Організація обслуговування на поверхах. Організація харчування гостей.
Мета заняття: формування вмінь надавати достовірну інформацію клієнтам; орієнтуватися у видах закладів харчування та розваг у готелях; підбирати основні та додаткові послуги згідно вподобань туриста, сприяти розвитку логічного та раціонального мислення здобувачів освіти, розвитку культури мовлення з використанням відповідної термінології, розвитку самостійності й почуття впевненості у свої сили при оволодінні можливостями ПК в ході виконання виробничих завдань, сприяння розвитку спостережливості та аналізування зібраної інформації; уважність при виконанні практичних робіт, ввічливість та уважність у спілкуванні з викладачем та одногрупниками, вміння самостійно опрацьовувати інструкційно-технологічні карти для досягнення мети, виваженість у своїх твердженнях та цікавість до отримання нових знань.