Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Перпендикулярні прямі в просторі. Типові задачі на знаходження відстані від точки до прямої.

Перпендикулярні прямі в просторі. Типові задачі на знаходження відстані від точки до прямої.

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZG619923
За публікацію цієї методичної розробки Балюк Тетяна Григорівна отримав(ла) свідоцтво №ZG619923
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
A C D 
Слайд № 1

A C D 

1 a в  A B C D O Дано: OA   Знайти: AOC, AOB, AOD, (a,в) 90° 90° 90° 90°
Слайд № 2

1 a в  A B C D O Дано: OA   Знайти: AOC, AOB, AOD, (a,в) 90° 90° 90° 90°

A B C М H Дано: AM  (ABC), BH – медіана ABC Знайти: (BH, AM) 90° 2
Слайд № 3

A B C М H Дано: AM  (ABC), BH – медіана ABC Знайти: (BH, AM) 90° 2

3 A B C F D Дано: BF  (ABC), ABCD – квадрат Знайти: (BF, AC), (BF, AD), (BF, DC) 90° 90° 90°
Слайд № 4

3 A B C F D Дано: BF  (ABC), ABCD – квадрат Знайти: (BF, AC), (BF, AD), (BF, DC) 90° 90° 90°

4 A B C D  Дано: AB  , CD  , AB = CD Знайти: Визначити вид чотирикутника ABCD Паралелограм
Слайд № 5

4 A B C D  Дано: AB  , CD  , AB = CD Знайти: Визначити вид чотирикутника ABCD Паралелограм

5  A B C D Дано: ABCD – паралелограм, AB  , АC = 10 Знайти: BD 10
Слайд № 6

5  A B C D Дано: ABCD – паралелограм, AB  , АC = 10 Знайти: BD 10

6 A B C D Дано: Знайти: ABCD – паралелограм BD  , AB = 7 PABCD 28
Слайд № 7

6 A B C D Дано: Знайти: ABCD – паралелограм BD  , AB = 7 PABCD 28

7 Чи вірно твердження: «Пряма називається перпендикулярною площині, якщо вона перпендикулярна до будь-якої прямої, яка лежить у площині». Відповідь...
Слайд № 8

7 Чи вірно твердження: «Пряма називається перпендикулярною площині, якщо вона перпендикулярна до будь-якої прямої, яка лежить у площині». Відповідь обгрунтувати.

Задача 1 До площини рівнобедреного трикутника АВС з основою АВ проведено перпендикуляр МС. Знайдіть відстань від точки М до прямої АВ, якщо відомі ...
Слайд № 9

Задача 1 До площини рівнобедреного трикутника АВС з основою АВ проведено перпендикуляр МС. Знайдіть відстань від точки М до прямої АВ, якщо відомі сторони трикутника та довжина перпендикуляра МС. (Перпендикуляр,похила, рівнобедрений трикутник ) Варіант АВ АС МС 1 8 5 4 2 6 5 3 3 24 13 12 4 16 10 8 5 48 25 24 6 24 15 40

Задача 2 (Перпендикуляр, похила, довільний трикутник ) До площини трикутника АВС проведено перпендикуляр МС. Знайдіть відстань від точки М до прямо...
Слайд № 10

Задача 2 (Перпендикуляр, похила, довільний трикутник ) До площини трикутника АВС проведено перпендикуляр МС. Знайдіть відстань від точки М до прямої АВ, якщо відомі сторони трикутника та довжина перпендикуляра МС. Варіант АВ АС СВ МС 1 6 25 29 15 2 36 25 29 15 3 5 6 9 7 4 14 13 15 16 5 4 13 15 9 6 15 8 17 6

Задача 3 (Точка, рівновіддалена від сторін трикутника ) Нехай точка К рівновіддалена від сторін трикутника АВС, довжини сторін якого відомі. Знайді...
Слайд № 11

Задача 3 (Точка, рівновіддалена від сторін трикутника ) Нехай точка К рівновіддалена від сторін трикутника АВС, довжини сторін якого відомі. Знайдіть відстань від цієї точки до сторін трикутника, якщо КО – відстань від точки К до площини трикутника. Варіант АВ ВС АС КО 1 15 8 17 4 2 4 13 15 3 3 6 25 29 2 4 36 25 29 6 5 5 6 9 6 14 13 15 3

Задача 4 (Точка, рівновіддалена від сторін ромба ) Нехай точка S рівновіддалена від сторін ромба АВСД, довжини діагоналей якого відомі. Знайдіть ві...
Слайд № 12

Задача 4 (Точка, рівновіддалена від сторін ромба ) Нехай точка S рівновіддалена від сторін ромба АВСД, довжини діагоналей якого відомі. Знайдіть відстань від цієї точки до сторін ромба, якщо відома SО – відстань від точки S до площини ромба. Варіант АС ВД SO 1 6 8 1,8 2 30 40 16 3 12 16 3,6 4 8 12 5 5 80 60 10 6 18 24 5,4

Задача 5 A B C D K O N M Дано: Знайти: BD, AD, AK, BK BD = AD = 32 см, AK = BK = 20 см
Слайд № 13

Задача 5 A B C D K O N M Дано: Знайти: BD, AD, AK, BK BD = AD = 32 см, AK = BK = 20 см

Використана література: 1. Геометрія: Підручник для 10класу загальноосвітніх навчальних закладів.Академічний рівень/ М.І. Бурда, Н.А.Тарасенкова – ...
Слайд № 14

Використана література: 1. Геометрія: Підручник для 10класу загальноосвітніх навчальних закладів.Академічний рівень/ М.І. Бурда, Н.А.Тарасенкова – Київ «Зодіак- ЕКО» 2010. 2. Геометрія. 10 клас. Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень/ О.Я.Біляніна, Г.І.Білянін, В.О.Швець – Київ «Генеза»2010 Презентацію підготувала: Балюк Тетяна Григорівна вчитель математики і фізики КЗШ І-ІІІ ст. № 99 м. Кривий Ріг 2011 рік

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Геометрія
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7781
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    10
  • Номер матеріала
    ZG619923
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZG619923
За публікацію цієї методичної розробки Балюк Тетяна Григорівна отримав(ла) свідоцтво №ZG619923
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти