Презентація на тему "Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2.Складання таблиці множення на 3"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Презентація містить завдання на повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2, розв’язування задач на зменшення числа у 2 рази. Знайомить з таблицею множення числа 3.Відповідає змісту завдань підручника, використовувалася під час дистанційного навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
За підручником Н.О.Будної, М.В.Беденко «Математика», 2 клас № 557-№573 Підготувала вчитель початкових класів школи І-ІІІ ступенів №286 міста Києва ...
Слайд № 1

За підручником Н.О.Будної, М.В.Беденко «Математика», 2 клас № 557-№573 Підготувала вчитель початкових класів школи І-ІІІ ступенів №286 міста Києва Шабатіна Ірина Миколаївна Дистанційне навчання Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв’язування задач на зменшення числа у 2 рази. Складання таблиці множення числа 3

12 16 8 4 2 Робота за підручником 12 : 2 = 6 (ж.) Жук-вусач
Слайд № 2

12 16 8 4 2 Робота за підручником 12 : 2 = 6 (ж.) Жук-вусач

2 · 6 = 12 (д.) – одночасно гойдаються на 6 гойдалках. Робота за підручником 16 - 12 = 4 (д.) – чекають черги.
Слайд № 3

2 · 6 = 12 (д.) – одночасно гойдаються на 6 гойдалках. Робота за підручником 16 - 12 = 4 (д.) – чекають черги.

Робота за підручником 12 : 2 = 6 12 : 3 = 4
Слайд № 4

Робота за підручником 12 : 2 = 6 12 : 3 = 4

ЗАДАЧІ НА ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА У КІЛЬКА РАЗІВ ( ) І -  ІІ - ?, у р. 
Слайд № 5

ЗАДАЧІ НА ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА У КІЛЬКА РАЗІВ ( ) І -  ІІ - ?, у р. 

Робота за підручником 4 : 2 = 2 (м.) – залишиться. 8 : 2 = 4 (грн) – залишиться.
Слайд № 6

Робота за підручником 4 : 2 = 2 (м.) – залишиться. 8 : 2 = 4 (грн) – залишиться.

5 · 2 = 10 (кв.) – всього квітів. Робота за підручником
Слайд № 7

5 · 2 = 10 (кв.) – всього квітів. Робота за підручником

Робота за підручником 3+3 6+3 9+3 12+3 15+3 18+3 21+3 24+3 27+3 30
Слайд № 8

Робота за підручником 3+3 6+3 9+3 12+3 15+3 18+3 21+3 24+3 27+3 30

Робота за підручником 3 · 7 = 21 (дм) - відстань, яку подолав тато. лівою
Слайд № 9

Робота за підручником 3 · 7 = 21 (дм) - відстань, яку подолав тато. лівою

Робота за підручником Скільки всього фігур намалювала дівчинка?
Слайд № 10

Робота за підручником Скільки всього фігур намалювала дівчинка?

Робота над задачею Квадратів – 4 ф. Кругів - ?, у 3 рази > ? Задача № 569 Розв’язання 1.) 4 · 3 = 12 (ф.) – кругів. Відповідь: 16 фігур. 2.) 4 + 12...
Слайд № 11

Робота над задачею Квадратів – 4 ф. Кругів - ?, у 3 рази > ? Задача № 569 Розв’язання 1.) 4 · 3 = 12 (ф.) – кругів. Відповідь: 16 фігур. 2.) 4 + 12 = 16 (ф.) – всього фігур.

Самостійна робота 17 + 5 · 3 = 62 - 3 · 5 = 3 · 9 + 2 · 8 = 2 · 4 · 3 = 27 : 3 : 3 = 18 : 3 - 12 : 2 =
Слайд № 12

Самостійна робота 17 + 5 · 3 = 62 - 3 · 5 = 3 · 9 + 2 · 8 = 2 · 4 · 3 = 27 : 3 : 3 = 18 : 3 - 12 : 2 =

Домашнє завдання До задачі скласти вирази та пояснення, умову не писати!
Слайд № 13

Домашнє завдання До задачі скласти вирази та пояснення, умову не писати!

Дякую за урок! Мій успіх
Слайд № 14

Дякую за урок! Мій успіх

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.