Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
М’які навички як основа організації якісного освітнього процесу
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Організація обслуговування на поверхах. Організація харчування гостей.

Вміст матеріалу: показано 3 з 7 сторінок

docx
444,6 Кб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Організація обслуговування на поверхах. Організація харчування гостей.

Мета заняття: формування вмінь надавати достовірну інформацію клієнтам; орієнтуватися у видах закладів харчування та розваг у готелях; підбирати основні та додаткові послуги згідно вподобань туриста, сприяти розвитку логічного та раціонального мислення здобувачів освіти, розвитку культури мовлення з використанням відповідної термінології, розвитку самостійності й почуття впевненості у свої сили при оволодінні можливостями ПК в ході виконання виробничих завдань, сприяння розвитку спостережливості та аналізування зібраної інформації; уважність при виконанні практичних робіт, ввічливість та уважність у спілкуванні з викладачем та одногрупниками, вміння самостійно опрацьовувати інструкційно-технологічні карти для досягнення мети, виваженість у своїх твердженнях та цікавість до отримання нових знань.