ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
ЗМІСТ
І. Загальні положення.
ІІ. Структура ВСЗЯО.
ІІІ. Політика та процедури ВСЗЯО.
ІУ. Система та механізми забезпечення академічної доброчесності.
У. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти в Олександрівському НВК «ЗОШ І – ІІІ ст.. –ДНЗ» Олександрівської сільської ради Тарутинського району Одеської області.
5.1.Вимога 1.Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень .
5.2. Вимога 2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.
5.3.Вимога3. Спрямованість системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання .
VІ. Критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників.
6.1. Вимога 1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
6.2.Вимога 2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.
6.3.Вимога 3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
6.4.Вимога 4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.
VIІ. Критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти.
7.1.Вимога 1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань.
7.2.Вимога 2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм.
7.3.Вимога 3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників.
7.4.Вимога 4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодія закладу освіти з місцевою громадою.
7.5.Вимога 5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.
VIIІ. Наявність необхідних ресурсів для організації освітнього процесу.
ІХ. Запобігання та протидія булінгу (цькуванню).
X. Забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти.
XІ. Інклюзивне освітнє середовище, універсальний дизайн та розумне пристосування.
XIІ. Механізми реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освіти