Презентація до уроку 5-6 класи " З історії тарілки"

Трудове навчання

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

22.04.2021

530

25

0

Опис документу:
Приступаючи до снідання, обіду чи вечері, ми незмінно користуємося ложкою, ножем, виделкою, їжу кладемо в тарілки, а напої розливаємо в чашки, склянки, фужери, чарки. Так мало предметів супроводжує життя. Звертаємо ж ми ними увагу, хіба що для коли доведеться перемити гору посуду після прийому гостей. Тим часом ці "помічники" людини міг би розповісти багато цікавого зі свого багатим родоводом.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Про тарілку: від стародавніх часів і до наших днів Майстер –клас виготовлення декоративної тарілочки.
Слайд № 1

Про тарілку: від стародавніх часів і до наших днів Майстер –клас виготовлення декоративної тарілочки.

Тарілка — посуд, з якого вживають першу і другу страву, з третьої страви — лише десерти. Переважно тарілка круглої форми. Тарілки також бувають для...
Слайд № 2

Тарілка — посуд, з якого вживають першу і другу страву, з третьої страви — лише десерти. Переважно тарілка круглої форми. Тарілки також бувають для прикраси. Такі тарілки називаються декоративні тарілки. Матеріалом тарелі бувають різні. Матеріал часто відіграє велику роль, відповідно до призначення тарілки. ВИДИ: Керамічні, або глиняні Скляні Фарфорові Дерев'яні Металеві Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Тарілка – цілком звичайний для сучасних людей вид столового посуду. Проте не всі відомо, що тарілка з’явилася значно пізніше за вилку і ніж. У VІІІ...
Слайд № 3

Тарілка – цілком звичайний для сучасних людей вид столового посуду. Проте не всі відомо, що тарілка з’явилася значно пізніше за вилку і ніж. У VІІІ столітті в королівських дворах Європи їжа накладалася в заглиблення, вирізані в дубових столах; у XІІІ столітті аристократи клали їжу на круглі шматки хліба; і лише в XIV-XV століттях тарілки з олова і дерева вперше починають використовуватися у Франції. Перші тарілки мало чим нагадували сучасні тарілки, вони мали чотирикутну форму Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Довгий час тарілка була ознакою розкоші , прикрасою княжих дворів. Саме тоді деякі тарілки та інший посуд почали створювати як витвори мистецтва. Н...
Слайд № 4

Довгий час тарілка була ознакою розкоші , прикрасою княжих дворів. Саме тоді деякі тарілки та інший посуд почали створювати як витвори мистецтва. Наявність красивих декоративних тарілок, кухлів та інших дорогих речей свідчили про достаток господаря будинку. Не теренах України декоративні тарілки навіть стали народною традицією. Сучасні майстри змагаються в оригінальності не лише малюнка, а й техніки оформлення настінних тарілок. Нині можна натрапити на декоративні тарілки стилізовані під народний розпис, репродукції відомих майстрів минувшини чи зовсім незвичні, оригінальні узори, створені фантазією майстра, наявні сучасністю.   Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Декоративні тарілки в регіонах Декоративні тарілки - традиційний виріб українських майстрів Прикарпаття, Карпат, Закарпаття та інших регіонів Украї...
Слайд № 5

Декоративні тарілки в регіонах Декоративні тарілки - традиційний виріб українських майстрів Прикарпаття, Карпат, Закарпаття та інших регіонів України. Кожний регіон має свої традиції та техніки різьблення, свої регіональні орнаменти.    Так Гуцульщина має композиції геометричного різьблення з переплетенням кіл та квадраті.   Центральні регіони (Полтавщина, Вінничина, Київщина) мають більшу поверхню заповнену сяйвами та розетами. Львівська область характеризується самобутнім яворівським різьбленням. Дніпропетровщина - знаменитим петриківським розписом. Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Виготовлення декоративної тарілки(механічним способом) Тарілки (тарелі) - це трудомісткий об'єкт виготовлення учнями. Для виготовлення найкраще під...
Слайд № 6

Виготовлення декоративної тарілки(механічним способом) Тарілки (тарелі) - це трудомісткий об'єкт виготовлення учнями. Для виготовлення найкраще підходять токарні лобові верстати. В шкільній майстерні можна використовувати верстати СТД 120М з планшайбою. Розмір заготовки обмежується діаметром 22 см.

От скажіть, тільки чесно, що ви знаєте про тарілку, історію її виникнення, з якої кожен день їсте смачні страви? Мабуть ви над цим не задумувались....
Слайд № 7

От скажіть, тільки чесно, що ви знаєте про тарілку, історію її виникнення, з якої кожен день їсте смачні страви? Мабуть ви над цим не задумувались. Та й навіщо вам це знати? Є тарілка, та й годі. І все ж, розповідь моя буде цікавою.

Цікаві факти про тарілку Наші предки тривалий час їли руками, але гарячу їжу треба було ділити на порції і кудись класти. Перші тарілки з’явилися щ...
Слайд № 8

Цікаві факти про тарілку Наші предки тривалий час їли руками, але гарячу їжу треба було ділити на порції і кудись класти. Перші тарілки з’явилися ще в епоху неоліту, тобто близько 9 500 років до нашої ери. Їх робили з глини у формі півсфери — щоб тримати в руках. Пізніше з’явилося плоске денце, і тарілки можна було ставити на поверхню. Потім їх почали розписувати і покривати глазур’ю, так тарілка з побутового предмету стала і прикрасою.

ІСТОРІЯ РОЗПИСУ КЕРАМІЧНИХ ТАРІЛОК І ПОСУДУ Найпростіші візерунки та орнаменти вперше з'явилися на керамічному посуді близько 6 тис. Років тому. В ...
Слайд № 9

ІСТОРІЯ РОЗПИСУ КЕРАМІЧНИХ ТАРІЛОК І ПОСУДУ Найпростіші візерунки та орнаменти вперше з'явилися на керамічному посуді близько 6 тис. Років тому. В епоху стародавніх цивілізацій і античності побутова розпис посуду перетворилося на справжнє мистецтво. Археологи вважають - на зорі часів розписом речей домашнього вжитку займалися жінки. Тарілки та інші кухонні приналежності прикрашалися різноманітними магічними колами, лініями і хитромудрими знаками. На деякій посуді можна було зустріти зображення людей, тварин, рослин. Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Наші предки, часто розписували тарілки відповідно до їх призначення, наприклад блюдо для риби прикрашалося зображеннями риби, тарілки для дичини аб...
Слайд № 10

Наші предки, часто розписували тарілки відповідно до їх призначення, наприклад блюдо для риби прикрашалося зображеннями риби, тарілки для дичини або фруктів також прикрашалися відповідними малюнками. В епоху стародавніх цивілізацій, тарілки багато розписані орнаментами і сюжетними малюнками прикрашали покої царів і вельмож. Художній розпис керамічного посуду заклала основи образотворчого мистецтва. Техніка розпису тарілок і особливості орнаменту визначалися місцевістю і звичаями проживали на ній людей. Це цікаво: Під час середньовічної трапези їжу клали на великий шмат хліба. Тарілки використовували тільки для подачі основних страв. Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Хто придумав тарілки? Перші порцелянові тарілки з’явилися в Китаї приблизно в шестисотому році нашої ери, саме китайці навчилися виготовляти прозор...
Слайд № 11

Хто придумав тарілки? Перші порцелянові тарілки з’явилися в Китаї приблизно в шестисотому році нашої ери, саме китайці навчилися виготовляти прозорий і твердий фарфор. Історія сучасних тарілок почалося майже шістсот років тому у Франції. Тарілки, на яких обідали французи, мали форму чотирикутника. В Європі страви подавали на загальних блюдах, звідки кожен брав собі шматок і накладав на хлібну корж, так що хлібну корж і можна назвати першою тарілкою людини. До появи тарілок на Русі для їжі використовувалися миски, миски робилися з дерева або глини. Миски були дуже великого розміру. Основний посудом в будинку селянина дуже довгий час залишалися тільки миски і горщики. З однієї миски їла вся родина. Тарілка ж призначалася тільки для однієї людини, була менше розміром і мала більш плоску форму. Довгий час тарілку заміняв шматок хліба, на який накладалася риба або м’ясо. Хлібні тарілки з’їдалися, лунали жебракам або собакам. Справжні «тарелі» з’явилися на Русі в шістнадцятому столітті.  Але навіть на початку сімнадцятого століття тарілки не були особливо поширені, ними користувалася тільки знатна частина населення. У наш час широкого поширення набула одноразовий посуд, яку виготовляють із пластику, пластикові тарілки служать господареві один раз і потім викидаються.

У Стародавній Греції і Стародавньому Єгипті на тарілках зображували: сюжети з міфології; сцени полювання; видатних правителів і полководців тощо. З...
Слайд № 12

У Стародавній Греції і Стародавньому Єгипті на тарілках зображували: сюжети з міфології; сцени полювання; видатних правителів і полководців тощо. З керамічних тарілок, покритих глазур’ю, було дуже зручно їсти: вони не всотували рідини і запахи, зберігали тепло і не обпікали рук. Ось чому кераміка так популярна і в наші дні. В особливих випадках тарілки робили із золота і срібла, наприклад, як дорогий подарунок або особисту коштовність. Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Європейські тарілки А ось в Європі навіть у Середні віки страви на стіл було прийнято подавати на великих блюдах або дерев’яних дощечках, які видов...
Слайд № 13

Європейські тарілки А ось в Європі навіть у Середні віки страви на стіл було прийнято подавати на великих блюдах або дерев’яних дощечках, які видовбували посередині. Звідки кожен брав собі їжу і накладав на великі хлібні коржі. Після трапези «тарілку» — хліб, просочений соусом, віддавали жебракам або кидали собакам під стіл. Лише поступово, протягом століть, стали використовувати посуд індивідуально. У XIV-XV століттях тарілки з олова і дерева вперше починають застосовувати у Франції. У багатих домах їли з металевого посуду. Але перші тарілки мало чим нагадували сучасні, вони навіть мали чотирикутну форму.

Тарілки на Русі На Русі про тарілки, точніше блюда, вперше згадується в XI столітті. Робили їх з металу і дерева, а для очільника держави і багатої...
Слайд № 14

Тарілки на Русі На Русі про тарілки, точніше блюда, вперше згадується в XI столітті. Робили їх з металу і дерева, а для очільника держави і багатої знаті — із золота і срібла. Дорогоцінними «тарелями» (від німецького «талер») нагороджували за бойові та інші заслуги — замість орденів, які з’явилися трохи пізніше і повторювали їх форму. Також у ходу були миски, тобто тарілки з плоским дном, неглибокі, які з XV століття стали персональними, а не тільки спільними. Нарешті, в XVIII столітті з тарілок стали їсти всі, при цьому збереглися і декоративні, з дерева та глини. Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Китайський посуд А найбільш красивим і стародавнім посудом славиться, мабуть, Китай. Ще 600 року до нашої ери китайці почали робити тарілки з порце...
Слайд № 15

Китайський посуд А найбільш красивим і стародавнім посудом славиться, мабуть, Китай. Ще 600 року до нашої ери китайці почали робити тарілки з порцеляни, і тривалий час технологія виготовлення залишалася секретом. Порцелянові тарілки, розписані вручну, високо цінувалися в Європі і були доступні лише найбагатшим. Посуд з порцеляни був тонким, білосніжним, з мелодійним звуком. Він не боявся вогню і вологи, зберігати його можна було століттями (якщо, звичайно, не розбити). Тому вази, тарілки і чаші того часу дійшли до нас майже незмінними. Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

ТОЧКОВА ТЕХНІКА РОЗПИСУ ТАРІЛОК В наші дні розпис тарілок своїми руками - заняття надзвичайно захоплююче. Необхідні для цього хобі матеріали можна ...
Слайд № 16

ТОЧКОВА ТЕХНІКА РОЗПИСУ ТАРІЛОК В наші дні розпис тарілок своїми руками - заняття надзвичайно захоплююче. Необхідні для цього хобі матеріали можна купити в найближчому магазині, а в інтернеті не складно відшукати сотні вдалих прикладів виконання. Якщо класична розпис за допомогою кистей - підходить тільки справжнім художникам, то точкову розпис тарілок в змозі освоїти кожен бажаючий (володіє старанністю і терпінням). Принцип точкового розпису - безліч дрібних точок з яких утворюється орнамент на тарілці.

ГОЛОВНІ УМОВИ УСПІШНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ЦІЄЇ ТЕХНІКИ РОЗПИСУ Є: Однакову відстань між точками (чим менше, тим краще) Розмір точок повинен відповідати ...
Слайд № 17

ГОЛОВНІ УМОВИ УСПІШНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ЦІЄЇ ТЕХНІКИ РОЗПИСУ Є: Однакову відстань між точками (чим менше, тим краще) Розмір точок повинен відповідати розмірам деталей малюнка - великі для великих, маленькі точки для дрібних деталей Тверда рука і правильна консистенція фарби (не рідким і не густа)

ФАРБИ ДЛЯ РОЗПИСУ ТАРІЛОК Для прикраси керамічного посуду майстри використовують різні глазурі і фарби. Для розпису тарілок використовують такі вид...
Слайд № 18

