Особливості методики проведення занять з фізичної культури в молодших та середніх групах днз.

Опис документу:
При навчанні основних рухів широко застосовують ігрові прийоми у вигляді образних порівнянь – ходять по «місточку» (гімнастична лава). Для занять підбирають ігри великої рухливості, в яких беруть участь всі діти . Головна роль спочатку вихователь а потім діти (3-4 рази).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Особливості методики проведення занять з фізичної культури в молодших та середніх групах днз.

Молодша група . Заняття починається з шикування в колонну по одному. Потім пропонується ходьба у різному темпі, під час якої діти виконують 1-2 кваліфікаційні вправи. Перша половина навчального року вихователь іде попереду групи, далі діти. Звертати увагу на поставу дотримання певної дистанції. Далі виконується біг у середньому темпі (25 секунд), у повільному (1 хвилина).Для виконання загальнорозвиваючих вправ дітей шикують у коло. Вправи застосовують імітаційного характеру, комплекс може об’єднати їх одним сюжетом «Бджілки», «Годиннички». Також слід застосовувати вправи з предметами з різних вихідних положень (4-5 вправ, 5-6 разів, стрибки 12 разів). В основній частині діти виконують 2-4 основні рухи – ходьба, біг, стрибки в довжину з місця, повзання…діти виконують фронтально. Вихователь застосовує показ при розучуванні та повторенні вправ. При навчанні основних рухів широко застосовують ігрові прийоми у вигляді образних порівнянь – ходять по «місточку» (гімнастична лава). Для занять підбирають ігри великої рухливості, в яких беруть участь всі діти . Головна роль спочатку вихователь а потім діти (3-4 рази). Заключна частина - повільна ходьба у колонні з рухами рук в гору та вниз для заспокоєння. Бажано проводити сюжетні заняття в яких усі засоби їх поєднані одним сюжетом (прогулянка до лісу), (у зоопарку). 

Середня група – у колону і шеренгу дітей привчають шикуватися за ростом, для перешикування у декілька колон перед заняттям, вихователь призначає ведучих, повідомляє короткий зміст занять. Далі виконують ходьбу різними способами (носках, п’ятах, зовнішньому склепінні стоп, приставним кроком) за ведучим та біг у середньому темпі (25-30 сек) або повільну (1,5 хвилин). Ходьба та біг пропонується зі зміною напрямку для удосконалення орієнтування у просторі. Загально розвиваючі вправи – першикування 2-3 колони з заведенням ланок з різних вихідних положень, збільшується кількість предметів (5-6 вправ, 6-8 разів, 16 стрибків). Основна частина 3-5 основних рухів. Доцільно застосовувати фронтальний та груповий способи організації дітей, а також використовувати комбінації з 4-5 основних рухів, які виконуються одне за одним (2-3 підгрупи) безперервним потоком. Прийоми навчання мають особливості: 1) – якщо незнайомий рух- показ з поясненням; 2) – повторний показ - дитина, яка краще володіє рухом; 3) – навичка сформована – коротке нагадування вихователя. Обов’язковий елемент частини - рухлива гра сюжетного характеру (більшість). Головна роль – діти (3-4 рази). Заключна частина закінчується ходьбою у повільному темпі іноді малорухливою грою, підбиттям підсумків в досягненні окремих з них (25- 30 хвилин).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.