План-конспект уроку на тему: "Кодування та декодування інформації."

Опис документу:
Ознайомити учнів із поняттями кодування та декодування інформації, навчити їх кодувати та декодувати за допомогою практичних завдань; розвивати логічне мислення, творчі здібності, пам'ять, увагу; виховувати цікавість до предмета.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 4 клас

Тема: Кодування та декодування інформації.

Мета: ознайомити учнів із поняттями кодування та декодування інформації, навчити їх кодувати та декодувати за допомогою практичних завдань; розвивати логічне мислення, творчі здібності, пам'ять, увагу; виховувати цікавість до предмета.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: комп’ютери, підручники, картки, мультимедійний проектор, презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання. Перевірка відсутніх. Повторення правил поведінки та безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі. Повідомлення теми, мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

(Усне опитування)

1. Зберігання інформації це (дати визначення).

2. Що таке носій?

3. Які носії використовували люди в давнину? Наведіть приклади.

4. Які ви знаєте сучасні носії інформації? Наведіть приклади.

IIІ. Пояснення нового матеріалу.

Ві вже знаєте діти, що з інформацією можна виконувати певні дії. Зокрема її можна передавати в тому числі передавати на великі відстані. Але для того, щоб це зробити необхідно перетворити інформацію в зручну для передавання і зберігання форму.

(Учні записують це визначення у зошит).

Кодування це перетворення інформації у таку форму, щоб її було зручно передавати і зберігати та опрацьовувати.

Кодувати інформацію можна використавши спеціальні символи, сигнали або жести. Наприклад звуки музики ми можемо кодувати, записавши їх нотами, мову людини можна кодувати використавши літери, математичні вирази ми можемо записати за допомогою цифр. Глухонімі люди спілкуються, тобто передають інформацію, за допомогою спеціальних жестів.

Закодовану інформацію можна знову повернути до її початкового вигляду. Для цього використовують декодування.

(Учні записують це визначення у зошит).

Декодування це повернення закодованої інформації до її початкового виду.

ІV.Фізкультхвилинка

Учні виконують фізичні вправи та гімнастику для очей.

V. Закріплення нового матеріалу. Формування вмінь та навичок

(Учням роздають картки із завданням або вони виконують його за допомогою мультимедійного проектору і записують відповідь у зошит.)

1) Закодуй слова (таблиця 3) : Інтернет, монітор, клавіатура.

2) Декодуй слова (таблиця 1, таблиця 2) :

Таблиця 1.

Відповідь:

Таблиця 2.

Відповідь:

Таблиця 3.

А

Б

В

Г

Ґ

Д

Е

Є

Ж

З

К

І

Й

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь

Ю

Я

3) Розшифруй слово за допомогою схеми руху бджоли.

С

Т

П

К

Е

І

Т

Р

Г


VІ. Підсумки уроку. Рефлексія.

Діти що нового ви дізнались на сьогоднішньому уроці?

(Гра «мікрофон». Учні беруть у руку уявний мікрофон і по черзі відповідають на запитання вчителя).

VІІ. Домашнє завдання.

Вивчити записані у зошиті визначення, закодувати слово «Інформація» будь-яким способом.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00