і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Наукове товариство учнів "Майбутнє через 100 років"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………..……………….……..3

РОЗДІЛ І

Навколишнє середовище в майбутньому...………………………………..5

1.1. Відеоролик «Man (Людина без майбутнього)»……..………………. 5

1.2. Доповідь «Як я уявляю майбутнє людства»..…………………......5

1.3. Відеоролик «Майбутнє нашої планети»…………………………….5

РОЗДІЛ ІІ

Зовнішність людини через 100 років………….…………………..………6

    1. Мультимедійна презентація «Future of people»

2.2. Доповідь «Майбутнє моїми очима»

2.3. Відеоролик «Human evolution (еволюція людини)»

РОЗДІЛ ІІІ

Технології майбутнього………………………….…………………..………7

3.1. Доповідь «Технології майбутнього»

3.2. Мультимедійна презентація «Life in the future»

Додатки ...................................................................................................................8

ВСТУП

Майбутнє може бути різним, і шляхів до нього теж багато, але ні те, ні інше передбачити неможливо. І все ж деякі висновки можна, причому в більшості прогрес призводить до зміни способу нашого спілкування, обсягу інформації, з якою нам доведеться мати справу, і, можливо, навіть наших природних здібностей. Щоб сказав ти про наш час, коли потяг і кораблі вже не здаються восьмим дивом світу, коли ми пересіли на літаки, а листа можна одержати через хвилину після того, як він написаний?

Живучи в наш складний час, спостерігаючи за життям народу і усього людства, люди часто замислюються, що чекає на всіх нас у майбутньому.

А замислюючись над цим, ми ніколи не приходимо до одного і того ж рішення.

Інколи нам здається, що на людство чекає прекрасне майбутнє. На Землі не буде більше великих війн, завдяки досягненням науки й техніки людство назавжди очистить планету від усього сміття, яким воно заповнило її ось уже протягом кількох століть. Усі люди будуть жити в гармонії з навколишнім світом і природою.

Але через хвилину здається, що таке життя може настати тільки у тому випадку, якщо все людство замовить собі пропуск в астрал і через нього потрапить в Небесне царство.

Актуальність виконаної роботи - суспільно-політичний феномен «майбутнє» грає виключно важливу роль в існуванні людства. Цьому явищу присвячені окремі дослідження в області філософії, соціології, психології, історії, політології.

Таким чином, мета даної роботи:

РОЗВИВАЮЧА: розвивати швидку мовленнєву реакцію, навики зв’язного висловлювання, навики пошукової роботи ;

ОСВІТНЯ: розширювати знання учнів про небезпеку забруднення навколишнього середовища та наслідки від забруднення, оволодіння англомовною лексикою з теми «Забруднення навколишнього середовища»;

ВИХОВНА: виховувати розуміння актуальності проблеми забруднення навколишнього середовища, сприяти розвитку бажання зберегти планету та види, які її населяють.

Для виконання даної мети вирiшуються наступнi завдання:

  • встановити основні антропогенні перетворення природи;

  • теоретично обгрунтувати і визначити зміни в зовнішності людини;

  • прослідити науково-технологічний прогрес та його роль в житті людства.

  • Формувати навики розуміти призначення кожної людини на землі та замислюватися над наслідками власних вчинків.

Учасниками дослідження були учні 6-8 класів.

РОЗДІЛ І

Навколишнє середовище в майбутньому

    1. Відеоролик «Man (Людина без майбутнього)»

Перш ніж прогнозувати навколишнє середовище через 100 років, треба проаналізувати було сучасний стан нашої планети. Замятін Вадим продемонстрував відеоролик про сьогодення, про наші проблеми, до чого призводять дії людини. Страшно дивитися навколо себе: величезні купи сміття, забруднені водоймища, вбивство тварин та птахів заради своєї вигоди. І все це зробили ми, люди.

    1. Доповідь «Як я уявляю майбутнє людства»

Камишова Аліна розповіла про перспективні зміни природи, про альтернативні засоби проживання. В роботі було висвітлено такі проблеми, як нехватка природніх ресурсів, що призведе до підвищення смертності зникнення майже всіх видів тваринного та рослинного світу, що стане наслідком нехватки їжі та води, неможливість самостійно дихати.

