Мовленнєво – рухові вправи з використанням методики К.Орфа.

Опис документу:
Рухливі ігри та фізичні вправи у поєднанні з мовленням сприяють вдосконаленню загальної моторики. Може використовуватися психогімнастика або елементи психогімнастики, що залежить від індивідуальних особливостей дитини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мовленнєво – рухові вправи з використанням методики К.Орфа.

Розробила Дубовик Т.П.
(Озвучення “звучними жестами” та елементарними шумовими інструментами)


Лис і лисиця (Вправа виконується сидячи)

Ту - ру – ру, ту – ру – ру (почергові хлопки по колінах)
Лис сховався у нору (шарудять папером)
А лисиця не схотіла (шарудять папером)
І гулять подріботіла (дріботять носочками ніг)

Звірята і мишка

День народження у мишки (стукають металевими паличками по склу)
Звірята їй несли горішки (стукають горішками)
Мишка друзів запросила (тупочуть ніжками)
І швиденько стіл накрила (брязчать металевими кришечками)
За столом всі розмістились (шарудять папером)
І гостинці дружно з”їли (ритмічні хлопки)
Хрум, хрум, хрум! (клацають язичком)

Поїзд

Туки – тук, туки – тук (помірно відбивають за допомогою
Це коліс веселий стук ритм потрійного притупу)
Швидкість поїзд набирає,
Поїзд всіх малят катає
Швидше, швидше, стук коліс, (ритм стає швидшим, але чітким)
Поїзд швидко нас повіз,
Машиніст сигнал подав, (імітують сигнал грою на дудочках)
І наш поїзд засвистав!
Поїзд наш сповільнив хід (ритм уповільнюється)
До зупинки нас привіз
Відчиняється вагон (ш - ш – ш –ш )
Ми виходим на перон (тупіт ніг)



Весняна телеграма

Дивний звук у лісі рано (ритмічно стукають
Дятел пише телеграму стукають
Тук – тук – тук – тук – тук – тук, дерев”яними паличками)
Звідусіль цей дивний звук
Дзень-дзень-дзень, дзень- дзень- дзень
Розпочавсь весняний день (металеві палички і скло)
Чох – чох – чох, чох - чох - чох
З листя виліз їжачок (шарудять папером)
Шу-шу-шу, ша-ша-ша, (маракаси: сіль або пшоно)
Оживає комашня,
В лісі пташечка співа (свистульки)
Це до нас прийшла весна !
(всі разом дзвонять, шарудять, стукочуть, свистять, трясуть маракасами )

Вправа на дихання

Разом: Ми усі яскраві кульки, надуваєм щоки,
Якщо лопнуть наші кульки
Буде всім мороки (всі діти набрали повітря у груди і надули щічки)
Музичний керівник:
Кульки всі здуваються, цілими лишаються (повільно випускають повітря)
Ми усі яскраві кульки знову надуваємся (говорять всі разом )
(набирають повітря у легені, при цьому кладуть руку на грудну клітку,
якщо рука піднімається разом з грудною клітиною - дихання взяли правильно)
Музичний керівник:
Та кмітливі наші кульки
Цілими лишаються.
(повільно випускають повітря із грудей с-с-с-с-с-с-с-с- )

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.