Презентація на тему : "Площа трапеції

Опис документу:
(a і b - основи трапеції, h – висота) 1-й спосіб: AC- діагональ S(ABCD) = S(ABC)+ + (SACD) (a і b - основи трапеції, h – висота) 2-й спосіб: CK||AB S(ABCD)=S(ABCK) + +S(KCD) (a і b - основи трапеції, h – висота) 3-й спосіб: AC,BD-діагоналі, СК||BD S(ABCD)=S(ACK

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Площа трапеції
Слайд № 1

Площа трапеції

1. (a і b - основи трапеції, h – висота) 1-й спосіб: AC- діагональ S(ABCD) = S(ABC)+ + (SACD)
Слайд № 2

1. (a і b - основи трапеції, h – висота) 1-й спосіб: AC- діагональ S(ABCD) = S(ABC)+ + (SACD)

(a і b - основи трапеції, h – висота) 2-й спосіб: CK||AB S(ABCD)=S(ABCK) + +S(KCD)
Слайд № 3

(a і b - основи трапеції, h – висота) 2-й спосіб: CK||AB S(ABCD)=S(ABCK) + +S(KCD)

(a і b - основи трапеції, h – висота) 3-й спосіб: AC,BD-діагоналі, СК||BD S(ABCD)=S(ACK)
Слайд № 4

(a і b - основи трапеції, h – висота) 3-й спосіб: AC,BD-діагоналі, СК||BD S(ABCD)=S(ACK)

2. (d1 i d2 – діагоналі трапеції,  = СОD– кут між діагоналями ) AC∩BD=O S(ABCD) = S(AOB) + +S(BOC) + S(COD) + +S(AOD)
Слайд № 5

2. (d1 i d2 – діагоналі трапеції,  = СОD– кут між діагоналями ) AC∩BD=O S(ABCD) = S(AOB) + +S(BOC) + S(COD) + +S(AOD)

3. (r – радіус вписаного в трапецію кола, р – півпериметр) S(ABCD) = S(AOB) + +S(BOC) + S(COD) + +S(AOD ) S = p·r
Слайд № 6

3. (r – радіус вписаного в трапецію кола, р – півпериметр) S(ABCD) = S(AOB) + +S(BOC) + S(COD) + +S(AOD ) S = p·r

4. (a і b– основи прямокутної трапеції, в яку вписане коло) Доведення: SABCD= = =(a+b)·r З подібності прямокутних ∆AON і ∆OВN: NO2=AN·BN=(AD-MD)·(B...
Слайд № 7

4. (a і b– основи прямокутної трапеції, в яку вписане коло) Доведення: SABCD= = =(a+b)·r З подібності прямокутних ∆AON і ∆OВN: NO2=AN·BN=(AD-MD)·(BC-TC)=(AD-NO)·(BC-NO); NO2=ADBC-AD·NO- -BC·NO+NO2 S(ABCD)=(AD+BC)·NO= =AD·BC; S(ABCD) =(a+b)·r=a·b S = p·r

5. (l - середня лінія, h – висота рівнобічної трапеції, у якої діагоналі перпендикулярні ) Доведення: CK||BD. У ∆ACK AC=CK, ACK=90°, то  CAK=CKA...
Слайд № 8

5. (l - середня лінія, h – висота рівнобічної трапеції, у якої діагоналі перпендикулярні ) Доведення: CK||BD. У ∆ACK AC=CK, ACK=90°, то  CAK=CKA=45°.  CMK=90°, то  АCM=  KCM= ACK/2=90°/2=45°; AM=MK. У ∆AMC  CAM= = АCM, то AM=CM 1/2·2·AM·CM=CM2=h2 S(ABCD)=ACK=1/2·AK·CM= =1/2*2·NE·CM=NE2=l2 S=l2= l r 2

Розв’язування задач за готовими кресленнями
Слайд № 9

Розв’язування задач за готовими кресленнями

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.