Практичні методи на урокахт рудового навчання

Опис документу:
Практичні методи засновані на практичній діяльності учнів, цими методами формують практичні вміння і навички.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Практичні методи на уроках трудового навчання
Слайд № 1

Практичні методи на уроках трудового навчання

Практичні методи засновані на практичній діяльності учнів, цими методами формують практичні вміння і навички. До практичних методів відносять: - вп...
Слайд № 2

Практичні методи засновані на практичній діяльності учнів, цими методами формують практичні вміння і навички. До практичних методів відносять: - вправи; - лабораторні роботи; - практичні роботи; - експеримент.  

(Тренувальні вправи) Сутність цього методу полягає в тому, що учні виробляють багаторазові дії, тобто тренуються в застосуванні засвоєного матеріал...
Слайд № 3

(Тренувальні вправи) Сутність цього методу полягає в тому, що учні виробляють багаторазові дії, тобто тренуються в застосуванні засвоєного матеріалу на практиці і таким шляхом поглиблюють свої знання, виробляють відповідні вміння та навички, а також розвивають своє мислення і творчі здібності.

Цей метод доцільно використовувати під час вивчення варіативного модуля “Мистецтво декупажу” Декупаж – це спосіб оздоблення виробу методом аплікаці...
Слайд № 4

Цей метод доцільно використовувати під час вивчення варіативного модуля “Мистецтво декупажу” Декупаж – це спосіб оздоблення виробу методом аплікації з використанням паперових серветок. Тренувальні вправи під час виконання роботи сприяють формуванню вмінь та навичок, розвивають творче уявлення.

  Організація лабораторних робіт по застосуванню знань на практиці включає в себе такі прийоми: а) постановка мети лабораторної роботи, б) визначен...
Слайд № 5

  Організація лабораторних робіт по застосуванню знань на практиці включає в себе такі прийоми: а) постановка мети лабораторної роботи, б) визначення порядку та ходу її виконання, в) підведення підсумків роботи.

Лабораторна робота проводиться під час вивчення теми з матеріалознавства “Лицьовий та виворітний бік у тканини, та його визначення” Під час лаборат...
Слайд № 6

Лабораторна робота проводиться під час вивчення теми з матеріалознавства “Лицьовий та виворітний бік у тканини, та його визначення” Під час лабораторної роботи учні усвідомлюють, що лицьовий бік має яскраву та гладку поверхню, вузлики та ворсинки знаходяться на виворітному боці.

Сутність полягає в застосуванні отриманих знань під час вирішення практичних завдань. Такі заняття формують у учнів вміння організовувати власну на...
Слайд № 7

Сутність полягає в застосуванні отриманих знань під час вирішення практичних завдань. Такі заняття формують у учнів вміння організовувати власну навчально-пізнавальну діяльність, і набути практичних умінь та навичок, застосовувати отримані знання на практиці.

Предмет “трудове навчання” має практичну направленість, тому проведення практичної роботи - невід'ємна частина уроку. Так, вчитель може запропонува...
Слайд № 8

Предмет “трудове навчання” має практичну направленість, тому проведення практичної роботи - невід'ємна частина уроку. Так, вчитель може запропонувати учням створити мині-проект “Модель одягу з використанням біоформ”. Біоформи – це використання форм живої природи у побутових предметах, одязі та архітектурі. Сукня має форму тюльпана Штани нагадують форму бананів Сукня має ознаки морської хвилі

Це дослідницька діяльність, метою якої є вивчення причинно-наслідкових зв'язків, це метод дослідження, спостереження під час якого учень аналізує, ...
Слайд № 9

Це дослідницька діяльність, метою якої є вивчення причинно-наслідкових зв'язків, це метод дослідження, спостереження під час якого учень аналізує, узагальнює та робить висновки про проведену роботу.

Експеримент можна провести під час вивчення теми “Страви з яєць. Визначення їх якості” Завдання: Налити в склянку води, додати чайну ложку солі та ...
Слайд № 10

Експеримент можна провести під час вивчення теми “Страви з яєць. Визначення їх якості” Завдання: Налити в склянку води, додати чайну ложку солі та помістить туди сире яйце. Визначте якість. Висновок: свіже опуститься на дно і буде лежати рівно, якщо стало вертикально – вже минула половина терміну зберігання, а якщо спливло – воно тухле.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!