Органи чуттів. Слух, нюх, дотик, зір, смак. Орієнтовне тематичне завдання: виконання роботи «Колобок»

Опис документу:
Даний конспект з уроку Образотворче мистецтво для 1 класу на тему «Органи чуттів. Слух, нюх, дотик, зір, смак. Орієнтовне тематичне завдання: виконання роботи «Колобок»». Тут відбувається інтеграція предметів: образотворче мистецтво, музичне мистецтво, основи здоров'я та читання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: Органи чуттів. Слух, нюх, дотик, зір, смак. Орієнтовне тематичне завдання: виконання роботи «Колобок».

Цілі уроку:

  1. Навчальна: вдосконалювати навички копіювання найпростіших форм за допомогою шаблону.

  2. Розвивальна: розвивати логічне, образне мислення.

  3. Виховна: виховувати точність та акуратність у ході виконання роботи.

Обладнання уроку:

  • Загадки, вірші.

  • Шаблони кола.

  • Наочність до казки «Колобок»: будиночок з бабусею і дідусем, Колобок, Заєць, Вовк, Ведмідь, Лисиця.

  • Музичний твір «Дитяча пісня про Колобка».

Техніка і матеріали: акварельні фарби, пензлі, альбом для малювання, простий олівець, кольорові олівці, гумка, фломастери, ємність для води, палітра.

Методи і прийоми: евристична бесіда, коментар, демонстрування наочності, організація практичної діяльності учнів, стимулювання творчої активності дітей.

Види діяльності учнів на уроці: сприймання, пізнавальна, художньо-практична, творча.

Види мистецтв, що інтегруються на уроці: живопис, музика.

Інтеграція предметів: образотворче мистецтво, музичне мистецтво, основи здоров'я, читання.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку:

  1. Організаційний момент (1 хв.)

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

II. Проголошення теми та мети уроку (3 хв.)

  1. Відгадування загадок.

  • Діти, уважно прослухайте загадки, та спробуйте відгадати хто сьогодні завітав до нас на урок?

Так набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачити весь світ. («Колобок»)

***

Вовка зовсім не боявся

І ведмедю не дістався,

Але лисиці на зубок

Все ж потрапив… (Колобок)

* * *

На сметані замісили,

На вікні охолодили,

Круглий бік, скок-скок ―

Покотився… (Колобок)

* * *

Сидів він на віконечку,

Як маленьке сонечко.

Від діда з бабусею утік,

Побіг у ліс і раптом зник.

(«Колобок»)

  • Так діти, ви правильно здогадались, сьогодні на урок завітав до нас Колобок. Йому дуже стало цікаво, як діти навчаються у 1-Б класі. Він попросив, щоб кожний із вас, як вам здається, намалював з яким настроєм Колобок піде з нашого уроку. А це буде залежати від нашої праці. Цей казковий герой залишив у мене для вас цікаві завдання. Ну що, діти, ми виконаємо ці завдання? (Так!!!)

III. Виклад нового навчального матеріалу вчителем (6 хв.)

Перше завдання ― Колобок просив пригадати його казочку під однойменною назвою «Колобок». Він мені її переказав, але упустив назви діючих осіб. Він хотів так перевірити вашу уважність. Хто пам’ятає цю казку? Зараз перевіримо!

  • Жили-були…(дід та баба).

  • Що дід попросив бабусю зробити? (Спекти колобка).

  • З чого зроблений? (З тіста).

  • Якої форми Колобок? (Круглої).

  • А що колобок потім зробив? (Утік).

  • У нього на шляху трапились багато різноманітних тварин, щоб легше було їх вам пригадати, Колобок передав мені загадки про них.

Влітку сіренький, а взимку біленький,

довгі вуха має, швидко стрибає. (Заєць)

* * *

Зачаївся ось, примовк.

Грізний звір цей, звісно, … (вовк).

* * *

Влітку любить полювати,

ну а взимку ― в лігві спати.

Як зачує він весну,

прокидається від сну. (Ведмідь)

* * *

В темнім лісі проживає,

довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

а зовуть її … (лисиця).

IV. Закріплення вивченого матеріалу (5 хв.)

  • Що всі ці звірі хотіли з Колобком зробити? (З'їсти Колобка).

  • Чому? Що в ньому їх більше приваблювало? Який він був на смак? Який мав запах? Який був на дотик?

  • Він співав якусь пісеньку, хтось її пам’ятає?

(Я по засіку метений,

Я із борошна спечений, —

Я від баби втік,

Я від діда втік,

То й від тебе втечу!)

  • Лисиця попросила другий раз заспівати Колобка на мордочці. Чому?(Сказала, що погано чує, бачить. Тобто прикинулась хворою).

  • Через що може псуватись слух та зір? Що треба робити або не робити, аби зір та слух не погіршувався?

  • Діти, лисичка, насправді не була хворою, вона була хитрою, а Колобок був довірливим.

  • Чому ми можемо навчитись з цієї казочки?

V. Фізкультрозминка (1 хв.)

Трава низенька-низенька,

дерева високі-високі.

Вітер дерева колише-гойдає,

то вправо, то вліво нахиляє,

то вперед, то назад,

то вниз пригинає.

Птахи летять-відлітають,

а учні тихенько за парти сідають.

VI. Самостійна практична діяльність учнів (10 хв.)

Друге завдання ― Колобок попросив намалювати його настрій керуючись музикою.

  • Діти, я увімкну вам зараз музичний твір, а ви уважно прислухайтесь та спробуйте відтворити у вашій уяві, як виглядає цей казковий герой ― Колобок.

Учні під музичний супровід за шаблоном малюють Колобка, домальовують очі, ротик, носик, інші деталі. Діти самі вибирають матеріали та засоби праці. Вчитель надає індивідуальну допомогу.

VII. Підсумок уроку (3 хв.)

Після завершення роботи відбувається обговорення учнівських малюнків. Із малюнків створюють виставку. Прибирання робочих місць.

  • Молодці, ви сьогодні дуже старанно попрацювали!

  • Діти, чим саме сподобався вам урок?

  • Що нового ви сьогодні дізнались?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
0
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!