Портфоліо учня початкових класів"Сходинки зростання"

Опис документу:
... Портфоліо — це спосіб фіксування, накопичення, оцінки і самооцінки особистих досягнень за певний проміжок часу. Мета портфоліо: накопичення досягнень, відслідковування професійного прогресу, представлення діяльності і професійного розвитку за окремий проміжок часу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Шановні батьки та вчителі!

В житті Вашої дитини відбувається важлива подія – це нова сходинка життєвого шляху підростаючої людини, і від того, як вона буде пройдена, залежить успішність майбутнього навчання.

Важливою умовою готовності дитини до школи є реальна мотивація до навчання, оцінка власних можливостей, самого себе.

Портфоліо – це збірка досягнень школяра за період навчання в початковій школі, яка має показати динаміку розвитку дитини, її успіхи та досягнення, її індивідуальність.

Добрими порадниками і помічниками для дитини повинні стати саме Ви – дорослі.

    • Вам знадобиться папка з файлами, в які ви маєте вкладати документи, письмові роботи, малюнки, копії дипломів вашої дитини.

    • Для систематизації допоможіть дитині виділити розділи із розрізаних сторінок цієї книги.

За роки навчання дитини у початковій школі ви допоможете їй відчути задоволення від власних успіхів, впевненість у подоланні труднощів, найкраще представити себе перед учителями 5-го класу, долаючи проблеми наступності між початковою і середньою школою.

Бажаємо всім успіхів і творчої наснаги!

Любий друже!

Перед тобою перша сторінка твого портфоліо – доброго помічника, який чотири роки буде зберігати всі твої досягнення, творчі проекти, власні думки.

Поділись із ним усім найкращим, що є у тобі.

Бажаю тобі разом із портфоліо досягти найкращих результатів на всіх сходинках твого життя.

Щасливої дороги до Країни знань!

Твоя перша вчителька

Чорна Алла Семенівна

  1. Для успішного навчання|навчання| мені не вистачає

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Мої освітні плани на поточний навчальний рік ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дата_________________________________________________________

  2. Прізвище_____________________________________________________

  3. Найзначніші події мого життя, що визначають моє майбутнє

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Мені подобається займатися (я захоплююся)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. В майбутньому (через 5–10 років) я хотів би добитися

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Мені цікаві предмети

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. У мене є наступні|такі| здібності і особові якості, знання і уміння, аби|щоб| добитися високих результатів по предметах, що цікавлять мене

Чого хочу добитися?

Що збираюся для цього зробити?

Результат

До кінця року

У 1-ої чверті

У 2-ої чверті

У 3-ої чверті

У 4-ої чверті

  1. Підсумки минулого навчального року

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Із|із| запланованого мені вдалося виконати

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Невиконаним виявилося

_____________________________________________________________,тому що|бо|

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. В результаті|внаслідок| вивчення предметів

________________________________________________________________

для мене стало важливим|поважним|

________________________________________________________________________________________________________________________________

5. У цьому навчальному році для мене найзначнішим і таким, що запам'ятовується було

________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Мої уявлення про себе за минулий рік змінилися

________________________________________________________________________________________________________________________________

Примітка|тлумачення|. Листи самоаналізу заповнюються на початку вересня і кінці травня в класі самостійно (для учнів 1-2 класів – за допомогою вчителя|учителя|) або удома|вдома|.

Аркуш|лист| самооцінки

Дата:

Ім'я:

  1. Мені подобається моя робота?

  1. Я можу працювати краще?

  1. Я використовував різні ідеї?

  1. Я потребував допомоги?

  1. Я ще що-небудь можу зробити по цій темі?

  1. Я покажу іншим цю роботу і розповім|розказуватиму| про неї?

Учні 1-2 класів відповідають за допомогою малюнків

ТАК ІНОДІ НІ

Галузь «СПІЛКУВАННЯ»

  1. Я можу сприймати і відбирати необхідну інформацію.

  2. Я можу аргументувати власну думку.

  3. Я можу виступити з промовою в групі.

  4. Я можу давати зрозумілі інструкції.

  5. Я можу спілкуватися іншою мовою.

  6. Я можу співпрацювати з іншими в групі.

  7. Я можу навчити інших того, що знаю сам.

  8. Я можу прийняти участь у дискусії.

Галузь «СОЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ»

  1. Я знаю свої права і обовязки як громадянина.

  2. Я маю уявлення про свою майбутню професію.

  3. Я розумію відносини між людиною та природою

  4. Я вже зробив деякі заходи з метою збереження природи.

  5. Я можу оцінити свої риси характеру і риси інших.

Галузь «ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ»

  1. Я можу використовувати різне обладнання акуратно і безпечно.

  2. Я можу провести прості експерименти.

  3. Я можу оцінити свої уміння: які розвинені добре, а над якими треба ще працювати.

  4. Я можу записувати інформацію різними способами.

  5. Я можу знайти доступ до компютера і підключити його.

  6. Я можу зберігати інформацію у компютері.

  7. Я можу сканувати інформацію.

  8. Я можу знайти інформацію в Інтернеті.

  9. Я можу передати повідомлення за електронною поштою.

  10. Я можу роздрукувати інформацію на принтері.

  11. Я можу користуватися будь-якими словниками.

Галузь «АКТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК»

  1. Я можу приймати участь у спортивних змаганнях.

  2. Я знаю про всі місця відпочинку в нашому місті.

  3. Я вмію танцювати.

  4. Я граю на музичному інструменті.

  5. Я можу орієнтуватися на місцевості в туристичному поході.

  6. Я знаю заходи безпеки на відпочинку.

  7. Я можу стати екскурсоводом у моєму місті.

  8. Я можу прийняти участь в організації концерту.

  9. Я можу підготувати свою роботу для виставки.

  10. Я можу написати статтю до шкільної газети.

Вибрати з 18 думок лише три найважливіших, які мають для тебе найбільше значення.

  1. Я розумію, що учень повинен| добре вчитися.

  2. Я прагну завжди виконувати вимоги вчителя|учителя|.

  3. Я розумію свою відповідальність за навчання|вчення| перед батьками.

  4. Я хочу закінчити школу і вчитися далі.

  5. Я хочу мати хорошу|добру| роботу.

  6. Я хочу отримувати|одержувати| хороші|добрі| та відмінні оцінки.

  7. Я хочу діставати схвалення батьків і вчителів|учителів|.

  8. Я хочу, аби|щоб| всі про мене думали добре.

  9. Я хочу бути кращим учнем нашого класу.

  10. Я хочу відповідати на уроках краще за всіх.

  11. Я хочу, аби|щоб| вчителька мене хвалила за мою поведінку|.

  12. Я хочу, аби|щоб| мене не лаяли за поведінку в школі мої однокласники.

  13. Я не хочу отримувати|одержувати| погані оцінки.

  14. Я не хочу, аби|щоб| мене карали за навчання вдома|доми|.

  15. Мені подобається вчитися.

  16. Мені подобається робити|чинити| домашні|хатні| завдання|задавання|.

  17. Мені подобається міркувати на уроці.

  18. Мені подобається вирішувати|рішати| важкі|скрутні| завдання|задачі|.

Думки

1 - 3 - мотиви боргу|обов'язку|

4 - 6 - мотиви удосконалення.|

7 - 9 - мотиви благополуччя.

10 - 11 - мотиви престижності.

12 - 14- мотиви уникнення.

15- 16 - мотивація змістом|змістом|.

17- 18 - мотиви пізнання

Поставте, розпитавши дитину|дитину|, відповідний бал поряд з|поряд із| позицією, з|із| якою вона згодна: 3 - так|та|, 2 - частково, 1 - ні.

1. Чи часто ти пропускаєш заняття внаслідок хвороби, і з яких причин:

а) через простудні захворювання -

б) через відсутність загартування|гартування| -

в) з інших причин -

2. Чи робиш|чиниш| вранці|уранці| фізичну зарядку? -

3. Чи регулярно відвідуєш уроки фізкультури?-

4. Займаєшся на уроці фізкультури:

а) з|із| повною|цілковитою| віддачею -

б) без| бажання -

в) аби не лаяли -

5. Чи займаєшся ти спортом тривало:

а) у шкільній секції -

б) у спортивній школі -

6. Оціни|оцінюй| міру|ступінь| втоми на уроках сьогодні:

а) на математиці -

б) на фізкультурі -

|

  1. Чи були сьогодні фізичні паузи на ваших уроках? –

ПPubRRectCalloutPubRRectCalloutобажання від друзів

_______________

Побажання і поради

дорослих

PubRRectCallout

PubRRectCallout

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Практичні поради

Наповнення розділів може бути наступним|слідуючим|:

  • ТИТУЛЬНИЙ АРКУШ.

  • РОЗДІЛ «ВІЗИТКА»

Тут можна помістити будь-яку інформацію, яка цікава і важлива для дитини.

  • РОЗДІЛ «СХОДИНКИ ЗРОСТАННЯ»

  • У цьому розділі заголовки листів присвячені|посвячені| конкретному шкільному предмету. Учень наповнює цей роздал вдало написаними контрольними роботами, цікавими проектами, відгуками|відкликаннями| про прочитані книги, графіками зростання|зросту| швидкості читання, творчими роботами. А почати розділ треба першими найкращими роботами з письма і математики з палочками, хвильками, елементами літер і цифр.

  • РОЗДІЛ "МОЯ ТВОРЧІСТЬ". У цей розділ дитина|дитина| розміщує свої творчі роботи: малюнки, казки, вірші. Якщо виконана об'ємна робота (виріб), потрібно помістити її фотографію. Батькам необхідно надати повну|цілковиту| свободу дитині|дитині| при наповненні цього розділу! Якщо робота брала участь у виставці або брала участь у конкурсі, також необхідно надати інформацію про цей захід: назва, коли, де і ким|КТО| проводилося. Добре доповнити це повідомлення|сполучення| фотографією. Якщо подія освітлювалася в ЗМІ або Інтернеті - треба знайти цю інформацію. Якщо проводилася інтернет-порталом, зробити роздрук|роздруківку| тематичної сторіночки.

  • РОЗДІЛ "МОЇ ДОСЯГНЕННЯ" . Тут розміщуються грамоти, сертифікати, дипломи, подячні листи, а також підсумкові атестаційні відомості. Причому в початковій школі не слід розділяти за важливістю успіхи в навчанні (похвальний аркуш|лист|) і успіхи, наприклад, в спорті (диплом). Краще вибрати у порядку значущості для дитини|дитини| або, наприклад, в хронологічному порядку|ладі|. Велику роль у цій номінації має відігравати робота в класі під керівництвом учителя. Адже діти можуть отримувати винагороди навіть за незвичні конкурси та номінації: «Риторик», «Апетит», «Фабрика зірок», «Каліграф Каліграфович», «ОчУмілі ручки», «Правильна постава», «Посмішка друзям», «Читайлик», «Пунктуальність», «Трансляція знань» та інші.

  • РОЗДІЛ «ВІДГУКИ І ПОБАЖАННЯ» До портфоліо| учня початкової школи цей розділ включають не часто. А шкода|жаль|! Ніщо так не підвищує самооцінку дитини|дитини|, як позитивна оцінка педагогом його старань. На жаль, щоденники школярів «радують»|ряблять| або зауваженнями типа|типу| "Не готовий до уроку!", або похвалою|типу|, що не відображає суті|відбиває| - "Молодець!". А що, коли замість того ж "Молодець!" дати невеликий відгук|відкликання| у портфоліо? Наприклад: "Узяв активну участь у підготовці до позакласного заходу "Ціна Перемоги". Вивчив і прекрасно розповів вірш. Самостійно підготував стінгазету, при цьому залучив до оформлення своїх товаришів." Вважаємо важливим додати аркуш відгуків, а також бланк, де вчителі можуть висловити свої рекомендації і побажання, наприклад, за підсумками навчального року. Можна включити відгуки батьків, однокласників..

  • «ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ» - це остання крапка у формуванні портфоліо, коли випускник початкової школи залишає свої думки про шкільне життя, враження від своїх успіхів, аналізує недоліки та окреслює плани на майбутнє. Саме цей розділ має стати підсумком, відкрити дверцята до внутрішнього світу дитини як близьким людям так і новому класному керівникові у 5 класі. Хіба це не найкращій крок щодо подолання проблем наступності між початковою і середньою школою!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн