Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

План роботи "Самоосвіта педагога-організатора"

Виховна робота

Для кого: Дорослі

22.01.2021

509

46

0

Опис документу:
Серед документів, які повинен мати педагог-організатор, є план самоосвіти. Він не має визначених рамок, кожен складає його за власними професійними потребами. Я не стала заглиблюватися у високі матерії , а написала в ньому реальні до виконання пункти. Лариса Міхєєва, педагог-організатор Буринської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3
Перегляд
матеріалу
Отримати код

БУРИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 3

БУРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПЛАН

САМООСВІТИ

2020 – 2021 навчальний рік

педагог-організатор

Міхєєва Лариса Іллівна

БУРИНЬ - 2020

Завдання

Термін

1

Передплатити фахове періодичне видання - журнал «Виховна робота в школі» .

Вересень

2

Скласти картотеку матеріалів за журналом «Виховна робота в школі» .

Січень

3

Відвідувати шкільну , районну бібліотеки з питань забезпечення методичними матеріалами.

За потребою

4

Зміцнювати матеріальну базу піонерської кімнати :

- зробити ремонт;

- подбати про естетичне оформлення робочого місця;

- переоформити наявні стенди.

Серпень

Вересень

До 1.ХІ.

5

Дбати про підвищення професійного рівня :

Відвідувати районні семінари педагогів - організаторів.

Обмінюватися досвідом роботи з колегами.

Вивчати досвід роботи колег району та області.

За планом

Постійно

Постійно

6

Розробити план роботи учнівського самоврядування класів на навчальний рік.

Серпень

7

Розробити план самоосвіти педагога - організатора згідно методичної проблеми школи.

Вересень

8

Розробити рекомендації щодо удосконалення учнівського самоврядування.

Вересень

9

Накопичувати методичну літературу з питань роботи учнівського самоврядування.

Постійно

10

Опрацювати нормативні документи з питань діяльності учнівського самоврядування .

Постійно

11

Співпрацювати з методичним кабінетом для своєчасного ознайомлення з новими виданнями.

Постійно

12

У між атестаційний період працювати над підвищенням професійного рівня шляхом публікації творчих надбань .

періодичній пресі.

Згідно плану

13

Брати участь у педагогічних радах, нарадах , шкільному методоб’єднанні класних керівників з питань організації виховної роботи для учнів різних вікових категорій.

За графіком


13

Скласти картотеку авторських розробок з питань:

  • Методики роботи з учнями 1-4 класів

  • Методики роботи з учнями 5-8 класів

  • Виховних заходів для учнів 1-4 класів

  • Виховних заходів для учнів 5-8 класів

  • Виховних заходів для учнів 9-11 класів

  • Загальношкільних заходів

Протягом року

14

Практикувати колективне обговорення проведених справ та масових заходів на засіданнях шкільного активу для детального аналізу їх ефективності та усунення виявлених недоліків.

Протягом року

15

Робити самоаналіз проведених виховних заходів з метою удосконалення форм і методів роботи.

За планом роботи

16

Для покращення стану виховної роботи серед учнів різних вікових категорій практикувати надалі слідуючи форми роботи :

  • Колективна творча справа,

  • Розважально-пізнавальні шоу,

  • Свята з творчими завданнями,

  • Вечори відпочинку.

За планом

виховної

роботи

17

Впроваджувати у систему роботи учнівського самовря-дування слідуючи заохочення :

  • Подяки учням у щоденниках

  • Вручення вимпела класу

  • Вручення грамот

  • Усні подяки на лінійках учням чи класам.

Протягом

навчального

року

Дотримання професійної етики

18

У спілкуванні з колегами, учнями, батьками, громадкістю дотримуватися загальнолюдських норм етики.

Постійно

19

Дбати про відповідність професійних якостей вимогам щодо рівня компетентності, професіоналізму педагога.

Постійно

Підвищення загальнокультурного рівня

20

Дотримуватися загальних норм спілкування

Постійно

21

Дбати про належний рівень культури спілкування , культури мовлення, професійної грамотності у щоденній роботі.

Постійно

22

Визначити педагогічну проблему на поточний навчальний рік.

Вересень

23

Розробити заходи на виконання педагогічної проблеми.

Вересень

24

У між атестаційний період продовжити педагогічну самоосвіту для удосконалення педагогічної майстерності.

Постійно

25

Готуватися до наступної атестації у 2021-2022 навчальному році.

Постійно

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.