Музичний керівник. Планування для переддошкільної групи.

Опис документу:
Планування музичного керівника дає змогу встановити зв’язки між усіма видами музичної діяльності дітей та різними формами її організації, кожної дитини й розвиток усього колективу дітей у кожній віковій групі, передбачає розподіл усього музичного матеріалу за часом на далеку перспективу та поточних завдань найближчих днів з урахуванням конкретних умов ДНЗ та конкретної групи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Переддошкільна група

Вересень

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Розвивати у дітей емоційний відгук на музику,бажання її слухати. Доносити до дітей її зміст,розвивати вміння прислухатися до музики.

Вчити дітей вслухатися у музику спокійного характеру,виховувати бажання слухати твір до кінця. Вчити дітей розуміти зміст муз. твору,

правильно сприймати його характер.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Ознайомити дітей з піснею,створити позитивний настрій.

Спонукати до підспівування,

прислухатися до слів пісні,

розуміти їх та запам’ятовувати.

Вчити дітей співати разом з дорослим та самостійно.

Заохочувати дітей до співу та рухів за текстом.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Ознайомити дітей з музикою бадьорого ритмічного характеру,вчити крокувати зграйкою за вихователем. Вчити дітей рухатися бадьорим кроком,починати і закінчувати рух разом із музикою. Відображати в русі ритм,темп,її зміну,

початок та кінець. Ознайомити дітей з таночком веселого характеру,вчити легко бігати на пальцях на першу частину музики та притупувати на другу частину.

Музичні ігри

Ознайомити дітей з грою,виховувати бажання гратися під музику.

Вчити дітей розуміти текст гри та своєчасно виконувати рухи відповідно до нього.

Заохочувати дітей до гри та викликати позитивні емоції.

1

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Жовтень

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Ознайомити дітей з п’єсою. Учити дітей сприймати музику різного характеру. Продовжувати вчити розуміти зміст твору,правильно сприймати музику різного характеру й розрізняти її,виконуючи відповідні рухи «спимо» - «танцюємо».

Продовжувати виховувати вміння позитивно,емоційно відгукуватися на музику.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Виховувати у дітей бажання підспівувати дорослому,виконувати рухи за текстом пісні разом з вихователем,розвивати музичну пам'ять.

Ознайомити дітей з новою піснею,

Провести бесіду за текстом,визначити характер твору.

Вчити дітей упізнавати твір за мелодією;співати разом з вихователем, супроводжуючи спів рухами.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Ознайомити дітей з новою вправою,

вчити сприймати музику веселого характеру. Виконувати під музику біг,ходьбу,стрибки, прості образні рухи «зайчики», «пташечки». Рухи з предметами,у колі. Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики,вчити дітей легко кружляти на пальцях тримаючи атрибути в руках,розвивати емоційне сприймання твору.

Музичні ігри

Ознайомити дітей з новою грою,з поняттям тихо – голосно в музиці. Викликати у дітей зацікавленість у грі,бажання грати під музику,виконуючи танцювальні рухи.

Продовжувати вчити дітей розрізняти динаміку в музиці, вчити дітей емоційно сприймати музичний твір,розуміти його й передавати це рухами.

2

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Листопад

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Ознайомити дітей з новою п’єсою,

Провести вступну бесіду,визначити характер музики.

Вчити дітей розуміти характер музики,виховувати бажання слухати її до кінця.

Продовжувати вчити дітей емоційно сприймати музику,розвивати музичну пам'ять.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Продовжувати вчити дітей співати виразно без крику,прислухаючись до співу дорослого та звучання інструменту.

Вчити дітей уважно слухати пісню до кінця,підспівувати слова,які повторюються продовжувати активізувати дітей до співу прикладом дорослого,розвивати співочі навички.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Ознайомити дітей з новим твором,

учити дітей починати і закінчувати рух разом із музикою. Продовжувати вчити під музику біг,ходьбу,стрибки,прості образні рухи,рухи з предметами,притупування ногами,плескання.

Ознайомити дітей з таночком,учити виконувати рухи за текстом.

Виховувати бажання танцювати у гурті.

Музичні ігри

Продовжувати вчити дітей розрізняти динаміку в музиці. Продовжувати вчити дітей емоційно сприймати музичний твір,розуміти його й передавати рухами.

Ознайомити дітей з новою грою,провести вступну бесіду.

