Презентація на тему "Протилежні числа"

Опис документу:
Дівчатка відійшли від початку відліку на 6 одиничних відрізків.В яку точку вони потрапили? Означення: Два числа, що відрізняються тільки знаками, називаються протилежними Такі числа 6 і -6 будуть протилежними. Спробуйте сформулювати , які же числа називаються протилежними

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ЧИСЛА ПРОТИЛЕЖНІ
Слайд № 1

ЧИСЛА ПРОТИЛЕЖНІ

0 5 1 А -3 -6 6 В М К Р 8 Позначте на координатній прямій точки: А(5), Р(-6), М(6), В(8), К(-3).
Слайд № 2

0 5 1 А -3 -6 6 В М К Р 8 Позначте на координатній прямій точки: А(5), Р(-6), М(6), В(8), К(-3).

0 1 А -3 -6 6 В М К Р Визначте відстань до кожної точки від початку відліку. Які точки однаково віддалені від почку відліку? 5 8
Слайд № 3

0 1 А -3 -6 6 В М К Р Визначте відстань до кожної точки від початку відліку. Які точки однаково віддалені від почку відліку? 5 8

0 1 А -3 -6 6 В М К Р 5 8 Дівчатка відійшли від початку відліку на 6 одиничних відрізків.В яку точку вони потрапили? Як потрібно рухатисяся, щоб по...
Слайд № 4

0 1 А -3 -6 6 В М К Р 5 8 Дівчатка відійшли від початку відліку на 6 одиничних відрізків.В яку точку вони потрапили? Як потрібно рухатисяся, щоб потрапити в эці точки? в протилежних напрямах

0 1 А -3 -6 6 В М К Р 5 8 Такі числа 6 і -6 будуть протилежними. Спробуйте сформулювати , які же числа називаються протилежними. Означення: Два чис...
Слайд № 5

0 1 А -3 -6 6 В М К Р 5 8 Такі числа 6 і -6 будуть протилежними. Спробуйте сформулювати , які же числа називаються протилежними. Означення: Два числа, що відрізняються тільки знаками, називаються протилежними.

Назвіть число, протилежне: 17 -17 -46 46 53,6 -53,6 -8,2 8,2 0 0 Яке число, протилежне додатньому числу? Яке число, протилежне від’ємному числу? Як...
Слайд № 6

Назвіть число, протилежне: 17 -17 -46 46 53,6 -53,6 -8,2 8,2 0 0 Яке число, протилежне додатньому числу? Яке число, протилежне від’ємному числу? Яке число, протилежне нулю?

Вкажіть пари протилежних чисел: 5,2 -5,2 -3,8 -8,1 3,8 8,1 -0,4 0,4
Слайд № 7

Вкажіть пари протилежних чисел: 5,2 -5,2 -3,8 -8,1 3,8 8,1 -0,4 0,4

Знайдіть числа, протилежні числам: -276; 124; -321; 62; 9; -1; 1; -7,8; -9; 0,5; -¾; 4 ⅗ ; -3 ⅚ , ⅓.
Слайд № 8

Знайдіть числа, протилежні числам: -276; 124; -321; 62; 9; -1; 1; -7,8; -9; 0,5; -¾; 4 ⅗ ; -3 ⅚ , ⅓.

Тоді можна записати: - (- 2) = 2 Яке число, протилежне числу - 2? Яке число, протилежне числу -7? То можемо записати: - (- 7) = 7 Яке число, протил...
Слайд № 9

Тоді можна записати: - (- 2) = 2 Яке число, протилежне числу - 2? Яке число, протилежне числу -7? То можемо записати: - (- 7) = 7 Яке число, протилежне числу -m? То можна записати: - (- m) = m

Поставте замість * таке число, щоб утворилась правильна рівність: -(-4)=* 4 5,1= - * -5,1 - (-3,7)= * 3,7 2⅗ = -* -2⅗ -(-*)=7 7 0= - * 0 - (-*)= -3 -3
Слайд № 10

Поставте замість * таке число, щоб утворилась правильна рівність: -(-4)=* 4 5,1= - * -5,1 - (-3,7)= * 3,7 2⅗ = -* -2⅗ -(-*)=7 7 0= - * 0 - (-*)= -3 -3

Якщо х = 32, то –х= -32 Якщо- х = 32, то х= -32 Якщо - х = - 32, то х= 32 Якщо х = - ( -32) , то х= 32 Якщо -х = - ( -32) , то х= -32 Якщо х = - ( ...
Слайд № 11

Якщо х = 32, то –х= -32 Якщо- х = 32, то х= -32 Якщо - х = - 32, то х= 32 Якщо х = - ( -32) , то х= 32 Якщо -х = - ( -32) , то х= -32 Якщо х = - ( - (-32)) , то х= -32

Назвіть числа, обернені до чисел, протилежні до цих же чисел: ¾; 1,1; 2⅓; - ⅖; -6; -⅚ Яка між ними різниця?
Слайд № 12

Назвіть числа, обернені до чисел, протилежні до цих же чисел: ¾; 1,1; 2⅓; - ⅖; -6; -⅚ Яка між ними різниця?

Я навчився… Я зрозумів… Тепер я можу… Було важко… Було цікаво… Сьогодні я взнав… і т.д.
Слайд № 13

Я навчився… Я зрозумів… Тепер я можу… Було важко… Було цікаво… Сьогодні я взнав… і т.д.

Слайд № 14

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн