Особливості гуманно-особистісної технології Ш.О.Амонашвілі

Опис документу:
Шалва Олександрович Амонашвілі — видатний радянський та російський педагог та психолог. Засновник методу гуманної педагогіки Шалва Амонашвілі володіє фантастичним вмінням розтоплювати серця. За кілька хвилин він здатний з ніг на голову перевернути всі уявлення про виховання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Особливості гуманно-особистісної технології Ш.О.Амонашвілі
Слайд № 1

Особливості гуманно-особистісної технології Ш.О.Амонашвілі

Ш. О.Амонашвілі - академік, видатний діяч сучасної педагогіки, науковий керівник Всеукраїнського Центру Гуманної Педагогіки. Розробив і втілив у св...
Слайд № 2

Ш. О.Амонашвілі - академік, видатний діяч сучасної педагогіки, науковий керівник Всеукраїнського Центру Гуманної Педагогіки. Розробив і втілив у своїй експериментальній школі педагогіку співробітництва, особистісний підхід, оригінальні методики навчання мові і математиці.

Детей надо любить всем сердцем и, чтобы их любить так, нужно учиться у них, как следует проявлять эту любовь. Каждый школьный день, каждый урок дол...
Слайд № 3

Детей надо любить всем сердцем и, чтобы их любить так, нужно учиться у них, как следует проявлять эту любовь. Каждый школьный день, каждый урок должны быть осмыслены педагогом как подарок детям. Каждое общение ребёнка со своим педагогом должно вселять в него радость и оптимизм". Ш. А.Амонашвили.

Виникла технологія зі створенням у 1964 році лабораторії експериментальної дидактики при НДІ педагогіки Грузії ім. Я.С.Гогебашвілі під керівництвом...
Слайд № 4

Виникла технологія зі створенням у 1964 році лабораторії експериментальної дидактики при НДІ педагогіки Грузії ім. Я.С.Гогебашвілі під керівництвом Б.І. Хачапурідзе. В основу покладені ідеї гуманної педагогіки, що базуються на творчій спадщині класиків світової педагогіки: Г.Сковороди, М.Пирогова, А.Макаренка, В.О.Сухомлинського, Я.А.Каменського, С.Гессена, Д.Узнадзе.

Навчання спрямовувалось на формування у школярів мотивів навчальної діяльності, пізнавальної активності і самостійності, на перетворення у учня з о...
Слайд № 5

Навчання спрямовувалось на формування у школярів мотивів навчальної діяльності, пізнавальної активності і самостійності, на перетворення у учня з об'єкту навчання на суб'єкт. Сутністю експериментального навчання була послідовна реалізація гуманістичного принципу, основою якого є навчання заради розвитку особистості учня.

За рівнем застосування технологія - загально педагогічна. За філософською основою - гуманістична + релігійна. За орієнтацією на особистісні структу...
Слайд № 6

За рівнем застосування технологія - загально педагогічна. За філософською основою - гуманістична + релігійна. За орієнтацією на особистісні структури-емоційно -моральна. За характером навчання: навчально-виховна, гуманітарна, загальноосвітня, особистісно-орієнтована. За організаційними формами: традиційна класно-урочна з елементами індивідуалізації та диференціації. По підходу до дитини: гуманно-особистісна, педагогіка співробітництва. За методом навчання: пояснювально-ілюстративна, ігрова з елементами проблемності, творчості. За типом управління: система малих груп.