Вчити рухами реагувати на зміни в темпі музики. Викликати у дітей зацікавленість грати.

3

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Грудень

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Ознайомити дітей з новою п’єсою,

Провести вступну бесіду,визначити характер музики. Продовжувати вчити дітей емоційно сприймати музику, розвивати музичну пам'ять.

Вчити дітей упізнавати п’єсу за звучанням,передавати в русі її веселий чи сумний характер.

Виховувати бажання слухати твір до кінця.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Ознайомити дітей з новою піснею,

Провести бесіду за текстом,визначити характер твору. Подовжувати вчити співати дітей легко,не напружуючись. Вчити дітей починати спів разом з вихователем,проводити роботу над словами. Вчити протягувати довгі звуки в піснях,чітко вимовляти слова. Вчити дітей упізнавати пісню за мелодією; розвивати вміння вслухатися.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Ознайомити дітей з новим твором,

учити дітей починати і закінчувати рух разом із музикою. Вчити дітей виконувати рухи в помірному темпі,розвивати вміння вслухатися в музику,розуміти її,впізнавати.

Ознайомити дітей з новим таночком,

учити рухатися відповідно до характеру музики. Вчити виконувати елементарні танцювальні рухи за текстом.

Музичні ігри

Ознайомити дітей з новою грою,провести вступну бесіду. Продовжувати вчити дітей емоційно сприймати музичний твір,розуміти його й передавати це рухами. Вчити дітей рухатися зграйкою за вихователем,виконуючи рухи за текстом. Продовжувати вчити дітей грати з зацікавленістю, відповідно музиці виконувати рухи.

4

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Січень

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Вчити дітей впізнавати зіграні музичним керівником знайомі музичні п’єси.

Ознайомити дітей з новим твором провести бесіду за текстом,визначити характер музики.

Розвивати у дітей емоційний відгук на музику,бажання її слухати.

Доносити до дітей її зміст,розвивати вміння прислухатися до музики.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Ознайомити дітей з піснею,створити позитивний настрій. Продовжувати розвивати співочі інтонації,наслідувати спів дорослого. Спонукати до підспівування,прислухатися до слів пісні,

розуміти їх та запам’ятовувати. Вчити дітей співати інтонаційно чисто,слухати музичний супровід. Вчити дітей вслухатися у текст пісні,виховувати бажання співати.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Вчити дітей рухатися відповідно до характеру музики,бігати врозтіч по залі,не наштовхуючись одне на одного.

Вчити дітей рухатися бадьорим кроком,починати і закінчувати рух разом із музикою.

Ознайомити дітей з таночком,учити рухатися відповідно до характеру музики, використовувати елементарні танцювальні рухи.

Музичні ігри

Ознайомити дітей з грою,виховувати бажання гратися під музику. Вчити дітей розуміти текст гри та своєчасно виконувати рухи відповідно до нього.

Продовжувати вчити дітей розрізняти динаміку в музиці (тихо – голосно).

Заохочувати дітей до гри та викликати позитивні емоції.

5

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Лютий

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Ознайомити дітей з новою п’єсою,

провести вступну бесіду,визначити характер музики. Виховувати в дітей позитивне ставлення до музики,бажання її слухати.

Ознайомити дітей з поняттям : високі звуки – низькі звуки.

Вчити дітей самостійно на слух розрізняти висоту звуків.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Продовжувати розвивати співочі інтонації;наслідувати спів дорослого. Продовжувати заохочувати дітей до співу, вчити починати та закінчувати співати пісню разом.

Повторити раніше вивчені пісні,

розвивати музичну пам'ять,виховувати бажання співати. Вчити вірно інтонувати звуки в піснях.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Ознайомити дітей з новою вправою, розвивати вміння рухатися відповідно до характеру музики, починати і закінчувати рух разом із музикою. Відображати в русі ритм,темп,її зміну,початок та кінець.

Ознайомити дітей з таночком. Виховувати у дітей позитивні емоції,бажання танцювати і виконувати танцювальні рухи самостійно.

Музичні ігри

Ознайомити дітей з грою,виховувати бажання гратися під музику.

Вчити дітей на слух розрізняти регістри (високі звуки – низькі звуки).

Заохочувати дітей до гри та викликати позитивні емоції.

6

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Березень

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Ознайомити дітей з новою п’єсою,

провести вступну бесіду,визначити характер музики. Продовжувати вчити розрізняти звучання контрастних п’єс за характером (сумно – весело).

