Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Музичні ігри для розвитку артистизму та уяви.

Музика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

09.07.2019

494

36

0

Опис документу:
Малюки від природи володіють грацією та свободою тіла. Енергійні, рухливі, вони всю свою поведінку проявляють через рухи. Чим менша за віком дитина, тим більше свободи й легкості в її тілі. Від самого народження всю інформацію про оточуючий світ дитина отримує через тілесні відчуття.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Музичні ігри на розвиток артистизму та уяви

Гра «На лісовій галявині»

Можна провести розподіл ролей передчасно. Хто кого буде грати, а можна, щоб участь брали усі одразу. Так, дітям вже прийдеться перетворюватися дуже швидко. Музику керівник може добирати на свій вибір.

Грає пастушок на сопілочці в лісна галявині, всі дерева танцюють (звучить мелодія).

Почули їжачки, вирішили подивитися, хто так гарно грає (звучить мелодія).

Слідом прилетіли пташечки, метелики, закружляли в таночку (звучить мелодія).

Ось тут і зайчики прибігли та й на травці стали стрибати, танцювати (звучить мелодія).

Тут і лисички з вовчиками не забарилися, побачивши зайців почали навколо та поруч них ходити(звучить мелодія).

Добре жабки прискакали та запропонували у гру пограти, вовчиків й лисичок наздоганяти:(звучить мелодія).

Але такий вітер здійнявся, ліс зашумів, захилитався.
Пастушок заграв, покликав своїх друзів – прибігли козенята, баранці й песики (звучить мелодія). Заховалися всі під деревами. Та, коли все заспокоїлось, зраділи і знову почалося свято. Всі весело танцювали, грали на чудовій галявинці у лісі. (звучить мелодія)

Ось така гра! В ній і акторська майстерність, і вміння чути музику, передавати її характер, темп, вміння імпровізувати тощо.

«На галявині»

Гра допомагає розвивати образне мислення.
Спершу можна розповісти невелику передісторію. Створити, так би мовити, ситуацію. Наприклад: "В літньому лісі ранок, світить сонце і різні звірі приходять на полянку погрітися в його яскравих, теплих променях. Кожен приходить під свою музику. Які ж звірі прийшли у нас сьогодні на поляну? Зараз ми з вами тихенько підглянемо".

Можна перед грою дати прослухати музику і розповісти які ж звірі і під яку музику приходять на полянку. А можна говорити, хто прийшов на поляну під час звучання теми цього звіра, без попереднього прослуховування. Буде свого роду ефект несподіванки і діти навчаться швидше реагувати на зміну образу. Тепер безпосередньо до гри. Отже, Ви розповідаєте не велику передісторію, а потім говорите: "На поляну прискакав зайчик" відповідно в музиці йде заяча тема. Потім: "На поляну прибіг вовк" йде тема вовка і так далі. Діти повинні зображувати звіра, який приходить на поляну. Його манери, його поведінка і так далі. У кінці гри можна вибрати найстрашнішого вовка або найбоязкішого зайця. Тут вже простір для Вашої фантазії. Варіюйте як завгодно!

Гра «На що схожий настрій?»

Вік: для дітей з 5 років. Учасники гри по черзі говорять, на яку пору року, природне явище, погоду схоже їх сьогоднішній настрій. Почати порівняння краще дорослому: "Мій настрій схоже набілу пухнасту хмарку в спокійному блакитному небі, а твоє"? Гра проводиться по кругу. Дорослий узагальнює яке ж сьогодні у усієї групи настрій: сумне, веселе, смішне, зле і так далі. Інтерпретуючи відповіді дітей, врахуйте, що погана погода, холод, дощ" похмуре небо, агресивні елементи свідчать про емоційне неблагополуччя. Добре було б використати музику.

Вправа «Жива скульптура»

Вік: для дітей з 6 років. Учасники вільно стоять разом. Ведучий пропонує одному дитяті вийти і прийняти яку-небудь позу, відповідну темі (теми: явища природи, квіти, тварини, природні явища і т. п.), в якій йому зручно стояти. Наступного учасника просять приєднатися до нього якою-небудь позою в тому місці, де багато вільного простору, потім до них в своїй позі приєднується третій, потім виходить обережно із скульптури перший і дивиться на загальну композицію, а четвертий займає будь-яке порожнє місце в загальній скульптурі і так далі. Той, хто давно стоїть, відходить, його місце займає наступний. Зауваження: Дорослий виконує роль скульптора протягом всієї вправи. Стежить, щоб учасники не застоювалися в загальній скульптурі і, виходячи, обов'язково дивилися на загальну композицію, відстежуючи, на що вона схожа.

«Квіточки»

Зима. Паросточок сидить в землі і чекає, коли прийде весна. І ось вона настала. Росток пробивається із землі, зростає стебло, потім поодинці з'являються листочки, а потім бутон. Далі квіточка розпускається. Квітне, інколи дме вітерець і він погойдується від його подиху, а інколи прямо крутиться від радості. Але і осінь. Квіточка починає в'янути і повертається в землю, щоб знову прорости навесні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.