! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

План роботи Школи молодого вчителя на 2019-2020 навчальний рік

Опис документу:
Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План роботи

Школи молодого вчителя

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

на 2019-2020 навчальний рік

Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Засідання 1, вересень 2019

  1. Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на 2019-2020 н.р.

  2. Бесіда «Особливості третього етапу стажування у процесі професійного становлення молодого вчителя».

  3. Лекція «Основні принципи особистісно орієнтованого навчання та їх впровадження у практику роботи молодих спеціалістів».

  4. Самоаналіз уроку як засіб підвищення його ефективності.

  5. Практичне опрацювання:

  • нормативно-правових документів про освіту,

  • вимог до ведення шкільної документації,

  • методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2019-2020 н.р.(математика, інформатика, музичне мистецтво).

Засідання 2, листопад 2019

  1. Що таке «інтеракція » і навіщо вона потрібна у навчанні.

  2. Інтерактивне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

  3. Психолого-педагогічний тренінг «Адаптація молодих спеціалістів до педагогічної діяльності».

  4. Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого спеціаліста до саморозвитку. Заповнення діагностичних карток.

Аналіз результатів.

  1. Взаємовідвідування уроків вчителями-наставниками та стажистами.

Засідання 3, січень 2020

  1. Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності вчителя:

  • Що таке майстерність у педагогіці.

  • Умови розвитку творчості вчителя.

  • Знайомство з творчою лабораторією вчителя-наставника.

  1. Дидактичні вимоги до сучасного уроку.

  2. Комп’ютерно орієнтовані технології у навчально-виховній діяльності освітнього закладу.

  3. Психолого-педагогічний тренінг «Адаптація молодих спеціалістів до педагогічної діяльності». ІІ заняття.

  4. Огляд новинок науково-методичної літератури.

Засідання 4, квітень 2020

  1. Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації та проведення державної підсумкової атестації учнів 9-го класу, семестрового, річного та підсумкового оцінювання, рівня навчальних досягнень учнів 5-9 класів, проведення навчальної практики.

  2. Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів.

  3. Дитяча обдарованість, її види, соціально-психологічні передумови та основні методи виявлення.

Засідання 5, травень 2020

  1. Круглий стіл «Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя».

  2. Звіти молодих спеціалістів про роль школи молодого вчителя в їхньому професійному зростанні.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись