Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Моніторинг рівня вихованості учнів 2-Б класу на 2021-2022 н.р.

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

15.09.2021

114

6

0

Опис документу:

Моніторинг рівня вихованості учнів 2-Б класу на 2021-2022 н.р.

Сітка для заповнення класним керівником для надання завучу з ВР для діагностики вихованості молодших школярів.

+анкетування для учнів початкої школи

+алгоритм обробки анкет

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Зведений аркуш даних вивчення рівня вихованості

учнів 2 – Б класу

Прізвище, імя





__.__.20__ р.

__________________

(дата діагностики)

Показники(критерії)

допитливість

працьовитість

Ставлення до рослин

Ставлення до школи

Красиве у житті

Ставлення до се6е

Середній бал

Рівень вихованості

1

Аверчук Данило









2

Баженов Тимур









3

Біла Ангеліна









4

Бєляков Володимир









5

Бондар Арсен









6

Влад Вікторія









7

Голубов Ігор









8

Грабовський Максим









9

Горбунова Альона









10

Добров Віктор









11

Кармазь Костянтин









12

Кисельов Сергій









13

Колеснік Максим









14

Марченко Данило









15

Новіцька Дарина









16

Пустовалов Кирило









17

Ротар Анастасія









18

Румянцев Владислав









19

Рязанов Максим









20

Саганчук Максим









21

Таранцева Ксенія









22

Таратенко Дар’я









23

Чеботаренко Михайло









Середній бал










У класі 21 учень.

___ учнів (___%) мають високий рівень вихованості (в);

___ учнів (___%) мають достатній рівень вихованості (д).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Зведений аркуш даних вивчення рівня вихованості

учнів 2 – Б класу

Прізвище, імя





__.__.20__ р.

__________________

(дата діагностики)

Показники(критерії)

допитливість

працьовитість

Ставлення до рослин

Ставлення до школи

Красиве у житті

Ставлення до се6е

Середній бал

Рівень вихованості

1

Аверчук Данило









2

Баженов Тимур









3

Біла Ангеліна









4

Бєляков Володимир









5

Бондар Арсен









6

Влад Вікторія









7

Голубов Ігор









8

Грабовський Максим









9

Горбунова Альона









10

Добров Віктор









11

Кармазь Костянтин









12

Кисельов Сергій









13

Колеснік Максим









14

Марченко Данило









15

Новіцька Дарина









16

Пустовалов Кирило









17

Ротар Анастасія









18

Румянцев Владислав









19

Рязанов Максим









20

Саганчук Максим









21

Таранцева Ксенія









22

Таратенко Дар’я









23

Чеботаренко Михайло









Середній бал










У класі 21 учень.

___ учнів (___%) мають високий рівень вихованості (в);

___ учнів (___%) мають достатній рівень вихованості (д).









АНКЕТА 1

(для учнів 1-5 кл.)



Допитливість:

мені цікаво вчитися;

я завжди виконую домашні завдання;

я прагну одержувати хороші оцінки;

я люблю читати

мені цікаво знаходити відповідні на незрозумілі запитання.

2. Старанність (ставлення до навчання):

я наполегливий у навчанні;

я уважний;

я самостійний;

я допомагаю іншим і сам звертаюся по допомогу;

я вчуся регулярно, без пропусків.

Працьовитість:

без праці не витягнеш і рибку зі ставка;

бережливість до результатів праці людини;

самообслуговування;

я роблю все акуратно і красиво;

я виконую правила роботи.

4. Я і природа:

я бережу землю;

я бережу рослини;

я бережу тварин;

- я бережу природу.

Я і школа:

я виконую правила для учнів;

я виконую правила внутрішньо шкільного життя;

я беру участь у справах класу і школи;

я добрий у взаєминах із людьми.

Прекрасне в своєму житті:

Я акуратний і охайний;

Я дотримуюся культури поведінки;

Ціную красу в своїх справах;

- я бачу прекрасне6 в житті.

Ставлення до самого себе:

Я керую собою, своєю поведінкою;

Дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за своїм одягом і зовнішністю;

Піклуються про здоров'я;

Вмію правильно розподіляти час навчання і відпочинку;

Я не вмію шкідливих звичок.







Алгоритм обробки матеріалів

Скласти таблицю узагальненої інформації з питань “Рівень вихованості учнів у школі, у класі”.



№ п/п

Клас

Середня оцінка за показниками блоку

Середній узагальнений показник

1

2

3

4

5

6

7



До таблиці вносять середні бали за кожним показником.

Алгоритм дії.

Оцінити кожен показник.

Обчислити середній показник за блоками (скласти бали за даним показником і розділити на число учнів).

За отриманими середніми показниками побудувати графік.

Визначити систему заходів для регулювання і корекції окремих показників.

Примітка: на графіку різними кольорами показано оцінку учнів, батьків, учителів.



1 – 2 клас

Допитливість:

мені цікаво вчитися;

я люблю мріяти;

мені цікаво знаходити відповідні на незрозумілі запитання;

мені подобається виконувати домашні завдання;

я прагну одержати хороші оцінки.

Працьовитість:

я старанний у навчанні;

я уважний;

я допомагаю іншим у справах і сам звертаюся по допомогу;

мені подобається допомагати в родині виконувати домашню роботу;

мені подобається чергування у школі.

Дбайливе ставлення до школи:

до землі;

до рослин;

до тварин;

до природи.

Моє ставлення до школи:

я виконую правила для учнів;

я добрий у взаєминах із людьми;

я беру участь у справах класу і школи.

Красиве в моєму житті:

я акуратний у справах;

я охайний в одязі;

мені подобається все красиве навколо мене;

- я ввічливий у взаєминах із людьми.

Як я ставлюся до себе:

я керую собою;

я дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;

я не маю шкідливих звичок.



Оцінювання проводять за 5-бальною системою:



5 – це є завжди;

2 – ніколи;

4 – часто;

1 – у мене інша позиція;

3 – рідко;

За кожним критерієм виводять одну середньоарифметичну оцінку. В результаті кожен учень має 6 оцінок. Потім 6 оцінок складають і ділять на 6. Середній бал і є умовним визначенням рівня вихованості. Якщо середній бал дорівнює:

5 – 4,5 – це високий рівень вихованості;

4,4 – 4,0 – хороший рівень;

3,9 – 2,9 – середній рівень;

2,8 – 2,0 – низький рівень.



Класний керівник заповнює таблицю.

Зведений аркуш даний вивчення рівня вихованості

учнів _________________ класу



№ п/п

Прізвище, ім’я

Показник


Допитливість

Працьовитість

Дбайливе ставлення до природи

Моє ставлення до школи

Красиве в моєму житті

Як я ставлюся до себе

Середній бал

Рівень вихованості





У класі __________ учнів.

______________________ мають високий рівень вихованості (в);

______________________ мають хороший рівень вихованості (х);

______________________ мають середній рівень вихованості (с);

______________________ мають низький рівень вихованості (н);

Дата _____________

Класний керівник ________________________________________



3 – 5 класи



Допитливість:

мені цікаво вчитися;

я завжди виконую домашнє завдання;

я прагну одержувати хороші оцінки;

я люблю читати;

мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання.

2. Старанність (ставлення до навчання):

я старанний у навчанні;

я уважний;

я самостійний;

я допомагаю іншим і сам звертаюся по допомогу;

мені подобається самообслуговування в школі і вдома.

Ставлення до природи:

я бережу землю;

я бережу рослини;

я бережу тварин;

я бережу природу.

Я і школа:

я виконую правила для учнів;

я виконую правила внутрішнього життя;

я беру участь у справах класу і школи;

я добрий у взаєминах із людьми;

я справедливий у взаєминах із людьми.

Прекрасне в моєму житті:

я акуратний і охайний;

я дотримуюся культури поведінки;

ціную красу у своїх справах;

я бачу прекрасне в житті.

Ставлення до самого себе:

я керую собою, своєю поведінкою;

дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за своїм одягом і зовнішністю;

піклуюся про здоров'я;

вмію правильно розподіляти час навчання і відпочинку;

я не маю шкідливих звичок.



Оцінювання проводять за 5-бальною системою:



5 – це є завжди;

2 – ніколи;

4 – часто;

1 – у мене інша позиція.

3 – рідко;

За кожним критерієм виводять одну середньоарифметичну оцінку. В результаті кожен учень має 6 оцінок.

Потім 6 оцінок складають і ділять на 6. Середній бал і є умовним визначенням рівня вихованості. Якщо середній бал дорівнює:

5 – 4,5 – це високий рівень вихованості;

4,4 – 4,0 – хороший рівень;

3,9 – 2,9 – середній рівень;

2,8 – 2,0 –низький рівень.

Класний керівник заповнює таблицю.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.