Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Картотека ігор з нейроскакалкою для дітей старшого дошкільного віку"

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

28.07.2021

1234

34

0

Опис документу:
«Нейроскакалка» — не просто новомодна іграшка, а справжній кардіотренажер, завдяки якому м'язи швидко розігріваються, зміцнюється серце, а також розвивається координація, спритність, концентрація, витривалість і увага. Механізм нейроскакалки не допускає великого розбігу в рухах. Підстрибуючи на одному місці, дитина координує діяльність обох півкуль головного мозку і освоює контроль над своїм тілом. Причому психічні та фізичні властивості будуть розвиватися в процесі гри, непомітно для дитини
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Картотека ігор з нейроскакалкою для старшого дошкільного віку
Слайд № 1

Картотека ігор з нейроскакалкою для старшого дошкільного віку

розвиваємо моторику тіла; відпрацьовуємо навик різнонаправленості руху ніг; тренуємо вестибулярний апарат; покращуємо концентрацію уваги; тренуємо ...
Слайд № 2

розвиваємо моторику тіла; відпрацьовуємо навик різнонаправленості руху ніг; тренуємо вестибулярний апарат; покращуємо концентрацію уваги; тренуємо вправність, точність рухів, ритм. Нейроскакалка - це не просто новомодна іграшка, а справжній кардіотренажер, завдяки якому м'язи швидко розігріваються, зміцнюється серце, а також розвивається координація, спритність, концентрація, витривалість і увага. Механізм нейроскакалки не допускає великого розбігу в рухах. Підстрибуючи на одному місці, дитина координує діяльність обох півкуль головного мозку і освоює контроль над своїм тілом. Причому психічні та фізичні властивості будуть розвиватися в процесі гри, непомітно для дитини.

Переваги нейроскакалки В еру сучасних технологій батьки раді будь-якому пристрою, який відверне чадо від електронних гаджетів. Новий нейротренажер ...
Слайд № 3

Переваги нейроскакалки В еру сучасних технологій батьки раді будь-якому пристрою, який відверне чадо від електронних гаджетів. Новий нейротренажер саме такий. Його переваги полягають в тому, що він: Нестандартний (діти обожнюють нові розваги); Активізує рухову діяльність, яка корисна для організму, що росте; Гармонійно розвиває обидві півкулі мозку. Для руху на нейроскакалці необхідна різноспрямована робота ніг: одна здійснює обертальні рухи, а друга - стрибки. У цей момент відбувається насичення мозку киснем, посилюється енергетичний тонус, вдосконалюється концентрація уваги, стрімкість реакції і перемикання інтелектуальних процесів. Відчутну користь принесе поєднання відпочинку і активних фізичних вправ на свіжому повітрі. Стрибати в компанії набагато веселіше, цікавіше і безпечніше, ніж на самоті.

Гра «Хто далі?» На майданчику креслять лінію. В грі одночасно можуть брати участь 2-4 дитини. За сигналом вихователя вони починають бігти, стрибаюч...
Слайд № 4

Гра «Хто далі?» На майданчику креслять лінію. В грі одночасно можуть брати участь 2-4 дитини. За сигналом вихователя вони починають бігти, стрибаючи через скакалку, а за другим сигналом ( через 1-1,5 хв.) зупиняються. Перемагає дитина, яка опинилась попереду.

Гра «Автоматизовані ряди» ( направлена на розвиток взаємодії між правою та лівою півкулями головного мозку.) Учасники на кожне коло скакалки назива...
Слайд № 5

Гра «Автоматизовані ряди» ( направлена на розвиток взаємодії між правою та лівою півкулями головного мозку.) Учасники на кожне коло скакалки називають в залежності від віку: розповідати віршик; рахувати кількість стрибків; називати літери алфавіту; проговорювати скоромовку.

Гра «Голова – живіт» Учасники під час стрибків виконують команди: голова, живіт, вухо, ніс, тощо. Ускладнення одночасно кругові рухи однією рукою п...
Слайд № 6

Гра «Голова – живіт» Учасники під час стрибків виконують команди: голова, живіт, вухо, ніс, тощо. Ускладнення одночасно кругові рухи однією рукою по животі, а другою по голові. Перемагає той хто не збився

У кожного учасника своя скакалка для стрибків. Ведучий стає обличчям до гравців, інші – навколо неї, або навпаки, дотримуючись дистанцію між собою ...
Слайд № 7

У кожного учасника своя скакалка для стрибків. Ведучий стає обличчям до гравців, інші – навколо неї, або навпаки, дотримуючись дистанцію між собою (щоб не зачепити один одного). Ведучий показує стрибки, як йому хочеться, поступово ускладнюючи завдання. Спочатку 5 стрибків одним способом, все в точності повторюють, потім 5 стрибків іншим способом, всі повторюють. Вибуває той, хто помилився, і так до останнього гравця. Виграє найбільш точний наслідувач, що залишився, з усіх один. Гра «Нумо повтори»

Гра розвиває кмітливість, винахідливість та тренує координацію рухів. Ведучого тут немає, діти по черзі беруть скакалку і стрибають у такт словам: ...
Слайд № 8

Гра розвиває кмітливість, винахідливість та тренує координацію рухів. Ведучого тут немає, діти по черзі беруть скакалку і стрибають у такт словам: «Я знаю п'ять імен дівчаток. Катя – раз, Лена – два, Оля – три, Настя – чотири, Даша – п'ять». На кожне слово – по одному колу стрибка, але і не повторюватися за попереднім гравцем. Гравець, який затнувся, помилився або повторив ім'я, яке вже називалося, вибуває. Крім імен дівчаток можна називати чоловічі імена, назви міст України, квітів, тварин і все, що підкаже фантазія. Гра «Знавці»

Гравці зі спортивним інвентарем, їх може бути необмежена кількість, стають уздовж окресленої лінії. За сигналом починають виконувати стрибки на ска...
Слайд № 9

Гравці зі спортивним інвентарем, їх може бути необмежена кількість, стають уздовж окресленої лінії. За сигналом починають виконувати стрибки на скакалці, рухаючись вперед. Хто далі і швидше дострибався той переможець. Гра «Хто швидше?»

Краще якщо грають мінімум 5 учасників. Гравець, виходячи, робить стрибок на скакалці і називає букву в алфавітному порядку. При цьому кожний наступ...
Слайд № 10

Краще якщо грають мінімум 5 учасників. Гравець, виходячи, робить стрибок на скакалці і називає букву в алфавітному порядку. При цьому кожний наступний учасник повинен вийти і повторити по черзі букву і рух показані раніше. Чим складніше будуть руху, тим більше шансів, що його суперник не повторить. стає той, хто назвав більше букв і виконав всі стрибки. Потім називає свою букву і свій стрибок. Хто зійшов, той вибуває. Переможцем Гра «Алфавіт»

Вірші до гри В руки ти мене візьми та на ніжку одягни, Вмить скакалка закружляє, по-казковому засяє. Будем весело стрибати, наші ніжки тренувати! Р...
Слайд № 11

Вірші до гри В руки ти мене візьми та на ніжку одягни, Вмить скакалка закружляє, по-казковому засяє. Будем весело стрибати, наші ніжки тренувати! Раз підскок і два підскок, будь здоровим ти, дружок! Швидко крутиться скакалка, Із кільцем яскрава палка, Плиг, скік, не зівай, Перестрибнути встигай! Всі дівчатка і хлоп'ятка, Як маленькі мавпенятка Скачуть, стрибають, сміються І кудись весь час несуться. Ми стрибаєм увесь час, Відпустіть у джунглі нас, Будуть жити там малята, Як маленькі мавпенята!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.