ФАРБИ ДЛЯ РОЗПИСУ ТАРІЛОК Для прикраси керамічного посуду майстри використовують різні глазурі і фарби. Для розпису тарілок використовують такі види фарб Накладаються під глазур Накладаються на глазур Проникаючі в глазур Завдання глазурі - створити гладку блискучу поверхню на тарілці. При розпису посуду своїми руками найчастіше використовуються водні та акрилові фарби, що накладаються на глазур Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

ВІЗЕРУНКИ ДЛЯ РОЗПИСУ ТАРІЛОК Прикрасити посуд можна будь-яким зображенням яке, підкаже вам серце. Як правило, малюнки для декорування тарілок можн...
Слайд № 19

ВІЗЕРУНКИ ДЛЯ РОЗПИСУ ТАРІЛОК Прикрасити посуд можна будь-яким зображенням яке, підкаже вам серце. Як правило, малюнки для декорування тарілок можна розділити на три групи орнаменти сюжетні малюнки великі зображення Орнаменти - це візерунки складаються з витіюватих ліній, кіл, ритмічні сполучення і повторюваних. Сюжетні малюнки зображують сцени з книг, різних життєвих ситуацій, фантастичних задумів і т.п. Великі зображення геометричних форм, частин обличчя, ліній і т.п. є найбільш простими для виконання. Це цікаво: На Русі здавна користувалися плошками (невеликими блюдами з плоским дном). Слово "таріль" стало відомо українській людині тільки в XVII столітті. Правильный ответ Неправильный ответ Неправильный ответ

Слайд № 20

УКРАЇНСЬКА ПОРЦЕЛЯНА. Баранівка над Случем – це третя з найбільших порцелянових фабрик на Волині, заложена в маєтності Валевських, за ініціятивою Ф...
Слайд № 21

УКРАЇНСЬКА ПОРЦЕЛЯНА. Баранівка над Случем – це третя з найбільших порцелянових фабрик на Волині, заложена в маєтності Валевських, за ініціятивою Франсуа Мезера, котрий сюди переселився після пожежі корецької фа­брики 1797 р. Фабрика мала 6 великих печей і брала глину таки в са­мому містечку. Там є величезні верстви доброї каолінової глини, так само, як і в сусідньому селі Буртині. Рід Мезерів провадив фабрику до кінця XIX ст., але в половині XIX ст. якість виробів значно підупала. Найбільший розцвіт фабрики припадає на роки 1815—1840, коли пра­цювало коло 100 робітників Чайник, Баранівка, 1805-1825 р.

Завдяки прекрасній каоліновій глині, баранівські вироби виходили високоякісними і дорівнювалися корецьким. Столові сервіси, аптекар­ський посуд, де...
Слайд № 22

Завдяки прекрасній каоліновій глині, баранівські вироби виходили високоякісними і дорівнювалися корецьким. Столові сервіси, аптекар­ський посуд, декоративні тарелі і чотирокутні плитки з краєвидами ро­мантичних руїн і навіть фігур – всі ці вироби свого часу були широко відомі в краю.17 В орнаметальних мотивах, в одміну від корецьких виробів, у біль­шій мірі відбилися впливи української народної орнаментики – злегка стилізованих мотивів квітів, найчастіше тюльпанів та гвоздиків (гл. ілюстрація). Сама композиційна розв’язка розпису і спосіб прикрас баранівських виробів близько стоїть до моравського фаянсу, зокрема дзбанків Fr. Proksa з Вишкова з років 1783—1787.17 Фірмовим знаком баранівської фабрики звичайно була назва „Baranowka” і згодом „Барановка”, рідше „Ф. Мезер”. Зустрічаються також надписи з роками 1806 і 1808.

Городниця, в 25 км., від Корця, належала тому самому власни­кові, що і корецька фабрика. Городницька порцелянова фабрика розпо­чала своє виробництв...
Слайд № 23

Городниця, в 25 км., від Корця, належала тому самому власни­кові, що і корецька фабрика. Городницька порцелянова фабрика розпо­чала своє виробництво між роками 1797-1803, мала 7 печей з 70 робіт­никами та існувала до 1834 р., ріжні фази свого розцвіту та під­упаду. Глину спрова­джувано, переважно, з Дубівки, а кремінь з берегів Случа. Спо­чатку виробляла дуже легкий і гарно поли­ваний кольоровий фа­янс і орнаментований посуд, що дорівнювався англійським, на ко­трий і взорувалася. Між іншим, виробля­ли тут т. зв. «англійське снідання» — начиння оздоблене плястичнимп фігурками. В новіші часи в городницькій фабриці виробляли також порцеляну, але ці вироби вже не дорівнювали корецьким і баранівським виробам. В 2-ій чверті XIX ст. городницька фабрика почала підупадати, не маючи змоги конкурувати з англійськими виробами, головно Веджвуда, які спроваджувалися через Одесу. В 1856 р. фабрику відновлено і поширено, спроваджено майстрів з Чехії і Франції. Тоді працювало до 350 робітників, під дирекцією І. Грабовського. За фірмовий знак городницька фабрика спочатку вживала надпис в обрамованих) „P.S.I.R. Horodnica” і «Фаб. Городницькой» з короною вгорі. Згодом лише одно слово «Городница» кирилицею або латинкою, відбитою фарбами чорною, червоною, рідше синьою й бронзовою, ча­сами з зазначенням року.

На Волині, від початку XIX стол., працювало ще багато інших менших порцелянових фабрик і майстерень, в таких місцевостях, як Любартів, Житомир, Біл...
Слайд № 24

На Волині, від початку XIX стол., працювало ще багато інших менших порцелянових фабрик і майстерень, в таких місцевостях, як Любартів, Житомир, Білотин, Ємильчин [Ємільчине], Камінний Брод, Романів,18 Довбишів, крім того фабрика Смотрицьких і фабрика в Телеханах на Поліссі [Телехани, Білорусь]. В Ємильчині виробляли порцеляну в рр. 1820—1825 із знаком „Емильчин”, де працювало 200 робітників. В Довбишеві, Звягельського повіту, починаючи з 1840 р., фірмовим знаком було ,Довбишев“ черво­ного кольору. Значіння волинських фабрик, зокрема корецької, незвичайно велике в розвитку і поширенні порцелянового виробництва на цілій Україні. Як було вище зазначено, родина Мезерів заложила кілька інших фа­брик на Волині. А навіть славнозвісна фабрика порцеляни в Межигіррю коло Києва, завдячує своє існування корецькій фабриці. Іменно, перші майстри в Межигіррю були привезені з Корця.

Межигірська порцелянова фабрика, у відміну від волинських фабрик, була заложена київським магістратом, і це власне свід­чить про громадський, демок...
Слайд № 25

Межигірська порцелянова фабрика, у відміну від волинських фабрик, була заложена київським магістратом, і це власне свід­чить про громадський, демократичний характер промисловости що ще панував у серці України, як світла спадщина козацької републики. Фабрика була заложена перед 1798 р., коли майстер Краніх почав робити спроби із знаменитої межигірської глини. Видатки київського магі­страту, на будування та урядження фабрики, були значні, так що лише в роках 1798—1812 міська самоуправа видала на ту ціль 200.000 карбо­ванців. В 1800 р. головні будови вже закінчувалися, а в 1801 р. з’явилися перші Межигірські вироби. Межигірська фабрика була од­ним із останніх більших підприємств київського самоврядування і один з проявів автономного устрою укра­їнських міст, що обстоювали свою господарську і політичну незалеж­ність від російської адміністрації.

Слайд № 26

Успіх київського магістрату, що виробляв прекрасну і дорогу пор­целяну, надто цікавив московське правительство, так, що вже в 1803 р. урядовим нака...
Слайд № 27

Успіх київського магістрату, що виробляв прекрасну і дорогу пор­целяну, надто цікавив московське правительство, так, що вже в 1803 р. урядовим наказом Межигірську фабрику було передано «у безпосеред­ній догляд і розпорядження київського цивільного губернатора», а в 1806 р. київський магістрат позбавлено навіть права одержувати з фабрики прибутки! В 1809 р. фабрика була поширена до 80 варстатів, але в наступному році велика пожежа знищила всі будови, матеріали і вироби. Відбудова почалася в тому ж році, так що в 1811 р. працювали вже на 32 варстатах; дальша відбудова цілої фабрикп тривала ще до 1819 р. Тоді приходять найкращі часи в розвитку фабрики. Межигірські вироби досягають великої технічної досконалости, а попит так збіль­шується, що фабрика не встигає виконувати всіх замовлень. Одначе в двадцятих роках, через конкуренцію закордонних виробів, англій­ських, німецьких та інших і дешевого (хоч і дрантивого) московського «фарфору», справи Межигірської фабрики погіршилися.

