Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Моніторинг виявлення рівня розвитку знань, вмінь та навичок для дітей раннього дошкільного віку

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

28.01.2022

138

7

0

Опис документу:

Представлена розробка рекомендована для діагностичної роботи з дітьми раннього дошкільного віку щодо виявлення рівня розвитку їх знань, навичок та вмінь.

Моніторинг розроблений згідно вимог Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МОНІТОРИНГ ЗНАНЬ, НАВИЧОК ТА ВМІНЬ ДІТЕЙ

РАННЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ


«Здоров'я та фізичний розвиток»

  1. Дитина охайна, має знання про гігієну тіла

  2. Намагається одягатися та роздягатися, застібати ґудзики.

  3. Дотримується основних правил поведінки за столом.

  4. Бере участь у процедурах із загартування

  5. З допомогою дорослих намагається зберігати правильну поставу під час різних видів діяльності .

  6. Володіє природними видами рухів, що забезпечує її переміщення у просторі.

  7. Зберігає стійке положення тіла.

  8. Орієнтується у просторі.

  9. Ходить і бігає природно рухаючи руками і ногами.

  10. Володіє навичками повзання, лазіння, підлізання, перелітання.

  11. Виконує різні дії з м’ячем.

  12. Енергійно відштовхується обома ногами, підстрибує на місці та у довжину.

  13. Стає у пару, у коло, один за одним (за допомогою дорослого.

  14. Виявляє інтерес до спільних дій з однолітками.

  15. Із задоволенням виконує різні рухові дії.




«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

  1. Виявляє інтерес до дій з предметами та іграшками.

  2. Має уявлення про колір, форму, величину предметів.

  3. Розрізняє червоний, жовтий, синій, зелений, чорний, білий кольори.

  4. Розрізняє геометричні фігури: кубик, куля, квадрат, круг.

  5. Розрізняє величину: великий, маленький.

  6. Виділяє у просторі: багато, один, два три.

  7. Виявляє інтерес щодо місця розташування предметів та іграшок (вгорі, внизу, за спиною тощо).

  8. Виконує перші дії щодо групування предметів за однією ознакою (величиною, формою, кількістю).

  9. Орієнтується у просторових відношеннях (на, під, в, за).

  10. Виявляє інтерес до світлої і темної частин доби.





«Екопростір розвитку дитини»

Предметний світ: що навколо мене

  1. Виявляє інтерес до предметного світу.

  2. Знаходить у предметному середовищі знайоме і незнайоме.

  3. Має елементарні знання про предмети , що оточують.

  4. Знає назви предметів, функціональне призначення, використовує відповідно до призначення.

  5. Має елементарні уявлення про безпеку використання предметів (не можна пустувати з електроприладами, брати до рота дрібні частинки тощо).

Соціальний світ: хто поряд зі мною

  1. Виявляє інтерес і позитивне ставлення до людей найближчого оточення.

  2. Прагне до спілкування, взаємодії, участі у спільних справах з найближчими людьми.

  3. Має первинні уявлення про правила соціально схвалюваних стосунків між людьми.

  4. Має первинний досвід моральних вчинків, виявляє уміння дотримуватись елементарних соціальних правил.

  5. Виявляє співчуття, співпереживання, позитивну емоційну орієнтацію на дорослих та дітей.

  6. Виявляє самостійність в обслуговуванні власних елементарних потреб.

Природний світ: дитина у світі природи

  1. Здатен розрізняти і правильно називати об’єкти і явища природи доступні для сприйняття.

  2. Помічає красу природи, емоційно реагує на неї.

  3. Відтворює окремі характерні звуки природи та рухи тварин.

  4. Позитивно реагує на пропозицію допомогти у догляді за рослинами та тваринами.







«Гра дитини»

  1. Зацікавлено ставиться до процесу гри та намагається відтворити у ній знання та уявлення про оточуючий світ.

  2. Вміє гратися як на самоті так і об’єднатися з однолітками.

  3. Бере участь у різних видах ігор: сюжетно-рольових, конструктивно-будівельних, дидактичних, настільних, рухливих, народних.

  4. Споруджує нескладні будівлі з будівельного матеріалу за зразком та за власним задумом.

  5. Вміє групувати та порівнювати предмети за певними ознаками, складати з частин ціле.

  6. Знає, впізнає, називає різні види іграшок.: лялька (хлопчик, дівчинка, бабуся, дідусь), іграшки звірі та птахи, сенсорно-дидактичні (фігури, втулки, мозаїка, палички, пірамідки тощо)

  7. Бережно ставиться до іграшок, дотримується порядку в ігровому куточку.

  8. Відтворює ігрові дії в нескладних сюжетах за допомогою образних іграшок.

  9. Усвідомлює необхідність дотримання правил гри.

  10. В іграх – драматизаціях розігрує з дорослим сюжети казок з використанням костюмів, атрибутів.

  11. Повторює короткі репліки з вихователем, відтворює мімікою настрій.

  12. Здатний будувати прості (з кількох слів) емоційно-оцінні судження щодо персонажа, процесу гри.





«Комунікативний розвиток особистості»

  1. Слухає і розуміє мову дорослого, звернену до нього та інших дітей.

  2. Прагне до чіткої вимови голосних та деяких приголосних звуків.

  3. Будує речення з 3-5 слів.

  4. Користується різними частинами мови та основними граматичними формами.

  5. Відповідає на запитання і запитує інших.

  6. Здатен підтримати розмову на запропоновану дорослим тему.

  7. Передає кількома реченнями (з 3-5 слів) свої враження від побаченого та почутого.

  8. Розповідає по пам’яті добре знайомі невеликі пісеньки, вірші, переказує нескладні казки за допомогою дорослого.

  9. Користується мовленням у спілкуванні.

  10. Прощається, вітається, прохає, дякує, вибачається.





«Дитина у світі мистецтва»

Художньо-продуктивне образотворення

  1. Знає основні кольори жовтий, червоний, синій)

  2. Використовує пальчикові, гуашеві фарби.

  3. Змішує фарби задля отримання похідних кольорів (зелений, помаранчевий,фіолетовий, коричневий).

  4. Малює на різних поверхнях.

  5. Малює пальчиком, рукою, долонькою, ніжками.

  6. Малює під музичний супровід (передає відбитками пальчиків ритм музики)

  7. Використовує поролонову губку й широкі пензлі для тонування поверхні.

  8. Має уявлення про харчове та солоне тісто як пластичні матеріали.

  9. Володіє прийомами ліплення: від’єднання частинок від цілого, розплющування, вдавлювання, розкочування, прищипування.

Літературне образотворення

  1. Позитивно реагує на читання знайомих і нових літературних творів.

  2. Відгукується на зміни в тональності та тембрі голосу дорослого при промовлянні літературних текстів.

  3. Виражає своє ставлення до персонажів творів.

  4. Коментує події, зображені на ілюстраціях знайомих творів.

  5. Промовляє забавлянки, пісеньки, колискові, вірші за дорослими.

  6. Цікавиться книгами, бережно поводиться з ними.

Театральне образотворення

  1. Емоційно відгукується на театралізоване дійство.

  2. Сприймає зміст вистави у виконанні вихователів, батьків.

  3. Концентрує увагу на персонажах театральної постановки демонстрованої дорослим.

  4. Із задоволенням бере участь в ігрових акторських заняттях.







*Моніторинг розроблений згідно вимог Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Карта вивчення компетентності дітей за освітніми результатами (ранній дошкільний вік)

Розділ «Здоров'я та фізичний розвиток»

Дата проведення моніторингу ______________________________ 20_____ рік


Прізвище та ім'я дитини


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

















2

















3

















4

















5

















6

















7

















8

















9

















10

















11

















12

















13

















14

















15

















16

















17

















18

















19

















20

















21

















22

















23

















24

















25


















Карта вивчення компетентності дітей за освітніми результатами (ранній дошкільний вік)

Розділ «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

Дата проведення моніторингу ______________________________ 20_____ рік


Прізвище та ім'я дитини


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1












2












3












4












5












6












7












8












9












10












11












12












13












14












15












16












17












18












19












20












21












22












23












24












25













Карта вивчення компетентності дітей за освітніми результатами (ранній дошкільний вік)

Розділ «Екопростір розвитку дитини»

Дата проведення моніторингу ______________________________ 20_____ рік


Прізвище та ім'я дитини


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

















2

















3

















4

















5

















6

















7

















8

















9

















10

















11

















12

















13

















14

















15

















16

















17

















18

















19

















20

















21

















22

















23

















24

















25


















Карта вивчення компетентності дітей за освітніми результатами (ранній дошкільний вік)

Розділ «Гра дитини»

Дата проведення моніторингу ______________________________ 20_____ рік


Прізвище та ім'я дитини


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1














2














3














4














5














6














7














8














9














10














11














12














13














14














15














16














17














18














19














20














21














22














23














24














25















Карта вивчення компетентності дітей за освітніми результатами (ранній дошкільний вік)

Розділ «Комунікативний розвиток особистості»

Дата проведення моніторингу ______________________________ 20_____ рік


Прізвище та ім'я дитини


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1












2












3












4












5












6












7












8












9












10












11












12












13












14












15












16












17












18












19












20












21












22












23












24












25













Карта вивчення компетентності дітей за освітніми результатами (ранній дошкільний вік)

Розділ «Дитина у світі мистецтва»

Дата проведення моніторингу ______________________________ 20_____ рік


Прізвище та ім'я дитини


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

1





















2





















3





















4





















5





















6





















7





















8





















9





















10





















11





















12





















13





















14





















15





















16





















17





















18





















19





















20





















21





















22





















23





















24





















25






















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.