і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Ознайомлення з концепцією реформи 2018-2029 рр. «Нова українська школа»

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Ознайомлення з концепцією реформи 2018-2029 рр. «Нова українська школа» Презентацію підготувала вчитель математики КЗШ №99 Балюк Т.Г.

Слайд № 2

Реформа української середньої освіти – це проектування майбутнього нашої країни, адже саме школа формує мислення абсолютної більшості наших дітей, які візьмуть на себе керівництво державою та відповідальність за її економіку.

Слайд № 3

Випускник нової української школи:

Слайд № 4

1.По відношенню до структурних елементів освітніх систем 2.По відношенню до особистісного становлення суб'єктів освіти 3.В галузі педагогічного застосування: 4.За типами взаємодії учасників педагогічного процесу: 5.За функціональними можливостями Нововведення в цілепокладаннях, у завданнях, у змісті освіти і вихованні, у формах, у методах, у прийомах, у технологіях навчання, у засобах навчання і освіти, у системі діагностики, в контролі, в оцінці результатів і т.д. У системі розвитку певних здібностей учнів та педагогів, у сфері розвитку їх знань, умінь, навичок, способів діяльності, компетентностей та ін. У навчальному процесі, в навчальному курсі, в освітній галузі, на рівні системи навчання, на рівні системи освіти, в управлінні освітою. У колективному навчанні, в груповому навчанні, в тьюторстві, в репетиторстві, у сімейному навчанні і т.д. Нововведення-умови (забезпечують оновлення освітнього середовища, соціокультурних умов і т.п.), нововведення-продукти (педагогічні засоби, проекти, технології і т.п.), управлінські нововведення (нові рішення в структурі освітніх систем і управлінських процедурах, що забезпечують їх функціонування). Типи і підтипи нововведень:

Слайд № 5

Термінологічні зміни: «загальноосвітній навчальний заклад» - «заклад загальної середньої освіти», «дошкільний навчальний заклад» замінено на «заклад дошкільної освіти»,  «вищий навчальний заклад» замінено терміном «заклад вищої освіти», «навчально-виховний процес» - «освітній процес», «надання освітніх послуг» - «провадження освітньої діяльності», «директор (завідуючий)» - на «директор», «діти, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації» на «діти з особливими освітніми потребами», «відповідна вища педагогічна освіта» - на «вища педагогічна“ освіта за відповідною спеціальністю», «засновник (власник)» - на «засновник (засновники)»

Слайд № 6

В концепції визначили 9 основних елементів Нової української школи (НУШ), котрі можна згрупувати у 4 основні блоки: 1) Новий зміст освіти, спрямований на формування компетентностей 21 століття.

Слайд № 7

2) Новий шкільний учитель, що володіє сучасними методиками викладання і здатен реалізовувати педагогіку партнерства. 3) Сучасна система управління та адміністрування шкіл. 4) Нове освітнє середовище.

Слайд № 8

ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ З ДЕВ’ЯТИ КЛЮЧОВИХ КОМПОНЕНТІВ: Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно. Наскрізний процес виховання, який формує цінності. Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм. Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти. Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні

Слайд № 9

Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Дитина — індивідуальність Нова школа буде співпрацювати з позашкільними закладами освіти, враховувати індивідуальні здібності дитини.

Слайд № 10

Батьки – партнери Вчителі допомагатимуть батькам здобувати спеціальні знання про розвиток дитини. За основу концепції беруть педагогіку партнерства: співпраця між учителем, учнем і батьками, які мають стати рівноправними учасниками освітнього процесу.

Слайд № 11

Умотивований вчитель Вчитель має сам визначити коли та де проходити підвищення кваліфікації, але робити це щорічно. Загальна кількість годин для підвищення кваліфікації вчителя впродовж 5 років не може бути меншою 150 годин.

Слайд № 12

Сучасний вчитель

Слайд № 13

Методологічна культура вчителя Практичний рівень Уміння використовувати методи творчої діяльності, ІКТ та інші навчально-інформаційні засоби. Володіння основними методами експериментальних досліджень. Теоретико-методологічний рівень Наявність відповідних професійних знань. Культура наукового мислення. Знання та розуміння природи інноваційних процесів та процесів саморозвитку. Особистісний рівень Інтелектуальний потенціал Соціальна компетентність (уміння налагоджувати стосунки, спрямованість на конструктивну діяльність). Індивідуальна культура Психологічний рівень Наявність стійкої внутрішньої мотивації до позитивних змін, готовність до ризику, наявність вольових зусиль та емоційної стабільності.

Слайд № 14

Навчання збільшиться до 12 років Шкільна освіта матиме 3 рівні: початкові класи — з 1 по 4, базова середня школа — 5-9 клас та профільна середня школа, яка передбачає навчання в ліцеї або закладах професійної освіти — 10-12 клас.

Слайд № 15

Середня освіта як сукупність компетентностей:

Слайд № 16

Основні критерії якості знань:

Слайд № 17

Автономія школи Школи зможуть самостійно формувати освітні програми, складати навчальні плани і програми з навчальних предметів. Керівника школи обиратимуть на конкурсних засадах терміном до п'яти років. Він зможе обіймати посаду не більше як два терміни поспіль.

Слайд № 18

Справедливе фінансування Проект Закону «Про освіту» запроваджує рівноправність доступу до бюджетного фінансування закладів освіти усіх форм власності. Законопроектом передбачено повну прозорість фінансування закладів освіти.

Слайд № 19

«Гроші ходять за дитиною» Цей принцип фінансування створено для підтримки дітей з особливими потребами, які можуть здобувати освіту разом з іншими дітьми у пристосованих для цього школах.

Слайд № 20

«Так» — інклюзивній освіті Для учнів з особливими потребами створять умови для навчання спільно з однолітками. Для таких дітей буде запроваджено індивідуальні програми розвитку, включаючи корекційно-реабілітаційні заходи, психолого-педагогічний супровід.

Слайд № 21

Нова школа — менше інтернатів Необхідно створювати інклюзивні класи, аби дитина не жила в інтернатному закладі і лишалася у сім'ї. За цією стратегією ми маємо завдання кожного року збільшувати кількість дітей в інклюзії як мінімум на 30%».

Слайд № 22

10 КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Інформаційно-цифрова компетентність Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість Обізнаність та самовираження у сфері культури. Екологічна грамотність і здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності

Слайд № 23

Прогресивний світ більше не орієнтується на велику порцію знань, яка щодня має зростати. Він намагається давати компетентність. Це не означає, що ми припиняємо працювати зі знаннями. Але це означає, що ми маємо визначитися, які з них є пріоритетними. Знання — це база для формування стійких умінь, цінностей і ставлення

Слайд № 24

Використані джерела: http://www.president.gov.ua/documents/15828.html https://biggggidea.com/practices/1530/ https://drive.google.com/drive/my-drive. http://www.mon.gov.ua/ua/often-requested/state/standards/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Реформа української середньої освіти – це проектування майбутнього нашої країни, адже саме школа формує мислення абсолютної більшості наших дітей, які візьмуть на себе керівництво державою та відповідальність за її економіку.
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    8083
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер материала
    KW079811
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання