• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Презентація на тему? " Діти навчаються з моменту народження. Вони торкаються предметів, беруть їх в руки, пересувають і в такий спосіб досліджують світ навколо себе, народжують нові ідеї, намагаються втілити їх в реальність."

Презентація на тему? " Діти навчаються з моменту народження. Вони торкаються предметів, беруть їх в руки, пересувають і в такий спосіб досліджують світ навколо себе, народжують нові ідеї, намагаються втілити їх в реальність."

Опис документу:
LEGO розвиває в дітей навички ХХІ століття, так як дозволяють: розвивати образне мислення дитини, мимовільну пам'ять; розвивати вміння аналізувати об'єкти; розвивати дрібну моторику рук; розвивати творчі здібності та логічне мислення; закладати основи дбайливого ставлення до обладнання; закладати основи комунікативних відносин всередині груп і колективів;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики
Слайд № 2

Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики

Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках пальців. Від пальців ідуть струмочки, які дають наснагу творчій думці, чим більше майстерності ...
Слайд № 3

Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках пальців. Від пальців ідуть струмочки, які дають наснагу творчій думці, чим більше майстерності в дитячих долоньках, тим розумніша дитина. В. Сухомлинський Діти навчаються з моменту народження. Вони торкаються предметів, беруть їх в руки, пересувають і в такий спосіб досліджують світ навколо себе, народжують нові ідеї, намагаються втілити їх в реальність. Найкраще діти навчаються через гру.  Для дітей – це спосіб пізнання навколишнього світу.

LEGO розвиває в дітей навички ХХІ століття, так як дозволяють: розвивати образне мислення дитини, мимовільну пам'ять; розвивати вміння аналізувати ...
Слайд № 4

LEGO розвиває в дітей навички ХХІ століття, так як дозволяють: розвивати образне мислення дитини, мимовільну пам'ять; розвивати вміння аналізувати об'єкти; розвивати дрібну моторику рук; розвивати творчі здібності та логічне мислення; закладати основи дбайливого ставлення до обладнання; закладати основи комунікативних відносин всередині груп і колективів; формувати вміння самостійно вирішувати поставлену задачу і шукати власне рішення; заохочувати винахідливість і кмітливість учнів, які зуміли вирішити поставлені завдання.

Гра «Математичний фокус» Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, уважність У першому виразі виконують додавання 3 цеглинок LEGO жовтого...
Слайд № 5

Гра «Математичний фокус» Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, уважність У першому виразі виконують додавання 3 цеглинок LEGO жовтого кольору. І у відповіді отримують 30. У другому виразі на додавання 1 доданок - жовта цеглинка, а другий і третій доданок - цеглинки червоного кольору. Їх сума дорівнює 18. У третьому виразі зменшуване червона цеглинка, а від’ємник блакитна цеглинка. Різниця - 2. Знайдіть чому дорівнює сума блакитної, червоної і жовтої цеглинок. + + = 30 + + = 18 - = 2 + + = ?

Гра «Вантажники» Мета: закріпити навички усного рахунку; розвивати увагу і зосередженість; виховувати терпіння. Учитель роздруковує зображення будь...
Слайд № 6

Гра «Вантажники» Мета: закріпити навички усного рахунку; розвивати увагу і зосередженість; виховувати терпіння. Учитель роздруковує зображення будь-якої вантажної машини. Також готує окремо картки з числами. За кожною цеглинкою закріплюється своя цифра. Учні повинні завантажити в машину певну кількість кубиків, сума яких дорівнює числу на картці.

Гра «Рахуємо легко» Мета: вчити дітей просторово мислити, розкладати число на одиниці, десятки, сотні. Вчитель ознайомлює дітей зі схемою розміщенн...
Слайд № 7

Гра «Рахуємо легко» Мета: вчити дітей просторово мислити, розкладати число на одиниці, десятки, сотні. Вчитель ознайомлює дітей зі схемою розміщення цеглинок – чисел в стовпчик: де перший рядок – це сотні, другий рядок – десятки, третій рядок – одиниці. Учитель називає дітям числа, а діти в парах (індивідуально) викладають їх з цеглинок відповідно до схеми. Також можна запропонувати дітям викласти з цеглинок власні числа, та записати їх у зошит.

Гра «Логічні послідовності» Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, уважність. З кубиків лего можна викладати логічні послідовності. Ди...
Слайд № 8

Гра «Логічні послідовності» Мета: розвивати логічне мислення, спостережливість, уважність. З кубиків лего можна викладати логічні послідовності. Дитина за завданням дорослого повинна продовжити послідовність або знайти помилку в викладеній послідовності.

Гра «Будівельник» Мета: вчити співвідносити цифру з кількістю предметів. Розвивати наочно – дійове та образне мислення. Вчитель – архітектор, який ...
Слайд № 9

Гра «Будівельник» Мета: вчити співвідносити цифру з кількістю предметів. Розвивати наочно – дійове та образне мислення. Вчитель – архітектор, який намалював план міста. А діти – будівельники, які повинні за цим планом забудувати місто. Учитель на листку паперу креслить квадрати. Кожен квадрат позначає числом. Гра полягає у тому, щоб учні для кожного квадратика побудували вежу потрібного розміру. Якщо в квадраті стоїть цифра 2, то і кубика потрібно взяти 2. Якщо цифра 5-то і кубиків необхідно 5.

Гра «Графік» Мета: вчити дітей будувати графіки Щоб виміряти предмети, будуємо башточку з конструктора LEGO. А потім порівнюємо довжину декількох р...
Слайд № 10

Гра «Графік» Мета: вчити дітей будувати графіки Щоб виміряти предмети, будуємо башточку з конструктора LEGO. А потім порівнюємо довжину декількох речей, викладаючи кубики стовпчиками. Так можна розповісти дітям, навіщо потрібні графіки і як їх будують.

Гра «Чарівні LEGO- перетворення» Мета: закріпити знання про властивості геометричних фігур. Виховувати терпіння та наполегливість під час виконання...
Слайд № 11

Гра «Чарівні LEGO- перетворення» Мета: закріпити знання про властивості геометричних фігур. Виховувати терпіння та наполегливість під час виконання завдання. Розвивати творчу уяву, асоціативне мислення. Вчитель пропонує учасникам викласти з цеглинок конструктора прямокутник. Потім перетворити прямокутник на квадрат. - Чим квадрат відрізняється від прямокутника? - На що схожі ці фігури в навколишньому світі? - Скільки цеглинок потрібно, щоб утворити прямокутник? - Щоб утворити квадрат?

Висновки LEGO - конструювання – це сучасний засіб навчання дітей. Головне - LEGO має бути цікавим самому учителю, тоді і з дітьми буде дуже легко і...
Слайд № 12

Висновки LEGO - конструювання – це сучасний засіб навчання дітей. Головне - LEGO має бути цікавим самому учителю, тоді і з дітьми буде дуже легко і цікаво працювати. LEGO - конструктори задумані таким чином, що вчителі можуть постійно черпати з них нові ідеї, які дозволяють привернути і утримати увагу учнів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.