5) (5;3) (5;2) (6;1) 2 (6;2) (7;1) (7;2) (8;2) (3;7) (2;7) 3 (3;8) (1;9) (3;10) (1;11) (2;13) (0;13) 4 (1;15) (-2;13) (-3;13) (-4;11) (-5;11) (-6;10) 5 (-3;10) (-6;9,5) (-5;8,5) (-3;9) (-2;7) (-3;6) 6 (-6;6) (-8;4) (-10;4) (-9;3) (-9;2) (-8;3) 7 (-7;2) (-7;3) (-5;5) (-4;4) (-4;1) (-3;-1) 8 (-4;-3) (-4;-6) (-3;-8) (-4;-10) (-3;-9) (-2,5;-10) 9 (-2;-9) (-1,5;-10) (-1;-9) (-1;-6) (-2;-4) (-1;-3) 10 (0;-3) (0;-5) (2;-7) (1;-9) (2;-8) (3;-9) 11 (3;-8) (4;-9) (4;-6) (3;-5) (3;-2) (7;-7) 12 (13;-7) (15;-5) (9;-5) (2;2)

Слайд № 16

Побудуйте малюнок по точкам 1 (3;0) (5;2) (7;0) (6;-3) (2;-6) (0;-8) (-1;-8) 2 (-2;-9) (-3;-8) (-4;-8) (-6;-6) (-10;-3) (-11;0) (-9;2) 3 (-7;0) (-8...
Слайд № 17

Побудуйте малюнок по точкам 1 (3;0) (5;2) (7;0) (6;-3) (2;-6) (0;-8) (-1;-8) 2 (-2;-9) (-3;-8) (-4;-8) (-6;-6) (-10;-3) (-11;0) (-9;2) 3 (-7;0) (-8;0) (-8;-1) (-5;-4) (-3;-4) (-3;9) (-5;9) 4 (-5;10) (-3;10) (-3;11) (-1;13) (-1;14) (-4;14) (-4;13) 5 (-5;13) (-5;14) (-4;15) (0;15) (1;14) (1;13) (0;12) 6 (-1;12) (-1;10) (1;10) (1;9) (-1;9) (-1;-4) (1;-4) 7 (4;-1) (4;0) (3;0)

Слайд № 18

Побудуйте малюнок по точкам 1 (-1;4) (5;-1) (4;-1) (4;1) (3;1) (3;-5) (2;-5) 2 (2;-2) (1;-1) (-3;-1) (-3;-5) (-4;-5) (-4;0) (-6;0) 3 (-6;4) (-8;3) ...
Слайд № 19

Побудуйте малюнок по точкам 1 (-1;4) (5;-1) (4;-1) (4;1) (3;1) (3;-5) (2;-5) 2 (2;-2) (1;-1) (-3;-1) (-3;-5) (-4;-5) (-4;0) (-6;0) 3 (-6;4) (-8;3) (-8;5) (-5;6) (-5;7) (-4;7) (-4;2) 4 (-1;4)

Слайд № 20

Побудуйте малюнок по точкам (2;13) (4;11) (6;11) (8;9) (8;7) (9;7) (11;5) (11;2) (8;2) (7;1) (7;-1) (8;-3) (6;-4) (5;-3) (3;-5) (1;-5) (1;-7) (2;-6...
Слайд № 21

Побудуйте малюнок по точкам (2;13) (4;11) (6;11) (8;9) (8;7) (9;7) (11;5) (11;2) (8;2) (7;1) (7;-1) (8;-3) (6;-4) (5;-3) (3;-5) (1;-5) (1;-7) (2;-6) (3;-7) (1;-9) (1;-13) (-1;-13) (-1;-5) (-3;-5) (-3;-3) (-4;-2) (-5;-2) (-6;-3) (-8;-1) (-8;1) (-7;2) (-7;4) (-8;6) (-8;8) (-7;9) (-6;9) (-5;10) (-5;11) (-3;11) (-1;13) (2;13)

Слайд № 22

Побудуйте малюнок по точкам 1 (2;1) (2;3) (0;2) (-1;4) (-2;2) (-3;4) (-11;2) 2 (-10;0) (-8;0) (-6;-3) (-3;-3) (-2;-6) (2;-7) (2;-4) 3 (4;-5) (5;-3)...
Слайд № 23

Побудуйте малюнок по точкам 1 (2;1) (2;3) (0;2) (-1;4) (-2;2) (-3;4) (-11;2) 2 (-10;0) (-8;0) (-6;-3) (-3;-3) (-2;-6) (2;-7) (2;-4) 3 (4;-5) (5;-3) (8;-3) (9;-1) (12;0) (4;2) (2;1)

Слайд № 24

Побудуйте малюнок по точкам (1;2) (1;-2) (2;-2) (2;4) (3;4) (3;3) (7;3) (8;0) (8;-3) (7;-3) (7;-4) (5;-4) (5;-3) (-1;-3) (-1;-4) (-3;-4) (-3;-3) (-...
Слайд № 25

Побудуйте малюнок по точкам (1;2) (1;-2) (2;-2) (2;4) (3;4) (3;3) (7;3) (8;0) (8;-3) (7;-3) (7;-4) (5;-4) (5;-3) (-1;-3) (-1;-4) (-3;-4) (-3;-3) (-4;-3) (-4;-2) (-5;-2) (-6;-1) (-7;1) (-8;2) (1;2)

Слайд № 26

Побудуйте малюнок по точкам (8;-2) (6;1) (5;1) (4;5) (-3;5) (-4;4) (-4;3) (2;3) (3;1) (0;1) (-1;2) (-4;2) (-5;1) (-9;1) (-12;-2) (8;2)
Слайд № 27

Побудуйте малюнок по точкам (8;-2) (6;1) (5;1) (4;5) (-3;5) (-4;4) (-4;3) (2;3) (3;1) (0;1) (-1;2) (-4;2) (-5;1) (-9;1) (-12;-2) (8;2)

Слайд № 28

Побудуйте малюнок по точкам (-1;4) (1;4) (2;3) (7;3) (7;2) (2,5;2) (3;1) (4;1) (5;0) (6;0) (6;0) (6;-1) (4;-3) (-4;-3) (-6;-1) (-6;0) (-5;0) (-4;1)...
Слайд № 29

Побудуйте малюнок по точкам (-1;4) (1;4) (2;3) (7;3) (7;2) (2,5;2) (3;1) (4;1) (5;0) (6;0) (6;0) (6;-1) (4;-3) (-4;-3) (-6;-1) (-6;0) (-5;0) (-4;1) (-3;1) (-2;3)

Слайд № 30

Побудуйте малюнок по точкам (0;4) (-1;4) (-2;3) (-4;2,5) (-4;2) (-2;1) (-1;0) (-3;-2) (-3;-6) (-2;-7) (4;-7) (7;-4) (5;-3) (2;-3) (0;-1) (0;0) (1;0...
Слайд № 31

Побудуйте малюнок по точкам (0;4) (-1;4) (-2;3) (-4;2,5) (-4;2) (-2;1) (-1;0) (-3;-2) (-3;-6) (-2;-7) (4;-7) (7;-4) (5;-3) (2;-3) (0;-1) (0;0) (1;0) (2;1) (2;3) (1;4) (0;4)

Слайд № 32

Домашнє завдання: Опрацювати §44 (підручник Мерзляк), виконати № 1284, 1286 або намалювати на координатній площині малюнок, який складається з лама...
Слайд № 33

Домашнє завдання: Опрацювати §44 (підручник Мерзляк), виконати № 1284, 1286 або намалювати на координатній площині малюнок, який складається з ламаних та «зашифруйте» його за допомогою координат.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн