Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Можливості Learning Apps і принцип роботи

Дистанційне навчання

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі

07.08.2021

159

6

0

Опис документу:
Сервіс Learning apps безкоштовний. Подарунок освітянам світу з Германії. Призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Можливості Learning Apps і принцип роботи Токмацький механічний фаховий коледж НУ “ Запорізька політехніка ” Автор : Чемерис Олена Андріївна Виклад...
Слайд № 1

Можливості Learning Apps і принцип роботи Токмацький механічний фаховий коледж НУ “ Запорізька політехніка ” Автор : Чемерис Олена Андріївна Викладач методист вищої категорії

Learning Apps (https://learningapps.org/) – онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Чемерис Олена
Слайд № 2

Learning Apps (https://learningapps.org/) – онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Чемерис Олена

Сервіс Learning apps безкоштовний. Подарунок освітянам світу з Германії. Призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предме...
Слайд № 3

Сервіс Learning apps безкоштовний. Подарунок освітянам світу з Германії. Призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі. Є можливість більшість завдань використовувати в режимі офф лайн після збереження. Learning Apps – це зручний, інтуїтивний у роботі онлайн-сервіс створення інтерактивних вправ для використання як на уроках, так і в позаурочний час, застосування яких сприятиме кращому засвоєнню матеріалу, підвищенню пізнавального інтересу, формуванню вмінь як самостійної, так і спільної роботи тощо.

Розробником веб-сайту Learning Apps є некомерційна організація, що складається з вчених кількох європейських університетів: Університет освіти г. Б...
Слайд № 4

Розробником веб-сайту Learning Apps є некомерційна організація, що складається з вчених кількох європейських університетів: Університет освіти г. Берн (Швейцарія), Університет г. Майнц (Німеччина) та Університет м. Циттау та м. Гёрлиц (Німеччина). Усі послуги пропонуються безкоштовно, без гарантії. Користувач, що створює електронні навчальні матеріали за допомогою навчальних програм, погоджується з тим, що інші користувачі можуть користуватися своїми матеріалами в редакції та без вказання посилань на автора. Чемерис Олена

ПРИКЛАД ВБУДОВАНОГО ІГРОВОГО ОПИТУВАННЯ В ІНТЕРАКТИВНИЙ ПЛАКАТ https://www.thinglink.com/scene/1456270897965957123 Чемерис Олена
Слайд № 5

ПРИКЛАД ВБУДОВАНОГО ІГРОВОГО ОПИТУВАННЯ В ІНТЕРАКТИВНИЙ ПЛАКАТ https://www.thinglink.com/scene/1456270897965957123 Чемерис Олена

Чемерис Олена
Слайд № 6

Чемерис Олена

Створення власної галереї завдань Чемерис Олена
Слайд № 7

Створення власної галереї завдань Чемерис Олена

Чемерис Олена Сервіс працює декількома мовами, зокрема й українською.
Слайд № 8

Чемерис Олена Сервіс працює декількома мовами, зокрема й українською.

Перш ніж почати роботу з цим сервісом, треба обрати мову та зареєструватися. Чемерис Олена
Слайд № 9

Перш ніж почати роботу з цим сервісом, треба обрати мову та зареєструватися. Чемерис Олена

Початок реєстрації. Є можливість ознайомитись з довідковим матеріалом про роботу сервісу Чемерис Олена
Слайд № 10

Початок реєстрації. Є можливість ознайомитись з довідковим матеріалом про роботу сервісу Чемерис Олена

Треба уважно заповнити всі поля реєстраційної форми під час створення акаунту облікового запису.
Слайд № 11

Треба уважно заповнити всі поля реєстраційної форми під час створення акаунту облікового запису.

Вхід в власний обліковий запис кабінету під створеним логіном та паролем після реєстрації Чемерис Олена
Слайд № 12

Вхід в власний обліковий запис кабінету під створеним логіном та паролем після реєстрації Чемерис Олена

Варто познайомитися з галереєю, колекцією шаблонів, пропонованих сайтом. Інтерфейс програми містить такі режими як «Перегляд вправ» та «Створення в...
Слайд № 13

Варто познайомитися з галереєю, колекцією шаблонів, пропонованих сайтом. Інтерфейс програми містить такі режими як «Перегляд вправ» та «Створення вправ», «Мої класи», «Мої вправи». Чемерис Олена

Із запропонованого списку назв шаблонів можна обрати той, що зацікавив. У полі перегляду можна знайти приклади і короткий опис такого типу вправ. 1...
Слайд № 14

Із запропонованого списку назв шаблонів можна обрати той, що зацікавив. У полі перегляду можна знайти приклади і короткий опис такого типу вправ. 1 2 3 4 5

Режим “Що таке Learning apps.org» Є можливість переглянути відео та довідкову інформацію про роботу в сервісі Чемерис Олена
Слайд № 15

Режим “Що таке Learning apps.org» Є можливість переглянути відео та довідкову інформацію про роботу в сервісі Чемерис Олена

В режимі «Перегляд вправ» є можливість регулювати вибір за дисципліною, а також за рівнем складності вправ
Слайд № 16

В режимі «Перегляд вправ» є можливість регулювати вибір за дисципліною, а також за рівнем складності вправ

Режим “ Перегляд вправи ” : вправи можна переглянути, завантажити в свій кабінет, створити на основі цієї вправи свою власну. У вправах можна додав...
Слайд № 17

Режим “ Перегляд вправи ” : вправи можна переглянути, завантажити в свій кабінет, створити на основі цієї вправи свою власну. У вправах можна додавати текст, зображення, звук, відео Чемерис Олена

Перегляд вправ з запропонованих шаблонів. Ознайомлення з інформацією про автора. Можливість використати праву ,як завдання за наданими посиланнями ...
Слайд № 18

Перегляд вправ з запропонованих шаблонів. Ознайомлення з інформацією про автора. Можливість використати праву ,як завдання за наданими посиланнями чи GR кодом

Вправу, яка сподобалась є можливість зберігати , натиснувши кнопку (закладки у «Моїх вправах») Чемерис Олена
Слайд № 19

Вправу, яка сподобалась є можливість зберігати , натиснувши кнопку (закладки у «Моїх вправах») Чемерис Олена

Чемерис Олена Режим “Мої вправи” Для систематизації вправ у власному профілі їх можна розташовувати по папкам. Для цього достатньо клацнути на папц...
Слайд № 20

Чемерис Олена Режим “Мої вправи” Для систематизації вправ у власному профілі їх можна розташовувати по папкам. Для цього достатньо клацнути на папці і дати їй назву, а потім перетягуванням розмістити вправи у відповідні папки

Створення назви власної папки Чемерис Олена
Слайд № 21

Створення назви власної папки Чемерис Олена

Натиснувши на іконку паки видно, що з нею можливо робити: дати найменування папки, перемістити папку ,змінити колір, видалити Чемерис Олена
Слайд № 22

Натиснувши на іконку паки видно, що з нею можливо робити: дати найменування папки, перемістити папку ,змінити колір, видалити Чемерис Олена

Кожен вчитель за своїм бажанням може створити набір класів у власному акаунті, ввести дані про учнів, створити для кожного профіль, задати пароль д...
Слайд № 23

Кожен вчитель за своїм бажанням може створити набір класів у власному акаунті, ввести дані про учнів, створити для кожного профіль, задати пароль для входу. Під час роботи на уроці або виховному заході кожен учень (або група учнів) отримує пароль для входу і виконують завдання, запропоновані для їх класу чи групи

Після створення класу слід ввести профілі учнів ( здобувачів освіти)
Слайд № 24

Після створення класу слід ввести профілі учнів ( здобувачів освіти)

Створення профілів здобувачів освіти: слід вписати тільки ім'я та прізвище ( запросити учнів чи імпортувати список ) – логін та пароль будуть створ...
Слайд № 25

Створення профілів здобувачів освіти: слід вписати тільки ім'я та прізвище ( запросити учнів чи імпортувати список ) – логін та пароль будуть створені автоматично сервісом.

Для здобувачів освіти які вже мають свій профіль: через запрошення на електронну скриньку слід надіслати посилання
Слайд № 26

Для здобувачів освіти які вже мають свій профіль: через запрошення на електронну скриньку слід надіслати посилання

Створенні профілів здобувачів освіти можна роздрукувати та роздати в класі кожному власний аркуш з логінами та паролями Чемерис Олена
Слайд № 27

Створенні профілів здобувачів освіти можна роздрукувати та роздати в класі кожному власний аркуш з логінами та паролями Чемерис Олена

Створенні профілів здобувачів освіти можна роздрукувати та роздати в класі кожному власний аркуш з логінами та паролями Чемерис Олена
Слайд № 28

Створенні профілів здобувачів освіти можна роздрукувати та роздати в класі кожному власний аркуш з логінами та паролями Чемерис Олена

Створення логіну та пароля через імпортування імен з готового списку із Word Чемерис Олена
Слайд № 29

Створення логіну та пароля через імпортування імен з готового списку із Word Чемерис Олена

Список із Word слід вставити у відкрите вікно, а потім зберегти Чемерис Олена
Слайд № 30

Список із Word слід вставити у відкрите вікно, а потім зберегти Чемерис Олена

Створений список здобувачів освіті слід активувати, інакше діти не зможуть увійти в свої профілі та побачити вправи Чемерис Олена
Слайд № 31

Створений список здобувачів освіті слід активувати, інакше діти не зможуть увійти в свої профілі та побачити вправи Чемерис Олена

Створення власних прав Чемерис Олена
Слайд № 32

Створення власних прав Чемерис Олена

Папка класу. Додавання вправ для конкретного класу із збережених «Моїх вправ» Чемерис Олена
Слайд № 33

Папка класу. Додавання вправ для конкретного класу із збережених «Моїх вправ» Чемерис Олена

Папка класу. Додавання вправ
Слайд № 34

Папка класу. Додавання вправ

Папка класу. Додавання завдання Чемерис Олена
Слайд № 35

Папка класу. Додавання завдання Чемерис Олена

С Чемерис Олена
Слайд № 36

С Чемерис Олена

Пояснення інфографіки: ідея освітня задача ( вибір виду вправи) перехід до конструктора вправи збереження вправи передача вправи учням публікація в...
Слайд № 37

Пояснення інфографіки: ідея освітня задача ( вибір виду вправи) перехід до конструктора вправи збереження вправи передача вправи учням публікація вправи в інтернеті. Чемерис Олена

Чемерис Олена Створення нових вправ Із 21 запропонованого списку назв шаблонів можна обрати той, що зацікавив, у полі перегляду переглянути приклад...
Слайд № 38

Чемерис Олена Створення нових вправ Із 21 запропонованого списку назв шаблонів можна обрати той, що зацікавив, у полі перегляду переглянути приклади і короткий опис такого типу вправ. На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми.

Щоб створити інтерактивну вправу, необхідно обрати на сайті її тип з-поміж наступних: знайди пару, класифікація, числова пряма, просте впорядкуванн...
Слайд № 39

Щоб створити інтерактивну вправу, необхідно обрати на сайті її тип з-поміж наступних: знайди пару, класифікація, числова пряма, просте впорядкування, вільна текстова відповідь, фрагменти зображень, вікторина (1 відповідь), заповнити пропуски, колекція вправ, перший мільйон, пазл, кросворд, знайти на карті, знайти слова, де це?, вгадай слово та ін.

Створення власної нової вправи на основі обраного шаблону
Слайд № 40

Створення власної нової вправи на основі обраного шаблону

обирається категорія існуючих вправ та їх рівень складності
Слайд № 41

обирається категорія існуючих вправ та їх рівень складності

Натискання кнопки Чемерис Олена
Слайд № 42

Натискання кнопки Чемерис Олена

Перегляд створеного завдання Чемерис Олена
Слайд № 43

Перегляд створеного завдання Чемерис Олена

Додавання інформації до вправи Чемерис Олена
Слайд № 44

Додавання інформації до вправи Чемерис Олена

Під час створення вправ є можливість додавати посилання з інтернету або з власного комп'ютера
Слайд № 45

Під час створення вправ є можливість додавати посилання з інтернету або з власного комп'ютера

Створення вправі – вставити пропуск в тексті. Чемерис Олена
Слайд № 46

Створення вправі – вставити пропуск в тексті. Чемерис Олена

Перегляд створеної вправи ,за потребою «продовження редагування» або «збереження вправи» Чемерис Олена
Слайд № 47

Перегляд створеної вправи ,за потребою «продовження редагування» або «збереження вправи» Чемерис Олена

Створення зворотного зв'язку, додавання фонового зображення та довідкового матеріалу Чемерис Олена
Слайд № 48

Створення зворотного зв'язку, додавання фонового зображення та довідкового матеріалу Чемерис Олена

Остаточний перегляд , бажано виконати всю вправу для перевірки на наявність огріх Чемерис Олена
Слайд № 49

Остаточний перегляд , бажано виконати всю вправу для перевірки на наявність огріх Чемерис Олена

Перегляд роботи кнопки «Завдання» та «Довідка» Чемерис Олена
Слайд № 50

Перегляд роботи кнопки «Завдання» та «Довідка» Чемерис Олена

Виконання створеної вправи та її збереження Чемерис Олена
Слайд № 51

Виконання створеної вправи та її збереження Чемерис Олена

Підтвердження зберігання вправи в папці «Мої вправи» Чемерис Олена
Слайд № 52

Підтвердження зберігання вправи в папці «Мої вправи» Чемерис Олена

Посилання вправи можна надіслати чи вбудувати на своїй веб сторінці. Чемерис Олена
Слайд № 53

Посилання вправи можна надіслати чи вбудувати на своїй веб сторінці. Чемерис Олена

Але найбільш цікаве те, що елементи, розроблені в Learning Apps можливо зберігати у форматі SCORM: Файл пакету SCORM можна потім розташувати у повн...
Слайд № 54

Але найбільш цікаве те, що елементи, розроблені в Learning Apps можливо зберігати у форматі SCORM: Файл пакету SCORM можна потім розташувати у повноцінній системі електронного навчання Чемерис Олена

Створену вправу можна переглянути або виконати ряд змін
Слайд № 55

Створену вправу можна переглянути або виконати ряд змін

Якщо вправа не потрібна для зберігання її можна видалити Чемерис Олена
Слайд № 56

Якщо вправа не потрібна для зберігання її можна видалити Чемерис Олена

Статистика вправи : кількістю зірочок показується вподобання, а іконка ока віфдмічає кількість переглядів даної вправи Чемерис Олена
Слайд № 57

Статистика вправи : кількістю зірочок показується вподобання, а іконка ока віфдмічає кількість переглядів даної вправи Чемерис Олена

Статистика виконання вправи в Вашому створеному класі. Чемерис Олена
Слайд № 58

Статистика виконання вправи в Вашому створеному класі. Чемерис Олена

Натиснувши на значок виконаної вправи конкретного здобувача освіти Ви отримуєте інформацію про її виконання ним Чемерис Олена
Слайд № 59

Натиснувши на значок виконаної вправи конкретного здобувача освіти Ви отримуєте інформацію про її виконання ним Чемерис Олена

Статистичні дані можна роздрукувати для звітності Чемерис Олена
Слайд № 60

Статистичні дані можна роздрукувати для звітності Чемерис Олена

Перевірка виконаної роботи здобувачами освіти : натиснути кнопку «Активувати» Чемерис Олена
Слайд № 61

Перевірка виконаної роботи здобувачами освіти : натиснути кнопку «Активувати» Чемерис Олена

Після активації список учнів та виконаних вправ можна роздрукувати або видалити Чемерис Олена
Слайд № 62

Після активації список учнів та виконаних вправ можна роздрукувати або видалити Чемерис Олена

Є можливість надіслати повідомлення всьому класу, або обрати конкретного здобувача освіти Чемерис Олена
Слайд № 63

Є можливість надіслати повідомлення всьому класу, або обрати конкретного здобувача освіти Чемерис Олена

Налаштування профілю викладача. Тут Ви будете бачити повідомлення, які Вам надсилають Ваші учні
Слайд № 64

Налаштування профілю викладача. Тут Ви будете бачити повідомлення, які Вам надсилають Ваші учні

Свій профіль Ви можете редагувати за власним бажанням – дозволяти чи ні надавати посилання на Ваш профіль іншим Чемерис Олена
Слайд № 65

Свій профіль Ви можете редагувати за власним бажанням – дозволяти чи ні надавати посилання на Ваш профіль іншим Чемерис Олена

Чемерис Олена На мою думку перевагами використання Learning Apps є активізація навчальної діяльності учнів, підвищення мотивації до навчання; еконо...
Слайд № 66

Чемерис Олена На мою думку перевагами використання Learning Apps є активізація навчальної діяльності учнів, підвищення мотивації до навчання; економія навчального часу; розвиток логічного мислення, пам’яті; забезпечення високого рівня наочності, поступовості отримання нових знань в навчальному процесі; спрощується процес взаємодії між учнями та вчителем. 4 1 2 формування пізнавального інтересу, інформаційної культури учнів; 3 5

Охарактеризуємо позитивні якості роботи з сервісом LearningApps.org: безкоштовний сервіс; доброзичливий багатомовний інтерфейс (треба тільки вибрат...
Слайд № 67

Охарактеризуємо позитивні якості роботи з сервісом LearningApps.org: безкоштовний сервіс; доброзичливий багатомовний інтерфейс (треба тільки вибрати відповідний прапорець у правому верхньому куті), при роботі з сервісом можна переключитися на різні мови можливість обміну інтерактивними завданнями; завдання можна створювати і редагувати в режимі он-лайн, використовуючи різні шаблони; багато шаблонів підтримують роботу з картинками, звуком та відео; моментальна перевірка правильності виконання завдання; можна отримати посилання для відправки по електронній пошті або код для вбудовування в блог або сайт, і на Вікі-сторінку. Однією з переваг середовища Learning Apps є можливість завантажити на власний комп’ютер створені вправи: у форматі SCORM – завантажити в систему дистанційного навчання або використовувати на комп’ютері без Інтернету, iBook Author – для використання на iPad вправ без Інтернету, Developer Source – для зміни вправи на рівні мови програмування.

https://learningapps.org/display?v=pfa9w2fzc17 - КРОСВОРД https://learningapps.org/display?v=pmy3u0xin17 - ПАЗЛ https://learningapps.org/display?v=...
Слайд № 68

https://learningapps.org/display?v=pfa9w2fzc17 - КРОСВОРД https://learningapps.org/display?v=pmy3u0xin17 - ПАЗЛ https://learningapps.org/display?v=pkajxkdi317 - ВІКТОРИНА https://learningapps.org/display?v=pt6d5cynv17 – ОНЛАЙН-ТЕСТ ПРИКЛАДИ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ:

Разом ми подолаємо всі перешкоди ! ДЖЕРЕЛА 1. Аман І.С. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps / І.С.Аман [Електронний ресур...
Слайд № 69

Разом ми подолаємо всі перешкоди ! ДЖЕРЕЛА 1. Аман І.С. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps / І.С.Аман [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html.

Мої дані для зворотного зв'язку: +380963979475 - вайбер chemeris.eva@gmail.com Чемерис Олена
Слайд № 70

Мої дані для зворотного зв'язку: +380963979475 - вайбер chemeris.eva@gmail.com Чемерис Олена

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.