План виховного заходу "Свято осені і квітів"

Опис документу:
Мета заходу:розширювати знання дітей про пори року, їх особливості, прикмети. Познайомити з етимологією назв місяців. Прищеплювати учням любов до рідного краю, здатність відчувати красу і гармонію навколишнього світу, повагу до народної мудрості. Розвивати логічне мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Свято осені і квітів

1-й ведучий: Немає жодної людини в світі, яка б не любила свій рідний край. І нехай там на дворі весна чи літо, зима чи осінь - рідна земля завжди прекрасна, приваблива, чаруюча.

2-й ведучий: 3а вікнами зараз осінь. По різному ми називаємо її: холодною, золотою, щедрою, розкішною, дощовою. Але як би там не було, осінь це прекрасна пора року. Це час збирання врожаю, підбиття підсумків польових робіт, це підготовка до довгої і холодної зими.

1-й ведучий: За старою народною традицією ми влаштовуємо сьогодні і свято на честь осені, свято на честь нашої плодовитої і багатої землі, свято на честь трударя. Свято квітів! Свято осені! Свято! Всі на свято! Всі до нас!

-й ведучий:   Сьогодні у нас свято наших барвистих друзів — квітів. На хвилину замисліться: що вам відомо про окремих представників квітчаного братства рідної природи, про квіти наших лук, лісів, полів, клумб? Ми допоможемо вам краще пізнати їх, щоб викликати ще більшу шану, любов до квітів, сприяти бережливому ставленню до рослин, рідної природи.

1-й ведучий:    Людина починається з любові. А любов виростає з дитинства.

2 -й ведучий:  Виростає з лагідного дотику маминих рук і ласкавого маминою слова, з тихої колискової і веселки в небі, з квітки і вишні або яблуні під вікном, бо в квітці і в дереві так багато добра до людини, що раз торкнувшись до дитячої душі, воно впродовж цілого життя зоріє, як неопалима купина.

1 -й ведучий: Слухаймо душу природи, як душу людини, пізнаваймо її загадкове життя, любімо і бережімо, тільки тоді збережемо світ.

2-й ведучий:    Ми бачимо в рослині беззахисне, покірне створіння. І часто забуваємо, що природа подарувала її людині навіки, і як боляче, коли зелену рослинку трощать, кидають під ноги, топчуть. На мою думку то безглуздо вбивають живих істот. Ми ж повинні берегти їх як своє життя, очі, руки , а витрачати ощадливо як власнене здоров'я.

1 -й ведучий:   Квіти — уособлення дивної неперевершеної майстерності природи. Приємні пахощі, принадність фарб, витончена форма квітки все це дуже позитивно діє на наші емоції.

2 -й ведучий: Квіти — наші друзі, чудові супутники вдома, на вулиці, скрізь. Вони супроводжують нас протягом усього життя зустрічають при народженні, прикрашають юність, радують на іменинах, при одруженні.

1 -й ведучий: У кожного народу, як і в кожної людини, були і тепер є свої найулюбленіші квіти. Український народ також має улюблені квіти й оспівує їх у своїх піснях, віршах, поетичних легендах, танцях.

2 -й ведучий:  Квіткою ніжності, радості й любові називають білосніжну конвалію, пахощі якої розливаються далеко. Легенда розповідає, що виникла конвалія від ніжного щасливого сміху лісової красуні, коли вона вперше відчула радість кохання. Леся Українка присвятила їй кілька своїх творів, а Тарас Григорович Шевченко - у далекому вигнанні, серед палючих пісків Мангишлака, часто з любов'ю писав про конвалію .

-й ведучий:   Ми працю любимо, що в творчість перейшла. І музику палку, що ніжно серце тисне. У щастя людського два рівних є крила: Троянди й виноград красиве і корисне

2 -й ведучий: Наше свято ми проведемо у вигляді різних конкурсів та загадок, тому нам необхідно обрати журі. Запрошуємо головою журі директора школи….

Конкурс І „ОСІННІ МІСЯЦІ”

-й ведучий:  Оскільки наше свято- це свято осені, то давайте проведемо перший конкурс, який називається „ОСІННІ МІСЯЦІ”

2 -й ведучий: Назва першого місяця пов’язана з вересом - росли­ною дуже поширеною на Поліссі. Верес, як і липові гаї, дуже цінний медонос. У середині вересня відлітають у вирій птахи. Колись люди, побачивши в небі ключ журавлів, примовляли: “З чужої сторононьки вертайтесь додомоньки”. При цьому годилося загорнути в хустинку грудочку землі і тримати її до весни. Помітивши перший журавлиний ключ, що повертався з вирію, ту гру­дочку одразу ж закопували у полі чи городі. Це робили для того, щоб весна була щедрою

-й ведучий:  Українська назва другого осіннього місяця не потребує будь-яких пояснень. Довколишні гаї вже зодяглися в яскравий привабливий колір з усіма його відтінками. Назва “жовтень” відома ще з давніх часів. В Україні були й інші назви: грязень, хмурень, листопадник, зазимник. Однак найточнішою можна вважати народну назву - весільник. Бо починаючи від Покрови, тобто 14 жовтня, вже дозволялося справляти весілля. У народі так і казали: жовтень - на весілля багатий…

2 -й ведучий: Назва останнього місяця теж не потребує особливих роз’яcнень. У цю пору з дерев опадає останнє листя, ліс стає незатишним, непривітним. Досить цікавими є давні назви листопада - напівзимник, ворота зими, грудкотрус, падолист.

-й ведучий:  А тепер пропонуємо вам згадати прислів’я, загадки вірші про осінні місяці…

Учні розказують прислів’я, загадки вірші про осінні місяці…(журі оцінює)

Конкурс ІІ „ДАРИ ОСЕНІ”

2 -й ведучий: А тепер пропонуємо вашій увазі загадки про овочі та фрукти. Отже приступаємо до наступного конкурсу „ ДАРИ ОСЕНІ ”

-й ведучий:   1. Стоїть пані, чепуриться,
Бо вдягла сорочок триста.
(Капуста).

2. Товстий Гнат –
При землі, не впізнать,
А як вирвеш, борщик звариш,
Тоді й похвалиш.
(Буряк).

3. А що то за коні стоять на припоні,
Довгасті, голчасті, зеленої масті.
Нічого не возять, лише солі просять.
(Огірки).

4. Без рук, без ніг, а виліз на пліт.
(Гарбуз).

5. Сидить Марушка в семи кожушках,
Хто її роздягає, той сльози проливає.
(Цибуля).

2 -й ведучий:  З мене листя обдирають,
Мене квасять, в борщ кидають,
Пироги зі мной печуть
І в салат мене січуть!
(Капуста)

В діжці ми їх засолили,
А тоді всю зиму їли.
Солоненькі та хрумкі
У пупирцях
(Огірки)




Багато ягід на гілках,
Їх взимку любить кожний птах.
Не з’їсть ту ягідку людина,
Гірка й несмачна _ _ _ _ _ _ _ _.
(Горобина)

Він овальну форму має,
На городі виростає.
Ґадзині його консервують,
І рагу смачне готують.
Цей фіалковий пан –
Тонкошкурий _ _ _ _ _ _ _ _.
(Баклажан)
Борщ із нього варить ненька,
В нього шкурочка тоненька,
Солодкуватий він на смак,
Фіолетовий _ _ _ _ _.
(Буряк)

Помаранчева і гарна,
У землі сиджу не марно:
Соковита, солоденька,
Вже я стала чималенька.
Собою пригощу дитину.
Хай корисну з’їсть _ _ _ _ _ _ _ _.
(Морквину)

Ця широколистна пані
На землі і на паркані.
У стручки, як у торби
Заховала всі скарби.
(Квасоля)

У землі вона зростає
І брунатний колір має.
Її смажуть і печуть,
Її варять і товчуть.
Овоч цей всі люблять дуже,
Як же він зоветься, друже?
(Картопля)

В сукні зеленій стоїть на городі,
Дуже дивуються всі її вроді.
Коси довгі, зуби білі,
Хто ж це є в самому ділі?
(Кукурудза)

До мене з повагою ставляться всі,
Хоч в лісі стою на одній я нозі.
Як тільки до лісу грибник завітає –
То зразу поклоном мене привітає.
(Гриб)

На смак чудова, жовта, медова,
Їсть її малий Павлуша.
Здогадались, що це? _ _ _ _ _.
(Груша)

Той, хто їсть його, той знає –
Всіх мікробів він вбиває.
Овоч цей корисний дуже,
Та від нього сльоз калюжа.
(Цибуля)

Червона кожушинка,
всередині вітамінка.
(Шипшина)

Що за грона висять
І на сонечку блищать?
Вони прикрашають сад.
Це солодкий... (виноград)

Парубійко я вродливий,
Дуже гарний, не шкодливий,
І росту собі на волі —
На городі і у полі,
Квіт до сонця повертаю,
За те й назву собі маю.
(Соняшник)

Конкурс ІІІ «КВІТКОВИЙ ВЕРНІСАЖ»

-й ведучий: І на останок ми пропонуємо журі оцінити ваші таланти… Приступаємо до конкурсу « КВІТКОВИЙ ВЕРНІСАЖ» який буде полягати у презентації ваших композицій та їх захисті…

………………………………………………………………………………………………………………….

2-й ведучий: Слово надаємо голові журі для оцінки діяльності учасників нашого свята…

(журі оцінює роботу )

-й ведучий: На цьому наше свято закінчене. Дякуємо всім за участь і увагу!!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн