Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

«Подорож у країну геометричних фігур» (за методикою В.Воскобовича) середня група

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Математика

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

24.01.2022

81

0

0

Опис документу:

«Подорож у країну геометричних фігур»

(за методикою В.Воскобовича)

середня група

Мета : практичне розрізнення геометричних фігур (квадрат, трикутник, круг, прямокутник) із словесним поясненням. Складати із них предметні форми.

  • -Лічба предметів у межах п'яти у прямому і зворотньому порядку

  • -Розвивати основні процеси пам'яті , уваги, мислення, уяви, творче вміння і самостійність, вміння орієнтуватися в просторі, дрібну моторику рук.

  • -Виховувати активність на занятті, організованість.

Хід заняття:

- Діти давайте привітаємося з нашими гостями

«До нас гості завітали,

Ми їх гарно привітали:

Дзень - дзень – дзет

Каже щиро : «Добрий день»

Наша група радо Вас вітає

І в подорож цікаву разом з вами вирушає.»

(Спів птахів – музика)

Ігровий момент:

На підлозі стоїть сундук, в сундуку знаходяться кулі, які приніс їжачок.

Діти знаходять сундук

-Діти подивіться,що це? Хто їх залишив. якої форми? Якого кольлоу? На яку геометричну фігуру схожі?

- Спробуємо, які вони на дотик,на що схожі?

- Хто вміє згортатися клубочок? (котик, їжачок)

Вихователь: Давайте пограємось з м’ячиком трішки. Покладемо на долоньку і уявимо що у нас в руках..

«Жив їжачок у лісі. Вранці прокинувся і виглянув зі своєї нірки. А на небі сяє сонечко. Котиться по прямій доріжці, закотився на круглу галявину. А на тій галявині було так гарно. зрадів їжачок і почав стрибати. Набігли темні хмарки і закрапав дощ. Заховався їжачок під грибок. Закінчився дощ і з|’явилося ще більше грибочків у траві. Дуже зрадів їжачок і захотів мамі зробити сюрприз – назбирати грибочків. Натикаємо на голочки. Ось стільки багато грибочків назбирав він мамі. Давайте зберемо їх у кошик.»

А ще їжачок приніс вам цифри. Діти рахують до п’яти і зворотньому напрямку назад.

Про кожну цифру розповідають вірш:

1

Одиничка – цифра рівна

І до стовпчика подібна.

Всі рахунки, всі таблички

Починають з одинички.

2

Подивіться – ось і два,

Цифра дуже чепурна.

Шийку «гусачком» згинає,

Хвостик хвилькою здіймає.

3

Раз гачок і два гачок,

А між ними - язичок.

Цифра нас зачарувала.

Трійка, ми тебе впізнали.

4

Познайомтесь – це чотири,

З нею в дружбі усі звірі,

Бо чотири лапки мають,

Вправно ними чеберяють.

5

Ось п’ятірка жартівлива,

Діток всіх розвеселила.

Як на хвостик повернеться,

В цифру два враз обернеться.

Робота за столами:

1.Завдання з картками, викласти відповідну цифру скільки предметів на мальовано.

2. Розгляд геометричних фігур. Опис.

3. Д/гра «Знайди схоже»

4. По фантазуй з багатьох геометричних фігур зробити одну.

5. Діти розповідають, що вони зробили.

Фізкультхвилинка:

Ось до лісу ми дійшли,

Потім ми лісочком йшли

І грибочок там знайшли.

Нагнулися, підняли,

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Пташеня знайшли.

Нахилилися, підняли,

В гніздечко поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Малинку знайшли.

Дотягнулися, зірвали

У кошик поклали

І рушили далі.

Вихователь: Яку ми ще забули назвати геометричну фігуру (квадрат).

Діти - це квадрат – трансформер, який може перетворюватись в інші геометричні фігури і різні предмети. А допоможуть нам у цьому пальчики і очі. Краще робити вказівним пальчиком правої руки. Погуляє указівний пальчик зліва – направо, зверху – вниз, справа на ліво, знизу – вгору і повернеться тим самим шляхом назад. Зігнемо посередині і вийшов прямокутник. У квадрата є діагоналі, які йдуть від куточка до куточка, зігнемо і вийде трикутник.

Розповідь казки «Їжачок» з використанням 2-колірного квадрата Воскобовича.

«В зеленому лісі стояла хатинка. А в тій хатинці жив їжачок, був ось такий. Визирнув він і побачив сонечко, літають птахи. Зігнемо по діагоналі і загнемо крильця. У лисички був день народження, потрібно щось подарувати. А вона ще та ласунка. Вирішив приготувати цукерки. Допоможемо, щоб цукерок було багато.

Потім їжачок написав вітальну листівку і поклав її у конверт. Заклеїв конверт.

Лисичка жила на другому березі річки і і потрібно було перепливти човником. Плив їжачок а хвилі підкидали його вгору – вниз, вгору – вниз. Лисичка дуже зраділа гостеві і дякувала за смачні подарунки. День швидко пролетів і настав вечір. На небі з’явились зірочки. Складемо по діагоналі, візьмемо по центру пальчиками і згорнемо з двох сторін. Їжачок наш щось притих, може він заснув. Це наші зірочки навіяли йому чудові,кольорові сни. Що йому сниться червоного, жовтого та зеленого кольору. Віднесемо нашого їжачка до нірки і тихенько повернемося до дому.»

Розповідь дітей, які сни наснилися їжачкові.

Їжачок пригощає дітей цукерками.

Відображення змісту документа тимчасово вимкнено. Ми проводимо технічні роботи. Орієнтовний час виконання робіт, до 06:00 25.05.2022

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.