Вчити дітей самостійно визначати динаміку в музиці (тихо – голосно).

Розвивати у дітей емоційний відгук на музику,бажання її слухати.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Ознайомити дітей з піснею,провести бесіду за текстом,створити позитивний настрій. Продовжувати вчити співати дітей природнім голосом,починати спів разом з дорослим.

Вчити протягувати довгі звуки в піснях, чітко вимовляти слова.

Заохочувати дітей до співу та розвивати в дітей співочі навички.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Ознайомити дітей з вправою,учити реагувати рухами на динаміку в музиці. Вчити дітей рухатися ритмічно,йти бадьорим кроком зграйкою за вихователем,не випереджаючи його.

Ознайомити дітей з таночком.

Вчити розрізняти дітей двочастинну форму в музиці,показувати це рухами.

Музичні ігри

Ознайомити дітей з грою,виховувати бажання гратися під музику. Учити розрізняти музику різного характеру,спонукати до гри,створювати веселий настрій.

Заохочувати дітей до гри та викликати позитивні емоції.

7

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Квітень

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Ознайомити дітей з новим твором,

провести вступну бесіду. Продовжувати вчити дітей слухати зосереджено бадьорі і спокійні пісні. Вчити дітей самостійно визначати характер та динаміку прослуханого твору. Слухати твір від початку до кінця. Вчити упізнавати твір за звучанням ,правильно сприймати його настрій й передавати в русі його характер.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Ознайомити дітей з піснею,провести бесіду за змістом. Продовжувати вчити дітей співати разом з дорослим.

Продовжувати вчити дітей співати без крику,природнім голосом, стежити за правильною вимовою слів.Продовжувати вчити дітей співати разом із вихователем, не випереджаючи його й не відстаючи.

Заохочувати дітей до співу та рухів за текстом.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Ознайомити дітей з новою вправою; учити розрізняти музику різного характеру й передавати її рухами.

Розвивати у дітей здатність чути закінчення її частин,учити починати й закінчувати рух відповідно до музики.

Ознайомити дітей з таночком.

Продовжувати вчити дітей розрізняти двочастинну форму в музиці та виконувати відповідні танцювальні рухи.

Музичні ігри

Ознайомити дітей з грою.

Вчити дітей розрізняти музику різного характеру й передавати її відповідними рухами.

Вчити визначати динаміку в музиці.

Спонукати дітей до гри,виховувати бажання гратися під музику,створювати веселий настрій.

8

Підпис керівника ______________

Переддошкільна група

Травень

Дата

Сфера

життєд.

Теми занять

Види діяльності

Репертуар

Освітні завдання

Завдання розвитку

Лінії розвитку

Слухання

музики

Ознайомити дітей з новою п’єсою,

провести вступну бесіду,визначити характер музики. Продовжувати вчити дітей зосереджено слухати різні по характеру твори. Вчити дітей коротко розповідати про зміст твору, визначати характер, динаміку. Вчити дітей упізнавати знайомі п’єси. Продовжувати розвивати у дітей позитивне ставлення до музики, бажання її слухати.

Вправи для розвитку

слуху.

Співи (пісні)

Вчити дітей упізнавати раніше вивченні пісні за мелодією. Виховувати бажання наслідувати спів дорослого.

Продовжувати вчити дітей співати без напруження,чітко вимовляючи слова. Вчити дітей співати інтонаційно чисто, слухаючи музичний супровід.

Вчити протягувати довгі звуки в піснях, чітко вимовляти слова.

Музично – ритмічні

вправи.

Танці , хороводи

Продовжувати вчити дітей виконувати рухи під музику,відображати в русі ритм,темп,її зміну,початок та кінець.

Виконувати під музику біг,ходьбу, стрибки… Виховувати вміння у дітей емоційно відгукуватись на танцювальну музику різного жанру,розвивати вміння розрізняти частини танку,його характеру,учити змінювати характер рухів.

Музичні ігри

Викликати у дітей зацікавленість та бажання грати,відображати рухами своє розуміння твору.

Вчити розрізняти характер твору, розрізняти висоту звуків,вчити визначати динаміку в музиці.

Вчити протягувати довгі звуки в піснях, чітко вимовляти слова.

Заохочувати дітей до гри та викликати позитивні емоції.

9

Підпис керівник ______________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.