Фірмовим знаком межигірської фабрики, особливо в перших роках існування, був надпис «Кіев», «Межигорье», або два ці слова разом, рідше з роком і мі...
Слайд № 28

Фірмовим знаком межигірської фабрики, особливо в перших роках існування, був надпис «Кіев», «Межигорье», або два ці слова разом, рідше з роком і місяцем. Найбільше поширений знак був на зразок ан­глійських виробів: два леви, або лев і кінь, що підтримують картуш (щит), з короною й надписом «Межигорье» або «Mejigorie». В роках 1858—1874 уживано зміненого знаку з надписом «N. Barsky Kiew». Крім того існувало ще кілька інших варіантів з надписом «Кіев» і «Межигорье» (гл. ілюстр.).21 Вироби межигірської фабрики, подібно до корецьких, відзнача­лися високою технічною якістю, зокрема прекрасною поливою й тривалим рисунком. Орнаментика та рисунки в багатьох сервісах і ріжному посуді викопувалася однією фарбою, але е вироби в багатьох, ярких барвах, особливо на декоративних вазах, тарілках, церковних лямпадах та ін.

МАЙСТЕР-КЛАС "ДЕКОРАТИВНА ТАРІЛКА СВОЇМИ РУКАМИ"
Слайд № 29

МАЙСТЕР-КЛАС "ДЕКОРАТИВНА ТАРІЛКА СВОЇМИ РУКАМИ"

Для виготовлення саморобки вам знадобляться такі інструменти і матеріалів: - паперова тарілка; - пластикові ложки (дві великих і одна десертна); - ...
Слайд № 30

Для виготовлення саморобки вам знадобляться такі інструменти і матеріалів: - паперова тарілка; - пластикові ложки (дві великих і одна десертна); - акрилова фарба і пензлик; - фломастери чорного і жовтого кольору; - кольоровий папір; - пластилін; - супер клей "Момент" - ножиці.

Переходимо до роботи: Крок 1. Ставимо перед собою паперову тарілку і розкладаємо на її поверхні декоративні елементи: вирізані з кольорового паперу...
Слайд № 31

Переходимо до роботи: Крок 1. Ставимо перед собою паперову тарілку і розкладаємо на її поверхні декоративні елементи: вирізані з кольорового паперу фігурні листочки і майбутні ягідки. Для виготовлення ягід ми попередньо обрізали пластикові ложки і пофарбували їх акриловою фарбою. Приклеюємо всі елементи до поверхні тарілки.

Крок 2. З пластиліну зеленого кольору ліпимо плодоніжки. Прикріплюємо їх до основи кожної ягідки.
Слайд № 32

Крок 2. З пластиліну зеленого кольору ліпимо плодоніжки. Прикріплюємо їх до основи кожної ягідки.

Крок 3. Жовтим фломастером малюємо зернятка на ягодах.
Слайд № 33

Крок 3. Жовтим фломастером малюємо зернятка на ягодах.

Крок 4. За допомогою тонкого чорного фломастера або маркера малюємо на тарілці візерунки гілочок.
Слайд № 34

Крок 4. За допомогою тонкого чорного фломастера або маркера малюємо на тарілці візерунки гілочок.

Крок 5. Ліпимо з пластиліну невеликі червоні і чорні кульки, формуємо з них ягоди і прикріплюємо їх до поверхні тарілки. У нас вийшло два грона ягід.
Слайд № 35

Крок 5. Ліпимо з пластиліну невеликі червоні і чорні кульки, формуємо з них ягоди і прикріплюємо їх до поверхні тарілки. У нас вийшло два грона ягід.

Крок 6. Ліпимо невеликі кульки для декору. Прикріплюємо їх на ободок тарілки.
Слайд № 36

Крок 6. Ліпимо невеликі кульки для декору. Прикріплюємо їх на ободок тарілки.

Мозаїка. Декоративна тарілка. Вироби-аналоги https://www.youtube.com/watch?v=0uPLOXK5r9o
Слайд № 37

Мозаїка. Декоративна тарілка. Вироби-аналоги https://www.youtube.com/watch?v=0uPLOXK5r9o

Дружківське виробництво тарілок https://youtu.be/gNcGiXLPcrc Декоративна тарілка з CD дисків https://www.youtube.com/watch?v=Utlu3hW9HgU
Слайд № 38

Дружківське виробництво тарілок https://youtu.be/gNcGiXLPcrc Декоративна тарілка з CD дисків https://www.youtube.com/watch?v=Utlu3hW9HgU

ДЯКУЮ,ЗА УВАГУ!
Слайд № 39

ДЯКУЮ,ЗА УВАГУ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.