і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Презентація досвіду

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Грецької Олени Григорівни

Слайд № 2

Слайд № 3

Грецька Олена Григорівна Учитель російської мови та зарубіжної літератури Бутівської ЗОШ І – ІІІ ст. Городнянського району, Чернігівської області. Дата народження: 24 квітня 1978 р. Учитель І кваліфікаційної категорії. Стаж роботи: 13 років. Педагогічне кредо: Жити з дітьми повним життям. Радіти й засмучуватися разом з ними. Захоплюватися і дивуватися . Жартувати й наставляти.

Слайд № 4

Закінчила Ніжинський педагогічний університет ім. Миколи Гоголя у 2002 році. Спеціальність: учитель російської мови та зарубіжної літератури.

Слайд № 5

Курси підвищення кваліфікації 2010 рік – Чернігівський ОІППО. Тема: Розвиток творчої самореалізації особистості на уроках зарубіжної літератури. 2015 рік – Чернігівський ОІППО. Тема: Ігрові технології на уроках російської мови.

Слайд № 6

Нагороди

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Тема самоосвіти: «Ігрові технології на уроках російської мови» Мета: теоретично обґрунтувати й практично підтвердити розвиток творчих здібностей учнів на уроках російської мови і зарубіжної літератури. Завдання: * вивчити методичну і наукову літературу з питання; * використовувати комп'ютер та Інтернет для самореалізації; * взяти участь у роботі спільноти вчителів на порталі «Мережа творчих вчителів»; * відвідати заходи своїх колег та взяти участь в обміні досвідом; * провести самоаналіз і самооцінку власних заходів.

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Види основних компетентностей

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Доповіді: «Самореалізація особистості учня та вчителя в навчальній діяльності» ( 2012р.) “Розвиток творчих здібностей молодших школярів у ході вивчення зарубіжної літератури” 2013р.) «Розвиток словесної компетентності учнів в навчально-виховному процесі» ( 2015 р.) «Роль самостійних навчальних завдань у розвитку творчого мислення учнів» (2015р.) «Виховний аспект уроку російської мови та літератури (зарубіжної літератури) як джерело ціннісних орієнтацій учнів» ( 2014р.)   ” Пошук творчих ідей, що сприяють  удосконаленню викладання предмета” ( 2016 р.) Участь у методичній роботі

Слайд № 20

Показові уроки: Урок - гра “Найрозумніший” ( 5 клас, зарубіжна література) “В одному коханні – любов усіх часів” ( 8 клас, зарубіжна література) “Засудження рабства в романі Жуля Верна “П’ятнадцятирічний капітан” ( 6 клас, зарубіжна література) “Имена существительные. Не с именами существительными» ( 6 клас, російська мова ) «Времена глагола. Не с глаголами» ( 6 клас, російська мова) «Союз как часть речи» ( 7 клас, російська мова) “Вставные слова и предложения” ( 7 клас, російська мова). “Сложноподчиненное предложение” ( 8 клас, російська мова) Участь у методичній роботі

Слайд № 21

Показові виховні заходи: Екскурс в історію джерел народної культури“ А щоб краща була в мене хата “ ( 5 клас) Інформаційна година “Провина. Правопорушення. Злочин” ( 6 клас) Усний журнал “Яблунева фантазія” ( 7 клас) Урок пам’яті “ Голодомор в столиці” ( 8 клас) Виховна година з профорієнтації “Усвідомлений вибір професії – шлях до успіху” ( 9 клас) Екскурс в історію “Запалимо свічку або Революція гідності ( 10 клас) “Вплив неформальних молодіжних субкультур на особистість підлітка” ( 11 клас) Участь у методичній роботі

Слайд № 22

Участь у професійних конкурсах

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Узагальнення та поширення досвіду Розробки уроків, презентацій та позакласних заходів в Інтернет-мережі. https://drive.google.com/folderview?id=0B7UWH2IZCG0tQ3BfVWkxQUxqYVk&usp=sharing http://jdbjnj.blogspot.com/ Публікації на сторінках журналу “Русский язык в школах Украины»

Слайд № 27

Позаурочна діяльність Підготовка учнів до мовно – літературних конкурсів та олімпіад. Розвиток творчих здібностей через залучення учнів до пошуково – дослідницької діяльності. Робота гуртка “Мельпомена за шкільною партою”. Підготовка та проведення літературних вечорів, свят, вікторин та презентацій.

Слайд № 28

Моніторинг якості знань з російської мови

Слайд № 29

Моніторинг рівня вихованості учнів 10 класу

Слайд № 30

Слайд № 31

Структурна модель виховної системи “Школа життєтворчості”

Слайд № 32

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 33

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 34

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 35

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 36

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 37

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 38

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 39

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 40

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 41

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 42

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 43

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 44

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 45

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 46

Виховання активної гуманістично спрямованої особистості

Слайд № 47

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Портфоліо вчителя зарубіжної літератури та російської мови
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Портфоліо
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    2816
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    UJ780110
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання