Міні-конспект уроку «Велика Британія» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 8. Велика Британія

Мета: сформувати в учнів уявлення про Велику Британію в першій половині XIX ст.;
аналізувати політику консерваторів та лібералів, причини переходу до віль-
ної торгівлі; розглянути чартистський рух; пояснити суть вільної торгівлі; оха-
рактеризувати причини й наслідки парламентської реформи в Англії, чартист-
ського руху; порівняти різні політичні течії; розвивати в учнів уміння оцінювати
діяльність політиків; висловлювати власну думку щодо діяльності та значен-
ня профспілок (тред-юніонів).

Обладнання: підручник, карти світу, Європи, Великої Британії.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: торі, та віги, консервативна партія, ліберальна партія, фритре-
дерство, чартизм, «Народна хартія».

Основні дати та події: 1824 р. — скасування закону про заборону створювати
профспілки (тред-юніони), 1832 р. — парламентська реформа, 1836—1854 рр. —
чартистський рух.

Історичні постаті: королева Вікторія.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті кордони Великої Бри-
танії, промислові райони, торговельні шляхи; характеризувати причини й на-
слідки парламентської реформи в Англії, чартистського руху; аналізувати різ-
ні політичні течії; пояснювати суть вільної торгівлі; давати оцінку діяльності
політиків; висловлювати власне судження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Варіанти проведення: історичний диктант; фронтальне опитування;
бесіда (відтворити на дошці частини опорного конспекту та пояснити їх);
виконання завдань з дидактичних матеріалів.

ІУ ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Політичне та суспільне життя Великої Британії. 2. Економічний
розвиток Великої Британії. 3. Чартистський рух.

Розглянути питання становлення політичної системи Великої Брита-
нії: формування й розвиток консервативної і ліберальної партій, парла-
ментських реформ, становлення Британської колоніальної імперії, зміни
в суспільному житті.

Обговорити розвиток економіки Великої Британії — економічні кри-
зи, завершення промислового перевороту, фритредерства.

Пояснити причини появи чартизму, їхні основні вимоги та хід подій
чартистського руху.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 7. 2. Виконайте завдання підручника. 3. По-
рівняйте діяльність торі і вігів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.