    1. Відеоролик «Майбутнє нашої планети»

Кожна людина проживає короткий відрізок часу. Дуже цікаво було б своїми очима побачити те, як виглядатиме наша планета Земля через сотні років. І в цьому допоміг розібратися підготовлений матеріал учнів 6 класу. Лобойко Руслана та Савченко Вероніка на основі прочитаного Аліною теоретично підтвердили її припущення. Відео познайомило учасників науково творчого товариства з наслідками нашого сьогоднішнього відношення до всього живого та неживого на планеті.

(додаток 1)

РОЗДІЛ ІІ

Зовнішність людини через 100 років

2.1. Мультимедійна презентація «Future of people»

Всім цікаво знати, якою буде людина майбутнього. Чи відбудуться якісь кардинальні зміни в її зовнішності? Саме над цією темою працювали учні 7 класу. Презентацію про еволюцію людини на протязі 100 років показав Задніпровський Дмитро. Спочатку були представлені риси людей в минулому та в теперішньому. Вже відразу було помітно грандіозні перетворення. Спостерігати за дослідженням змін наступних поколінь було неймовірно цікаво не тільки учасникам научного товариства, а й вчителю української мови Лобойко Т.А., яка була присутня на захисті робіт.

    1. Доповідь «Майбутнє моїми очима»

Мабуть, найцікавішим є заглянути в майбутнє і дізнатися, яке покоління прийде після нас, як зміниться їх обличчя, їх руховий апарат, яким буде одяг, якими будуть зачіски та що буде модне і актуальне. Карпутенко Дар’я прослідила еволюцію людини та на основі змін в навколишньому середовищі вивела приблизний портрет людини з майбутнього, її зовнішність, перетворення тілесної оболонки. Також вона теоретично доказала з чим ті чи інші зміни пов’язані.

    1. Відеоролик «Human evolution (еволюція людини)»

Наприкінці свого дослідження учні 7 класу показали відео. На думку вчених з Університету Ланкастера, очі наших нащадків збільшаться, щоб компенсувати зменшення розмірів рота. При цьому основою комунікації стануть вираз обличчя і рух очей. Руки і пальці кардинально подовжаться, обсяг головного мозку скоротиться, оскільки здебільшого роботою із запам'ятовування і обмірковування займуться комп'ютери.

(додаток 2)

РОЗДІЛ ІІІ

Технології майбутнього

3.1. Доповідь «Технології майбутнього»

Учні 8 класу досліджували удосконалення технологій через 100 років. Зараз потяг і кораблі вже не здаються восьмим дивом світу, коли ми пересіли на літаки, а листа можна одержати через хвилину після того, як він написаний?

Протягом усієї історії людство перебуває в стані постійного наукового і технічного пошуку. Розум, зусилля і майстерність рук людини дали змогу їй пройти, наприклад, в галузі енергетики шлях від набуття вміння застосування вогню до відкриття ядерної і термоядерної енергії; в галузі транспорту - від винайдення колеса до створення сучасних надшвидкісних поїздів або літаків.

3.2. Мультимедійна презентація «Life in the future»

Поцілуйко Вікторія в своїй презентації дослідила освіту та медицину майбутнього,дослідження космосу, подорожування нашою планетою, поняття «кіберпростір» та «віртуальна реальність», нові види транспорту, появу нових професій та забуття звичних для нас видів діяльності.

(додаток 3)

Додаток 1

Учениця 6 класу, Камишова Аліна з доповіддю «Як я уявляю майбутнє людства

Учень 6 класу, Замятін Вадим (відео «Людина без майбутнього»

Додаток 2

Учень 7 класу, Задніпровський Дмитро (презентація «Future of people»

Учениця 7 класу, Карпутенко Дар’я з доповіддю

Додаток 3

Учні 8 класу з ьемою «Технології майбутнього»

Учасники НТУ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    105
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    WO817821
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання
Схожі матеріали
PERSONALITY TYPES
01.03.2018
83
0
Lesson "The weather"
01.03.2018
96
0