Цільові орієнтації: - ідеал виховання - самовиховання. - забезпечення умов для розширеного і поглибленого об'єму знань і вмінь; - облагороджувати д...
Слайд № 7

Цільові орієнтації: - ідеал виховання - самовиховання. - забезпечення умов для розширеного і поглибленого об'єму знань і вмінь; - облагороджувати душу і серце дитини; - розвиток і становлення пізнавальних сил дитини; - сприяти становленню, розвитку і вихованню в дитині благородної людини шляхом розкриття її особистісних якостей;

1. Положення особистісного підходу педагогіки співробітництва. 3. Дитина - вище створіння Природи і Космосу і несе в собі їх риси - могутність і бе...
Слайд № 8

1. Положення особистісного підходу педагогіки співробітництва. 3. Дитина - вище створіння Природи і Космосу і несе в собі їх риси - могутність і без граничність. 2. Дитина як явище несе в собі життєву місію, якій вона повинна служити. 4. Цілісна психіка дитини включає три пристрасті: до розвитку, до свободи і до дорослішання. Концептуальні положення

Батькам також варто прислухатися до принципів гуманної педагогіки, якими керується Шалва Амонашвілі: • Олюднювати середовище навколо дитини. • Вияв...
Слайд № 9

Батькам також варто прислухатися до принципів гуманної педагогіки, якими керується Шалва Амонашвілі: • Олюднювати середовище навколо дитини. • Виявляти творче терпіння. • Приймати дитину такою, яка вона є. • Наповнитись оптимізмом у ставленні до дитини.

ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ - Гуманізм: мистецтво любові до дітей, дитяче щастя, свобода вибору, радість пізнання; - Індивідуальний підхід: вивчення особи...
Слайд № 10

ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ - Гуманізм: мистецтво любові до дітей, дитяче щастя, свобода вибору, радість пізнання; - Індивідуальний підхід: вивчення особистості, розвиток здібностей, заглиблення в себе, педагогіка успіху; - Майстерність спілкування: закон взаємності, гласність, його величність - запитання, атмосфера романтики; - Резерви сімейної педагогіки: батьківські суботи, геронтогогіка, культ батьків; - Навчальна діяльність: квазічитання і квазіписьмо, прийоми матеріалізації процесів читання і письма, літературна творчість.

Особливості оцінювання Використання оцінки дуже обмежене, бо оцінки - це " костилі хромої педагогіки", замість кількісної оцінки - якісне оцінюванн...
Слайд № 11

Особливості оцінювання Використання оцінки дуже обмежене, бо оцінки - це " костилі хромої педагогіки", замість кількісної оцінки - якісне оцінювання: пакети результатів, навчання самоаналізу, самооцінці.

ІЗ ВИСЛОВЛЮВАНЬ ШАЛВИ АМОНАШВІЛІ: • Дитинство як двигун, рухає нами; ніби коріння, живить життя. • Учитель – сівач: сіє добре, прекрасне і відправл...
Слайд № 12

ІЗ ВИСЛОВЛЮВАНЬ ШАЛВИ АМОНАШВІЛІ: • Дитинство як двигун, рухає нами; ніби коріння, живить життя. • Учитель – сівач: сіє добре, прекрасне і відправляє у світ, не дочекавшись урожаю. • Кожен із вас – промінчик сонця. • Я дам дітям лише одне, але так, що все інше вони відкриють самі. • Діти – безмежність буття. • В общении с ребёнком нужна не речь, а доброречия, мудроречия

Висновок Педагогічна технологія Ш. О. Амонашвілі базується на розумінні того, що дитина – цілісна особистість. Саме тому потрібно, щоб педагогічний...
Слайд № 13

Висновок Педагогічна технологія Ш. О. Амонашвілі базується на розумінні того, що дитина – цілісна особистість. Саме тому потрібно, щоб педагогічний процес захоплював її повністю, з усіма життєвими прагненнями й потребами. Навчання повинно стати для особистості сенсом життя, реалізуючи внутрішню готовність до розвитку, самостійності й морального становлення. Особистісно-гуманний підхід у тому й полягає, щоб необхідний для засвоєння в певний період педагогічного процесу зміст навчання зробити особистісно значущим для дитини. Педагог пояснює, що учень повинен усвідомлювати навчальну задачу як вільно обрану та приймати її на основі власного бажання.

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 14

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
8
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!