Музична логоритмична вправа «Галявинка»

Опис документу:
Артикуляційна та рухова вправа «Галявинка» (старший дошкільний вік) Мета: розвивати артикуляційний апарат, дрібну моторику рук, закріпити та чітко промовляти звук «ш-ш-ш»,співати глісандо вгору та вниз на звук «у-у-у», зображати пластичними рухами звуками весняного лісу та дощу. Діти та педагог стоять по колу. Діти повторюють рухи та промовляють звуки за педагогом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Артикуляційна та рухова вправа «Галявинка»

(старший дошкільний вік)

Мета: розвивати артикуляційний апарат, дрібну моторику рук, закріпити та чітко промовляти звук «ш-ш-ш»,співати глісандо вгору та вниз на звук «у-у-у», зображати пластичними рухами звуками весняного лісу та дощу.

Діти та педагог стоять по колу.

Діти повторюють рухи та промовляють звуки за педагогом.

Ось галявинка.

(широким жестом розвести руки в сторони)

Навколо - липи повставали в коло.

(Округлені руки зчепити над головою)

Липи кронами шумлять,

(руки вгорі, покачати ними з боку в бік,

промовляючи звук «ш-ш-ш»)

Пташечки в листочках сплять

(показують долонями )

Вітер вранці прилітав,

(кажуть звук «у-у-у» та крутять

перед собою руками )

Пташенят в гіллі гойдав.

(Долоні разом перед собою,гойдають вправо – вліво)

Липи нахиляються –

Листочками перемовляються.

(нахилившись вперед, покачати

тулубом з боку в бік зі звуком «с»)

Пішов дощик - крап- крап- крап

(плескати в долоні)

Краплі крапають ось так

( перебирати пальчиками по долоні, промовляючи «крап крап крап»)

Під дощем з лип та беріз

(випрямитися, руки підняти)

Потекли потоки сліз.

(Плавно опустити руки,перебираючи пальцями по тулубу промовляючи «крап крап крап» )

По листочкам стікали вони до землі,

Скласти наче листочки долоні разом, та рухати пальцям, промовляючи звук «буль-буль»

Та залишали мокрі сліди…

(руки вниз, енергійно трусити кистями, промовляючи «ах-ах-ах»)

Якщо дерева будуть вмиватися дощем

( погладити обличчя, промовляючи звук «м-м-м» )

То будуть міцніти все більше

З кожним днем.

(Руки в сторони, зігнуті до плечей

та стиснути кулаки.)

Програш

Підняти руки до гори, помахати вправо-вліво та підспівати звук

«а-а-а»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!