• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Особливості добору загально розвиваючих вправ та методика проведення ранкової гімнастики в і та іі молодших групах.

Особливості добору загально розвиваючих вправ та методика проведення ранкової гімнастики в і та іі молодших групах.

Опис документу:
З метою систематичного щоденного проведення ранкової гімнастики всі призначені для цієї вправи поєднуються в комплекси. Підбор вправ у комплексі передбачає підвищення життєдіяльності організму шляхом поступового залучення основних груп м’язів в інтенсивну роботу й тим самим їхнього розвитку і зміцнення, з метою виховання правильної постави.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Особливості добору загально розвиваючих вправ та методика проведення ранкової гімнастики в і та іі молодших групах.

З метою систематичного щоденного проведення ранкової гімнастики всі призначені для цієї вправи поєднуються в комплекси. Підбор вправ у комплексі передбачає підвищення життєдіяльності організму шляхом поступового залучення основних груп м’язів в інтенсивну роботу й тим самим їхнього розвитку і зміцнення, з метою виховання правильної постави.

Зміст кожного комплексу складають вправи, розташовані в порядку послідовності. Спочатку ходьба ( у колонні по одному), що закінчується перебудуванням дітей у коло або кілька колон. Потім вправи в наступній послідовності:

1) для розвитку й зміцнення м’язів плечового пояс, сприяючи розвитку рухливості плечових суглобів, грудної клітини й випрямленню хребта;

2) Для розвитку м’язів черевного преса й ніг, спрямовані на зміцнення цих м’язів;

3)для розвитку й зміцнення м’язів спини й гнучкості хребта, сприяючи розвитку цих м’язів, розвивати гнучкість хребта, сприяючих формуванню правильної постави. По закінченні цих вправ проводиться біг (або стрибки) з поступовим переходом спочатку на інтенсивну а потім уповільнену ходьбу, що закінчується кроком на місці і зупинкою. Підбір конкретних вправ у комплексі визначається програмою дитячого садка для кожної вікової групи з урахуванням можливостей і стану здоров’я дітей даної групи а також їхніх індивідуальних особливостей. Для здійснення виховних завдань ранкова гімнастика повинна проводитися в точно встановлене по режиму час і відповідати по змісту програми.

Ранкова гімнастика вводиться з першої мол. групи. Підбір вправ (комплекси) і тривалість гімнастики визначається Програмою з урахуванням особливостей і можливостей кожної вікової групи.

Вправи, що включають у ранкову гімнастику, розучуються з дітьми попередньо на фізкультурних заняттях. Однак вони не копіюють точно той або інший рух, але мають із ним загальну основу. Наприклад, вправа на ранковій гімнастиці: «торкнутися ціпком коліна зігнутої ноги з положення – ціпок угорі перед собою» підготовляється на заняттях, коли діти роблять удар долонями обох рук об коліно зігнутої ноги з положення – руки протягнені в сторони – нагору або аналогічна вправа із прапорцями, обручем. Такі однотипні вправи підготовляють дітей до ранкової гімнастики, не вимагають спеціального розучування й у той же час систематично тренують навички шляхом використання різноманітних дрібних фізкультурних посібників. А чим більше варіантів використовується, тим краще виробляються рухові навички, точніше виконується вправа й значніше оздоровчий ефект. Тривалість кожного комплексу ранкової гімнастики звичайно 7-10 днів. Протягом цього часу в комплекс можуть бути введені аналогічні по завданню варіанти вправ. Тому що на ранковій гімнастиці не відбувається навчання вправам, попереднє пояснення й показ вправ вихователем не використовуються.

У молодших групах й у першій половині року в середній групі вихователь пропонує дітям виконувати вправи одночасно з ним, застосовуючи ігрові прийоми. Вихователь стежить за подихом дітей, вимагаючи фіксації видиху словом або звуком. Цей прийом зберігається й при виконанні вправ під музику. Закінчення кожної вправи завжди збігається із закінченням музичної фрази й відповідно до цього діти неголосно вимовляють: «униз» або «хлоп», «сіли». До початку вправ і по закінченні їх у молодших і середніх групах діти стоять у стійці – ноги злегка розставлені паралельно один одному, що охороняє їх від деформації стопи при не зміцнілих і слаборозвинених ще м’язах, зв’язках і суглобах. Із цього положення ніг вони міняють стійку за вказівкою вихователя для наступної вправи, а також починають ходьбу. Після закінчення ходьби вони знову приймають основну стійку. Це сприяє приученню дитини до правильного тримання тіла (постава), виховує підтягнутість, організованість.

Наприкінці ранкової гімнастики ходьба з поступовим зниженням темпу., закінчується спокійним кроком на місці з невисоким підйомом ніг. Це приводить пульс дитини в норму; іноді лише з незначною різницею в порівнянні з початком гімнастики. Після ранкової гімнастики діти переходять до якій – небудь установленій для них лікарем водній процедурі, що гартує (обтирання, обливання, душ).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.