Перелік інноваційних технологій та методик у галузі дошкільної ( музичної) освіти.

Опис документу:
Як педагог, Орф розробив систему музичного виховання. Сініті Судзукі вірив, що кожна дитина здатна до навчання, музика – не таїнство, а музичні таланти є в багатьох. Універсальна методика роботи з казкою, розроблена педагогом Л.Б. Фесюковою. Педагогіка В. Сухомлинського – це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Перелік інноваційних технологій та методик у галузі дошкільної ( музичної) освіти

Музична педагогіка Карла Орфа

Суть технології.

Як педагог, Орф розробив систему музичного виховання. У 1950 – 1954 рр. видав 5 – томний збірник «Музика для дітей» (Schulwerk), що став основою музично – педагогічної системи Орфа, яка дістала визнання і поширення. Вона основана на різних видах музикування дитячої творчості, активній виконавській діяльності. Головний його принцип - будувати музичне виховання на ритмопластичній основі .Орфовська система музичного виховання містить такі елементи:

  • мовленнєві вправи – доцільні для загального музичного розвитку, бо легкі й доступні для всіх дітей;

  • поетичне музикування – допомагає відчути дітям красу звучання поезії й музики, розвиває пам'ять, усвідомлюється зв'язок слова й музики ;

  • музично – рухові вправи - допомагають підготувати дитину до спонтанного рухового вираження, навчають її зображувати звуки і настрої через елементарний рух ( удари, клацання, плескання , притупування), при цьому в дітей виробляється швидкість реакцій, уміння чекати, знаходити момент вступу;

  • елементарний музичний театр – інтерактивна ігрова форма припускає загальний вплив музики, мовлення, руху, танцю і художнього образу;

Методика «Виховання талантів» Сініті Судзукі.

Суть технології.

Сініті Судзукі вірив, що кожна дитина здатна до навчання, музика – не таїнство, а музичні таланти є в багатьох. За умови правильного підходу кожна дитина може навчитися розуміти музику і виконувати музичні твори. Ця ідея зародилася у нього далекого 1931 року і лягла в основу створеної ним методики музичної освіти дітей – «Виховання талантів» . За цією методикою музичну освіту варто починати з раннього віку. Адже в цей період відбувається засвоєння рідної мови, а отже слух, голос і мозок малюка налаштовані на те, щоб вбирати і копіювати. Тому в основу свого методу Судзукі ставить асоціювання з процесом дитячого сприйняття материнської мови. Спочатку методика була розроблена тільки для скрипки , але на сьогодні існують методики також для фортепіано, альта, віолончелі , флейти , гітари. «Виховання талантів» - це не тільки методика викладання гри на музичному інструменті, а й ціла філософія, що включає в себе погляди на виховання і розвиток дитини. Тому у своїй педагогічній діяльності Сініті Судзукі керувався кредом : « Спочатку характер, а потім – здібності».

Методика «Виховання казкою» Л.Б.Фесюкової.

Суть технології.

Універсальна методика роботи з казкою, розроблена педагогом Л.Б. Фесюковою, розвиває образне і логічне мислення дитини, його творчі здібності, формує нетрадиційний спосіб мислення. Знайомить дітей з світом природи і допомагає підготуватися до школи.

Спадщина В. Сухомлинського.

Суть технології .

Основоположною у науково – теоретичних працях і практичному досвіді В. Сухомлинського є його філософсько – педагогічна система ідей та поглядів на дитину як на найвищу цінність. Педагогіка В. Сухомлинського – це педагогіка серця, дитиноцентризму й толерантності, яка базується на ідеї наближення навчально – виховного процесу до природи конкретної дитини. Педагогіка побудована на утвердженні тієї філософської істини, що освіта , виховання й розвиток людини мають передбачити передусім утвердження гармонії розуму й серця. Розроблені педагогом основні норми моральної вихованості для дітей ґрунтуються на творчому використанні багатого потенціалу загальнолюдських моральних цінностей і є складовою його цілісної педагогічної системи.

Особистісний розвиток дитини засобами взаємодії різних видів мистецтв.

Суть технології.

Ця технологія залучає дитину до творчого пошуку, розвиває її здібності, творчий потенціал.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.