Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Презентація на тему ,, урок 51-52"

Хімія

Для кого: 8 Клас

29.03.2020

2841

120

0

Опис документу:
Вплив на довкілля оксидів, кислот, основ і середніх солей.Розв’язування розрахункових задач. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій мета: розглянути вплив оксидів, кислот, основ і середніх солей; розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію по даній темі; виховувати важливість різноманітних сполук у екосистемі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Вплив на довкілля оксидів, кислот, основ і середніх солей. Розв’язування розрахункових задач. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кіль...
Слайд № 1

Вплив на довкілля оксидів, кислот, основ і середніх солей. Розв’язування розрахункових задач. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій Дистаційне навчання урок 51-52 Ференц Л.В.

Мета: розглянути вплив оксидів, кислот, основ і середніх солей; розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію по даній темі; виховуват...
Слайд № 2

Мета: розглянути вплив оксидів, кислот, основ і середніх солей; розвивати вміння аналізувати та систематизувати інформацію по даній темі; виховувати важливість різноманітних сполук у екосистемі.

Вплив оксидів та  кислот  на довкілля   Основним джерелом штучного забруднення атмосфери є промислові підприємства, транспортні засоби, підприємств...
Слайд № 3

Вплив оксидів та  кислот  на довкілля   Основним джерелом штучного забруднення атмосфери є промислові підприємства, транспортні засоби, підприємства комунального сектора, сільського господарства.      Серед галузей промисловості головними джерелами атмосферних забруднень виступають: електроенергетика (27%), металургія (26%), будівельна індустрія (13%). Підприємства теплоенергетики, металургійних і хімічних галузей, котельні установки споживають щороку близько 70% твердого і рідкого палива, яке видобувається. В результаті їх діяльності в атмосферу виділяються наступні газові викиди: – вуглекислий газ (СО2) – продукти згорання палива, яких щорічно потрапляє в атмосферу понад 2 млрд. т. Нешкідливий для людського організму, використовується в побуті, господарських цілях. Особливу небезпеку створює вуглекислий газ, затримуючи теплове випромінювання в приземному шарі атмосфери. Оксид карбону — це сполука, що активно реагує зі складовими частинами атмосфери, він сприяє підвищенню температури на планеті й створенню парникового ефекту.

Чадний газ (СО) – продукт неповного згорання палива. В повітря потрапляє з автомобільними викидами (60%), викидами промислових підприємств, при спа...
Слайд № 4

Чадний газ (СО) – продукт неповного згорання палива. В повітря потрапляє з автомобільними викидами (60%), викидами промислових підприємств, при спалюванні твердих відходів, при лісових пожежах. Щороку його поступає в атмосферу близько 250 млн. т. Значна частина його поглинається грунтовими мікроорганізмами. Газ без запаху, кольору, смаку. При значних концентраціях в закритих приміщеннях вступає в реакцію з гемоглобіном крові, витісняючи кисень і може призвести до кисневого голодування організму, його загибелі.

Оксиди нітрогену.  Основними джерелами викиду є підприємства, що виробляють азотні добрива, азотну кислоту й нітрати, анілінові барвники, нітроспол...
Слайд № 5

Оксиди нітрогену.  Основними джерелами викиду є підприємства, що виробляють азотні добрива, азотну кислоту й нітрати, анілінові барвники, нітросполуки, віскозний шовк, целулоїд.  Кількість оксидів нітрогену, що надходять в атмосферу, складає 20 млн т на рік.

Слайд № 6

Кислоти дуже небезпечні для здоров'я людини. При попаданні на шкіру викликають сильні опіки. Особливо небезпечне потрапляння в очі.      У випадку ...
Слайд № 7

Кислоти дуже небезпечні для здоров'я людини. При попаданні на шкіру викликають сильні опіки. Особливо небезпечне потрапляння в очі.      У випадку витоку або розливу соляна кислота може завдати істотної шкоди навколишньому середовищу. По-перше, це призводить до виділення пари речовини в атмосферне повітря в кількостях, які перевищують санітарно-гігієнічні нормативи, що може спричинити отруєння всього живого, а також появи кислотних опадів, які можуть призвести до зміни хімічних властивостей ґрунту і води. По-друге, вона може просочитися в ґрунтові води, в результаті чого може відбутися забруднення внутрішніх вод. Там, де вода в річках і озерах стала досить кислою (рН менше 5) зникає риба. При порушенні трофічних ланцюгів скорочується число видів водних тварин, водоростей і бактерій.

Вплив основ на довкілля
Слайд № 8

Вплив основ на довкілля

Вплив на довкілля солей За статистикою в США за зиму на дороги висипають близько 70 кг. солі на людину, і виникає питання, куди вона потім діваєтьс...
Слайд № 9

Вплив на довкілля солей За статистикою в США за зиму на дороги висипають близько 70 кг. солі на людину, і виникає питання, куди вона потім дівається. Після того як сіль розчиняється - розкладається на іони натрію і хлору, - вона надходить у водозливи і потрапляє в поверхневі води (струмки, озера і річки), а також у підземні води, що знаходяться у нас під ногами. Сіль в короткі терміни викликає сильну корозію автомобіля, а що вона може зробити з природою - взагалі страшно подумати. Тому, ще у 2004 році, Канада першою ввела нові правила її використання.

Життя рослин неможливе без мінеральних речовин, які є основою їхнього харчування. З одного боку, використання мінеральних добрив – це користь для р...
Слайд № 10

Життя рослин неможливе без мінеральних речовин, які є основою їхнього харчування. З одного боку, використання мінеральних добрив – це користь для рослин, з іншого – безсумнівний шкоду грунту: в результаті підвищення концентрації грунтового розчину гинуть усі живі мікроорганізми, комахи. Тому використання мінеральних добрив повинно бути строго дозованим, особливо на садових ділянках.

Повторення вивченого про основні класи неорганічних сполук Розв’яжіть завдання та підготуйтесь до контрольної роботи
Слайд № 11

Повторення вивченого про основні класи неорганічних сполук Розв’яжіть завдання та підготуйтесь до контрольної роботи

1. Випишіть з даного переліку солі: HCl, H2O, N2O5, NaCl, LiOH, CuSO4, ZnO, Al2O3, Al(NO3)2, KOH, HBr, HI, Cr2O3.   2. Напишіть формули: а) цинк (|...
Слайд № 12

1. Випишіть з даного переліку солі: HCl, H2O, N2O5, NaCl, LiOH, CuSO4, ZnO, Al2O3, Al(NO3)2, KOH, HBr, HI, Cr2O3.   2. Напишіть формули: а) цинк (||) сульфат; б) алюміній гідроксид; в) нітратна кислота; г) карбон (|v) оксид.   3. Запишіть йонний склад та співвідношення йонів до даних сполук: а) Мg(OH)2; б) K2S; в) FeSO4; г)BaCl2.  

4.Укажіть групу речовин, яка містить лише кислотні оксиди: а) СО2, Н2О, СаО; б) Lі2О, Nа2О, ВаО; в) N2О5, SО2, СО2.   5. Напишіть рівняння реакцій ...
Слайд № 13

4.Укажіть групу речовин, яка містить лише кислотні оксиди: а) СО2, Н2О, СаО; б) Lі2О, Nа2О, ВаО; в) N2О5, SО2, СО2.   5. Напишіть рівняння реакцій між даними оксидами і водою: а) СаО; б) N2O5; в) К2О.

6.Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити хімічні перетворення: Ва – ВаО – Ва(ОН)2 ВаSO4
Слайд № 14

6.Напишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити хімічні перетворення: Ва – ВаО – Ва(ОН)2 ВаSO4

7. Якщо утворився цинк (||) оксид масою 3 грами, то з цинком прореагував кисень кількістю речовини і масою ?
Слайд № 15

7. Якщо утворився цинк (||) оксид масою 3 грами, то з цинком прореагував кисень кількістю речовини і масою ?

8. Барій спалили в кисні об’ємом 11.2 л (н.у.). Яку масу барій гідроксиду можна добути з утвореного оксиду?    
Слайд № 16

8. Барій спалили в кисні об’ємом 11.2 л (н.у.). Яку масу барій гідроксиду можна добути з утвореного оксиду?    

Домашнє завдання Вивчіть конспект в зошиті
Слайд № 17

Домашнє завдання Вивчіть конспект в зошиті

Дякую за увагу
Слайд № 18

Дякую за увагу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.