! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

План роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів на 2019-2020 навчальний рік

Опис документу:
Мета: 1. Створення умов для формування освіченої творчої особистості громадянина, реалізація його природних задатків і можливостей. 2. Постійне підвищення рівня загальнодидактичної і методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу. 3. Забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання і виховання школярів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проблема методичного об’єднання:

Використання різних форм і методів організації навчальної діяльності учнів початкових класів в умовах особистісно орієнтованого навчання.

Мета:

  1. Створення умов для формування освіченої творчої особистості громадянина, реалізація його природних задатків і можливостей.

  2. Постійне підвищення рівня загальнодидактичної і методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу.

  3. Забезпечення засвоєння і використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання і виховання школярів.

Проблемна тема,

над якою працюють члени методичного об’єднання

ПІБ вчителя

Тема роботи

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Участь членів методичного об’єднання у шкільних та районних

формах методичної роботи

ПІБ вчителя

Шкільні

форми роботи

Районні

форми роботи

1.

Школа передового педагогічного досвіду

Творча група «Педагогічні проекти»

2.

Творча група «Особистісно орієнтоване навчання»

Педагогічна студія

3.

Динамічна група «Педагогічні проекти»

Педагогічна студія

4.

Творча група «Інтерактивні технології навчання»

«Майстер –клас»

5.

Динамічна група «Педагогічні проекти»

Член методоб’єднання вчителів музики

6.

Школа молодого вчителя

Школа молодого організатора

Реалізація програми «Обдарованість»

членами методичного об’єднання

Форма роботи

Термін виконання

Виконавці

1.

Участь учнів у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»

березень

2.

Участь учнів у шкільному та районному турі конкурсу з української мови імені Петра Яцика

листопад

3.

Участь учнів у Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості в номінації декоративно-прикладне мистецтво

грудень

4

Забезпечення впровадження комп’ютерної техніки в навчальний процес

Протягом

року

Кваліфікаційна характеристика

членів методичного об’єднання

вчителів початкових класів

ПІБ вчителя

Рік народження

Стаж роботи

Предмет

Висновки

попередньої

атестації

Рік курсової

перепідготовки

Рік останньої

атестації

Рік наступної

атестації

1

Початкові

класи

2

Початкові

класи

3

Початкові

класи

4

Початкові

класи

5

Музичне мистецтво

6

Англійська мова

Тематика засідань методичного об’єднання

Засідання 1 (вересень 2019)

Обговорення програм, вивчення нормативних документів,

які регламентують роботу початкової школи

  1. Аналіз роботи науково-методичної кафедри вчителів початкових класів за 2018-2019 навчальний рік. (Керівник МО __________)

  2. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2019-2020 навчальний рік. (Керівник МО __________)

  3. Аналіз навчальних програм та підручників на 2019-2020 навчальний рік. (__________)

  4. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання предметів в початкових класах у 2019-2020 навальному році. (__________)

  5. Про стан дидактичного забезпечення навчальних кабінетів з предметів у початкових класах. (Керівник МО __________)

  6. Сучасні наукові підходи до визначення теоретико-методологічних основ особистісно орієнтованої освіти. (__________)

Домашнє завдання: грунтовно опрацювати наказ Міністерства освіти «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи».

Засідання 2 (листопад 2019)

Формування комунікативних умінь в учнів початкових класів

у процесі навчання

  1. Створення ситуації успіху у молодших школярів через комунікативну компетентність. (__________)

  2. Формування комунікативних умінь молодших школярів на уроках української мови. (__________)

  3. Корекційно-комунікативне навчання в контексті особистісно орієнтованої освіти. (Практичний психолог ________)

  4. Тренінгове заняття « Я крокую до майстерності»

(__________)

Домашнє завдання: Підготуватися до дискусії на тему «Основні дидактичні принципи. Опрацювати літературу з питань «Оновлення професійних знань, оволодіння ефективними методами – шлях до підвищення знань учнів».

Засідання 3 (лютий 2020)

Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи

  1. Дискусія на тему «Основні дидактичні принципи». (__________)

  2. Практичне використання інтерактивних методів на уроках в початковій школі. (__________)

  3. Поєднання традиційних і нетрадиційних форм організації навчально-виховного процесу. (__________)

  4. Аналіз моніторингових досліджень якості навчальних досягнень учнів 4-го класу. (Керівник МО __________)

  5. Про стан реалізації проблемної теми вчителів, які атестуються

(__________, __________)

  1. Відкриті уроки: Математика 2 клас вчитель __________

Мета відвідування : використання інтерактивних методів навчання на уроках математики.

Домашнє завдання: Підготувати розробки уроків з використанням інтерактивних методів навчання

Засідання 4 (квітень 2020)

Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися

  1. Застосування інтерактивних методів навчання на уроках читання.

(__________)

  1. Рольова гра «Інтерактивні вправи». (Члени МО)

  2. Індивідуальний підхід до навчання першокласників.

(__________)

  1. Про підготовку до проведення державної підсумкової атестації в 4 класі.

(__________)

  1. Організація виховної роботи в початкових класах.

(__________)

Домашнє завдання: Опрацювати статтю О.Савченко «Етапи опрацювання художніх творів на уроках літературного читання» (Початкова школа .-2019.-№ 9)

Засідання 5 (травень 2020)

Підсумки роботи методичного об’єднання впродовж навчального року

  1. Підсумки роботи методичного об’єднання за 2019-2020навчальний рік.

(Керівник МО __________)

  1. Тестування як об’єктивний метод контролю якості знань учнів.

(__________)

  1. Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік.

(Члени МО)

  1. Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності »

(Практичний психолог __________)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись