Памятка. Глагол как часть речи.

Опис документу:
Цель памятки: систематизировать и обобщить знания учащихся по теме "Глагол" ;совершенствовать навык распознания глаголов среди других частей речи; познакомить с основными признаками глагола; развитие умений устной и письменной связной речи при обобщении сведений о глаголе

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Практикум.

Понятие о глаголе. Морфологические признаки глаголов. Вид, возвратность, переходность глаголов.

Упражнение 1. 

Определите вид (совершенный / несовершенный), невозвратность / возвратность, переходность / непереходность следующих глаголов.

Замереть, ринуться, писать, спать, ночевать, рассчитать, рассчитаться, рассчитывать, просить, проситься, попросить, обедать, загореть, загорать, загореться, брать, браться, взять, взяться, говорить, заговорить, заговариваться, сказать, увлечь, увлекать, пленить, пленять, расследовать, жениться, женить, исследовать, арестовать, велеть, атаковать, просить, приказать, приказывать., петь, пей, стонут, вешать, говорим, скажем, бежать, стоять, рубить, думать, любить, изнывают, дерзят, класть, бежать, аукать, сгинь, добеги, умаялись, видеть, запевай, напиши, утоли, утолить, прочитать, убежать, засмеяться, вылиться, читать, бежать, смеяться, литься.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.