+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

План роботи Школи молодого вчителя на 2019-2020 навчальний рік

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План роботи

Школи молодого вчителя

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

на 2019-2020 навчальний рік

Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Засідання 1, вересень 2019

  1. Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на 2019-2020 н.р.

  2. Бесіда «Особливості третього етапу стажування у процесі професійного становлення молодого вчителя».

  3. Лекція «Основні принципи особистісно орієнтованого навчання та їх впровадження у практику роботи молодих спеціалістів».

  4. Самоаналіз уроку як засіб підвищення його ефективності.

  5. Практичне опрацювання:

  • нормативно-правових документів про освіту,

  • вимог до ведення шкільної документації,

  • методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2019-2020 н.р.(математика, інформатика, музичне мистецтво).

Засідання 2, листопад 2019

  1. Що таке «інтеракція » і навіщо вона потрібна у навчанні.

  2. Інтерактивне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

  3. Психолого-педагогічний тренінг «Адаптація молодих спеціалістів до педагогічної діяльності».

  4. Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого спеціаліста до саморозвитку. Заповнення діагностичних карток.

Аналіз результатів.

  1. Взаємовідвідування уроків вчителями-наставниками та стажистами.

Засідання 3, січень 2020

  1. Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності вчителя:

  • Що таке майстерність у педагогіці.

  • Умови розвитку творчості вчителя.

  • Знайомство з творчою лабораторією вчителя-наставника.

  1. Дидактичні вимоги до сучасного уроку.

  2. Комп’ютерно орієнтовані технології у навчально-виховній діяльності освітнього закладу.

  3. Психолого-педагогічний тренінг «Адаптація молодих спеціалістів до педагогічної діяльності». ІІ заняття.

  4. Огляд новинок науково-методичної літератури.

Засідання 4, квітень 2020

  1. Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації та проведення державної підсумкової атестації учнів 9-го класу, семестрового, річного та підсумкового оцінювання, рівня навчальних досягнень учнів 5-9 класів, проведення навчальної практики.

  2. Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів.

  3. Дитяча обдарованість, її види, соціально-психологічні передумови та основні методи виявлення.

Засідання 5, травень 2020

  1. Круглий стіл «Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя».

  2. Звіти молодих спеціалістів про роль школи молодого вчителя в їхньому професійному зростанні.

Опис документу:
Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти