Міні-конспект уроку «США» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 23. США

Мета: сформувати в учнів уявлення про США наприкінці XIX — початку ХХ ст.;
аналізувати причини та наслідки економічного піднесення США, розвитку ра-
сової сегрегації; розглянути основні напрямки соціально-економічного і полі-
тичного розвитку США; проаналізувати становлення монополій та боротьбу
держави з ними; охарактеризувати рух суфражисток; порівняти робітничий
рух країн Європи та США; розвивати в учнів уміння оцінювати расову політи-
ку США, висловлювати власну думку щодо расової сегрегації.

Обладнання: підручник, карти світу, США.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: рух прогресистів, антитрестівські закони, закон Шермана, пан-
американізм, сегрегація, «справедливий курс», «нова демократія».

Основні дати та події: 1840—1920 рр. — перша хвиля фемінізму, 1890 р. — за-
кон Шермана, 1898 р. — війна США з Іспанією.

Історичні постаті: Дж. Шерман, Т. Рузвельт, В. Вільсон, Р. Лафоллет.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті територію США, осно-
вні індустріальні центри країни; тлумачити, співвідносити та застосовувати по-
няття й терміни; характеризувати рух суфражисток; аналізувати становлення
монополій та боротьбу держави з ними, причини й наслідки економічного
піднесення США, розвитку расової сегрегації; визначати основні напрямки со-
ціально-економічного і політичного розвитку США наприкінці XIX ст.; давати
оцінку расовій політиці США; висловлювати власне судження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка виконання завдань підручника. 2. Опитування. 3. Вико-
нання тестових завдань.

IV. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Стрімке економічне зростання. 2. Політичне життя та суспільні
рухи США. 3. «Справедливий курс» Т. Рузвельта. 4. «Нова демократія»
В. Вільсона. 5. Зовнішня політика США.

Розповісти про причини стрімкого економічного зростання в США.

Обговорити політичне життя і суспільні рухи, акцентувавши увагу на
профспілковому русі, боротьбі жінок за свої права та поширення расової
сегрегації.

Розглянути «Справедливий рух» Т. Рузвельта, особливо його бороть-
бу з монополіями.

Розповісти про «Нову демократію» В. Вільсона.

Пояснити причини проведення експансіонізму та ізоляціонізму в зо-
внішній політиці США.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

VI ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 20. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Під-
готуйтеся до дискусії за темою «Демократія та расова сегрегація у США
наприкінці XIX ст.».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.